صرافی بزرگ بایننس Binance JEX که یک سکوی معاملاتی جدید با دارایی‌های رمزنگاری شده است را به زودی راه اندازی می‌کند.

بایننس در اطلاعیه دوم سپتامبر خود ضمن اشاره به این موضوع اعلام کرد: « تمرکز اصلی این سکوی جدید  ساخت و ساز بیشتر بازار مشتقات داراییهای رمزنگاری شده خواهد بود.»

BinanceJEX با نام اختصاری JEX شناخته می‌شود و خدماتی مثل قراردادهای آتی، گزینه ها و سایر محصولات مشتق را به کاربران بایننس ارائه می‌دهد.

بایننس از ذهن باز خود برای پذیرش شرکای جدید در اکوسیستم بایننس هم صحبت کرده و اعلام داشته آماده پذیرش ایده‌ها و همکاران جدید است.

بایننس یکی از معدود صرافی های کریپتو است که همواره محصولات و خدمات جدید عرضه می‌کند. بایننس امیدوار است با ارائه خدمات و محصولات جدید جایگاه یکیتای خود در بین اکسچنج‌های ارز دیجیتال حفظ کند.

Binance صرافی چینی‌ای در حال رشدی است که در بازار ارزهای رمزپایه جایگاه خود را یافته است. صرافی بایننس توانست در مدت کوتاهی خود را در میان ۱۰ صرافی برتر ارزهای دیجیتال در جهان جای دهد. محبوبیت صرافی بایننس به سبب ویژگی های کابردی آن از جمله پشتیبانی از چندین زبان مختلف (انگلیسی، چینی، ژاپنی، کره ای)، داشتن رابط کاربری ساده و دوست داشتنی همچنین توانایی بسیار بالا در سرعت پردازش داده ها است. Binance قادر به پردازش ۱.۴ میلیون سفارش در ثانیه است که کار را برای کاربران بسیار ساده می‌کند.