اتریوم دارای دسته‌ای استاندارد است که ERC-20 نام دارد، این  استانداردها به افراد اجازه می‌دهد تا توکن‌ اتریوم خود را در شبکه‌ی آن بسازند و با این روش شرکت‌ها به راحتی می‌توانند با استفاده از ارز مجازی خود، محصولات بلاک چین خود را توسعه دهند. استاندارد ERC-20 اتریوم به شرکت‌ها اجازه می‌دهد توکن اتریوم خود را بسازند و با این کار تغییراتی در بلاک چین آن بوجود آورند. با این مطلب کوین نیک همراه باشید تا بیشتر با توکن اتریوم آشنا شوید.

ERC-20 چه تاثیری  بر بلاک چین گذاشت؟

توسعه دهندگان اتریوم در بیانیه‌ای ذکر کردند که افراد زیادی در حال ساخت توکن اتریوم خود هستند اما این توکن‌ها گاهی مشکلاتی نیز بوجود می‌آورد برای مثال برقراری ارتباط بین این توکن‌ها گاهی سخت می‌شود.

اتریوم تصمیم گرفت دسته‌ای از قوانین را برای تمام توکن‌هایی که تولید می‌شوند قرار دهد و در این جا ERC-20 تولید شد.

با وضع این قوانین بعضی توکن‌ها به قدری با ارزش شدند که الان جز ۲۰ ارز مجازی برتر قرار دارند و در معاملات زیادی شرکت می‌کنند.

توکن اتریوم چیست

انواع توکن اتریوم

انواع مختلف توکن اتریوم

  • Golem: قرار است از این توکن در محاسبات اجاره‌ی مکان‌های اقامتی استفاده شود. این صرافی ارز دیجیتال ۳۰۰ میلیون دلار رشد داشته است.
  • Omisego: یک کمپانی تایلندی یک پلتفورم پرداخت نامتمرکز برای خرده فروش‌ها تولید کرد. این ارز دیجیتال بیشتر از ۲۵ میلیون دلار رشد داشته است.
  • Augur : این ارز مجازی به هرکسی اجازه‌ی معاملات پرخطر را می‌هد اما بااین شرایط که به عقلانی‌ترین معامله پاداش تعلق می‌گیرد.

این مطلب راهم مطالعه کنید: چطور از اتریوم استفاده کنیم؟ 

چگونه ERC-20 را خریداری و ذخیره کنیم؟

شما برای این کار نیاز به کیف پول اتریوم دارید. این کیف پول به شما اجازه می‌دهد تمام توکن‌های داخل ERC-20 را مشاهده کنید.

آینده

ما در حال حاضر در نسل اولیه استفاده از قراردادهای هوشمند و ارزهای مجازی هستیم. کمپانی‌ها و حتی دولت‌های زیادی هستند که بر روی پتانسل رشد ارزهای مجازی تحقیق می‌کنند. تکنولوژی تمرکز زدایی اتریوم هم در این تمایل بی تاثیر نبوده است.

جالب است بدانید که کشور استونی در حال حاضر از بلاک چین برای مدیریت ایالات خود استفاده می‌کند و بعضی استارتاپ‌ها با استفاده از بلاک چین و ارزهای مجازی به دنبال کمک به شرکت‌ها برای خرید و ارسال محصولات هستند.

حتی بعضی استارتاپ‌ها در حال ساخت پلتفورمی برای دخیل کردن ارزهای مجازی در صنایع کشت و زراعت هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال با ما در تماس باشید.