همانطور که می دانید دعوای ادامه دار نحوه جدا شدن انگلیس از اتحادیه اروپا به حساس‌ترین زمان خود رسیده و برخی از فعالان بازار معتقدند روی قیمت بیت کوین تاثیرگذار خواهد بود.

عوامل فاندامنتال به ویژه اخبار همیشه روی قیمت بیت کوین تاثیر مستقیم داشته اند و برخی رشد قیمت بالایی را برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کنند.

خبرهای بد باعث خوشحالی بیت کوین


برخی بر این عقیده اند که اخبار بد اقتصادی به ویژه مشکلات به وجود آمده در حوزه اقتصاد همیشه روی قیمت بیت کوین اثر مثبت داشته و می‌تواند سبب افزایش قیمت ها شود. به همین دلیل باور دارند با خروج بدون توافق انگلستان از اتحادیه اروپا بیت کوین رشد قیمت چشمگیری خواهد داشت.
بحث خروج بیت کوین از اتحادیه اروپا سه سال است که ادامه دار شده و این امر روی قیمت پوند تاثیر منفی داشته و این بلاتکلیفی به اقتصاد انگلیس آسیب وارد کرده اما می‌تواند برای بیت کوین خوب باشد.

بوریس جانسون تا حدودی ادامه حیات سیاسی خود را به خروج انگلستان از اتحادیه اروپا تا ۳۱ اکتبر پیوند زده امری که بیش از هر زمان دیگر دشوار به نظر می‌رسد. فعالان بازار ارز دیجیتال این تغییرات را پیگیری می‌کنند و تلاش دارند تاثیر آن بر روی قیمت‌ها را تعیین کنند.

خروج ناموفق انگلیس از اتحادیه اروپا موجی از عدم قطعیت و ترس را در بازار به وجود می‌آورد که می‌تواند سبب افزایش تقاضا برای بیت کوین و افزایش قیمت‌ها شود.هر چه مردم نسبت به دولتمردان بی اعتماد شوند امنیت بیت کوین و وضعیت آن بهبود پیدا می‌کند.