خرید با رمز ارز یکی از مواردی است که بسیاری از ما امروزه درگیر آن هستیم. مطالعه راهنمای خرید با رمز ارز در سال ۲۰۲۰ فرصتی برای کسب دانش برای موفقیت‌های بیشتر در سال جدید است. با کوین نیک همراه باشید.

 با آغاز سال جدید فرصت‌های جدید نیز به وجود می‌آیند. شروع سال جدید یعنی شروع یک چرخه‌ی جدید از زندگی. ما در این مقاله به بررسی روش خرید با رمز ارز خواهیم پرداخت تا به شما مواردی را که برای خرید با رمز ارز در سال ۲۰۲۰ نیاز دارید، آموزش دهیم.

کالاهای لوکس

خب، شما قصد دارید بیت کوین را خریداری کنید، تا بر بازارهای پر نوسان مالی فایق آیید و تنها کاری که باقی می‌ماند این است که آن را مثل آب خوردن خرج کنید.

خرید با رمزارز

خرید کالای لوکس با رمز ارز

شاید ۱۰ میلیون دلار پس‌انداز دارید و هنوز هم لباس‌های ارزان قیمت می‌پوشید و در خانه خودتان نشسته‌اید. شاید هنوز در دفتر کار خود هستید و با انبوهی از مشکلات و بحران‌های مالی دست و پنجه نرم می‌کنید. شاید قدرت مالی فوق‌العاده ای دارید اما هنوز هم می‌ترسید. اما فراموش نکنید شما در دنیای واقعی زندگی می‌کنید. چه فایده ای دارد اگر بتوانید پول زیادی به جیب بزنید اما هنوز می‌ترسید. مثل این است که یک چاه نفت در حیاط خانه‌تان کشف کرده‌اید اما هنوز نگران هستید.

لانیری یک خیاط ایتالیایی است که در اکثر شهرهای پایتخت اروپا فروشگاه دارد. همه جور لباسی می‌دوزد. لانیری می‌تواند متناسب با سلیقه‌ی هرکسی برایش لباس تهیه کند. مهم‌تر از همه اینکه همه‌ی پرداخت‌هایش به صورت پول‌های رمزنگاری‌شده یا همان رمزارز انجام می‌شود.

سهولت معاملات

برخی خرده‌فروشان نیز برای اینکه از چانه زدن‌های مشتریان خلاص شوند، برای فروش کالاهای لوکس خود به سمت سرمایه‌گذاران بیت‌کوین می‌روند. شرکت Bitdials ادعا می‌کند که اولین بوتیک لوکسی است که با بیت کوین معامله می‌کند. این وب سایت اجناس خود را با بیت‌کوین معامله می‌کند و ۵/۵۵ BTC  برای هر جنس تخفیف می‌دهد. یعنی چیزی حدود سی و شش هزار و پانصد دلار.

وقتی نوبت به پرداخت پول می‌شود، همه چیز برمیگردد به ارزش ها. زمانی که شما پول زیادی بابت خرید یک ساعت مچی می‌پردازید، حتی مچ دستتان نیز برایتان زیباتر می‌شود. اما وقتی ظاهر شخص خوب به نظر نرسد هیچ کسی او را جدی نمی‌گیرد.

این مطلب را هم بخوانید: راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال به زبان ساده

هیچ کالایی نمی‌تواند با ارزش اما ارزان‌قیمت باشد. کالاهای لوکس شرکت Bitdials یک امپراتوری ایجاد کرده اند. جایی که بازیگران و ورزشکاران ثروتمند می‌توانند در آنجا اتومبیل‌هایی مثل فراری، رولز رویس و بنتلی بخرند.

سال نو زمان مناسبی است تا به فردی تبدیل شوید که همیشه می‌خواستید. از اتومبیل گرفته تا ساعت مچی. می‌توانید وارد فرایند خرید با رمز ارز شوید و آن را به یک هدف تبدیل کنید. جایی که فقط می‌توانستید آن را در خواب ببینید.

