یک شرکت آمریکایی با نام Juniper Networks جاسوس افزاری را کشف کرده که از تلگرام برای جایگزینی آدرس‌های رمزنگاری با آدرس‌های دلخواه سوء استفاده می‌کرده است.

این جاسوس افزار می‌تواند لیست جمعی از داده‌ها مثل نام کاربری،اطلاعات سیستم، پسورد،تصویر،فایل‌های متنی و اطلاعات کاربری افراد را با روش‌های جاسوسی بدست آورد.

این بد افزار در درنیای کریپتو هم اختلال به وجود آورده و به شکل خودکار قادر است کیف پول‌های اتریوم، ریپل،بیت کوین کش و بیت کوین را با کیف پول‌های دلخواه خود جابه‌جا کند.

این بد افزار قادر است به صورت ناشناس به فعالیت‌های خرابکارانه خود ادامه دهد و با اسکریپت‌های  Autoit  نوشته شده است که در یک ویندوز اجراشده.

با نصب Masad Stealer اطلاعات حساس سیسم مثل آدرس‌های کیف پول رمزنگاری شده، داده‌های مرورگر کارت اعتباری و اطلاعات کامپیوتر شخصی سرقت می‌شود.

این بد افزار طوری طراحی شده که پس از شناسایی و کشف توسط شخص قربانی قابل توقف نبوده و تهدیدی فعال و مداوم به شمار می‌رود. متاسفانه این بد افزار در بازار سیاه قابل خرید و فروش است و در لحظه انتشار این مطلب خرید و فروش می‌شود. مراقب این جاسوس افزار مخفی شده در تلگرام باشید.