یک سفر بزرگ: سفر با رمز ارزها

پس از گذراندن یک سال پر دردسر، رمز ارزهای پایه شایستگی یک توقف و استراحت را دارند. چه راهی بهتر از از سرمایه‌گذاری در رمز ارزهای پایه؟

پس از گذشت سالها، افرادی که دارایی‌های رمزنگاری‌شده خود را انباشت کرده بودند می‌خواهند آن را در جایی خرج کنند. مهم نیست چه مقدار از آن را می‌خواهند خرج کنند. مهم این است که می‌خواهند آن را برای سفر و زندگی و آسایش هزینه کنند. شرکت Travela این امکان را به کاربران خود داده است که هزینه‌ی اقامت هتل را از طریق رمز ارزها بپردازند. این شرکت در نوامبر ۲۰۱۹ با Booking همکاری خود را آغاز کرده است.

رزرو هتل با بیت کوین

سفر با رمز ارزها

هفته‌ها پیش که صنعت هتل داری رونق چشمگیری گرفته بود، صاحبان هتل‌ها تصمیم گرفتند وارد دنیای بیت کوین و پول‌های رمزنگاری شده شوند. هر چند هنوز همه‌ی هتل‌ها از این امکانات بهرمند نیستند اما هتل‌هایی که در مناطق پر بازدید هستند و جاهایی که رونق گردشگری دارند از این گزینه استفاده کرده اند.

این مطلب را هم بخوانید: قیمت ارزهای دیجیتال چطور تعیین می‌شوند؟

اگر چه هنوز هم ممکن است شکست و رکود و اصطلاحا زمستان دوباره دنیای رمز ارزهای پایه را فرا بگیرد اما چیزی که مهم است روند رو به رشد این پول است. سرمایه‌گذاری همیشه با ریسک همراه است. اما همین سرمایه‌گذاران هستند که توانسته‌اند با سرمایه بیت کوینی خود بسیاری از نقاط گردشگری دنیا را رونق و بهبود ببخشند.

پول های رمزنگاری شده تنها در صنعت گردشگری و هتل‌داری فعال نیستند. اگر چه دارایی‌های رمز نگاری شده در سال ۲۰۱۹ با خطرات زیادی مواجه بود، اما از طرفی خلاص شدن از آن شرایط نیز کار آسانی نبود.

شرکت‌های مسافرتی

شرکت آلترنتیو که یک شرکت مسافرتی مستقر در انگلستان است با مسافرینی که با رمز ارزها معامله می‌کنند همکاری کرده و هزینه‌ها را از این طریق پرداخت و دریافت می‌کند. صرف نظر از تاریخچه‌ی رمز ارزها، همه‌ی میلیونرهایی که به استخراج رمز ارزها پرداخته‌اند پی به ارزش این پول برده‌اند. آن‌ها می‌دانند که با داشتن این پول دیگر مجبور نیستند در صف‌های طولانی گرفتن گذرنامه و اجازه‌ی ورود به دیگر کشورها بمانند.

اگر یک کیف پول الکترونیکی داشته باشید دیگر لازم نیست به کارمندان فرودگاه‌ها توضیحی در مورد میزان پولی که با خود حمل میکنید بدهید. شما حتی می‌توانید با یک هواپیمای جت خصوصی سفر کنید. صاحبان شرکت‌های هواپیمایی خصوصی خیلی از این مسئله خوشحال می‌شوند که با شما با رمز ارزها معامله کنند. بنابراین وارد شدن به دنیای پول‌های دیجیتالی به شما این فرصت را می‌دهد تا دیگر در بین مردم عادی و معمولی نباشید.

ثروت دیجیتال، یادگیری آنالوگ

ورود به دنیای ثروت دیجیتال به خاطر اینکه خیلی خاص و ویژه است، انتقادات زیادی هم بر آن وارد شده است. هر سال مردم به خود می‌گویند سال آینده وضعیت بهتری خواهم داشت. آن‌ها احساس موفقیت بیشتری می‌کنند و تلاش بیشتری هم می‌کنند. اما بعد از گذشت چند ماه دوباره با دیدن پیشرفت کمی که دارند نا امید می‌شوند و از خود می‌پرسند برای سال بعد چه باید بکنم؟

انسان ذاتاً ظرفیت محدودی دارد و برای حرکت به جلو نیاز به یک اهرم دارد. بنابراین چه راهی بهتر از سرمایه‌گذاری برای آینده برای خود یا عزیزانتان. شاید بهترین هدیه‌ای که می‌توانید به عزیزانتان بدهید فرصت آموزش است. آموزش برای پیشرفت در یک زمینه‌ی خاص. آموزشی که دارای نتایج همیشگی و قابل اندازه‌گیری باشد. این کار مسیر شخص را برای رسیدن به یک زندگی بهتر برای صدها سال هموار می‌کند. اکنون می‌توانید برای آینده خود یا خانواده‌تان در بازار بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کنید.

این مطلب را هم بخوانید: با تماشای تبلیغات روی مرورگر بریو در جهان واقعی پول خرج کنید

برخی سرمایه‌گذاران خیلی خوش شانس هستند، برخی دیگر تنها موفقیت اندکی کسب کرده‌اند. امواج همیشه برخی را در خود غرق می‌کند و برخی هم که دانش کافی دارند می‌توانند روی موج ها سواری کنند و از آن لذت ببرند. افرادی که دانش و آگاهی کافی دارند می‌توانند با سرمایه‌گذاری در رمز ارزها سود زیادی کسب کنند.

دانشگاه رمز ارزها

کشور سوئیس یکی از مکان‌های مرجع برای رمز ارزها است و به دلیل استقبال زیاد افراد از این بازار توانسته شهرت زیادی در این زمینه کسب کند. این کشور برای افرادی که به دنبال کسب دانش در زمینه‌ی رمز ارز هستند مراکزی تاسیس کرده تا افراد بتوانند آگاهی و اطلاعات خود را بالا ببرند و وارد این نوع سرمایه‌گذاری شوند.  اما اگر شما به عنوان فردی که به دنبال کسب دانش هستید ولی نمی‌توانید سرمای کشور سوئیس را تحمل کنید می‌توانید به دانشگاه نیکوزیا در قبرس بروید. این دانشگاه از سال ۲۰۱۳ در حال فعالیت در امر آموزش رمز ارزها است.

دانشگاه رمز ارز سوییس

دانشگاه رمز ارزها

شما با داشتن حداقل دانش در زمینه‌ی بازار رمز ارزها می‌توانید خیلی از دیگران جلو بیافتید . اما اگر تمام دوره‌های لازم را بگذرانید بعد از فارغ التحصیلی به شما یک گواهینامه ارائه می‌شود. در این صورت به یک متخصص در این زمینه تبدیل می‌شوید و می‌توانید ثروت فوق العاده‌ای از رمز ارزها کسب کنید.

سیستم‌های مالی امروزی جهان در حال دگرگونی است. ورود به بازار رمز ارز می‌تواند سوراخ جیب شما را هم ببندد( طنز).  ورود به این بازار می‌تواند روحیه زیاده طلبی شما را تا حد زیادی متقاعد کند. اما فراموش نکنید که این بازار برای افرادی که دارای روحیه ریسک‌گریزی هستند خیلی مناسب نیست . حتی می ‌تواند گفت بسیار هم مضر است.

در نهایت لازم است این نکته را مد نظر قرار دهید که هیچ تعهد مادام‌العمری برای موفقیت شما در این بازار وجود ندارد. شما می‌توانید نظرات کارشناسان را در مورد رمز ارزها مطالعه و بررسی کنید . اما اگر با دانش و اطلاعات کافی و لازم وارد این بازار شوید امنیت و ثروت با شما مانوس خواهد شد. حتی افراد خانواده‌تان نیز با اطمینان بیشتری به شما تکیه خواهند کرد.

منبع: Cointelegraph