صرافی بزرگ بایننس از کاربران خود دعوت کرده به منظور تجلیل از راه اندازی دروازه fiat از امکاناتی که در حراج دوشنبه Binance.com برای کاربران در نظر گرفته شده استفاده کنند.


تخفیف‌های خوبی برای خرید ارزهای دیجیتال در ازای دعوت از دوستان به صرافی بایننس در نظر گرفته شده است.

کلیه کاربران ثبت نام شده که دوستان خود را دعوت می کنند، برای هر دعوت نامه ، یک کوپن خرید به ارزش ۲ دلار در BNB دریافت می کنند.

شخص دعوت شده می بایست در طول دوره تبلیغ ثبت نام کرده و طی هفت روز (حداقل ۷ روز) حداقل ۱۰۰ دلار به صورت کریپتو از طریق Papara یا Advcash خرید کند.هر میزبان نیز می تواند تا ۱۰ دلار کوپن دریافت کند.

کلیه کاربران تازه ثبت شده ای که از طریق Papara یا Advcash کریپتو خریداری کرده اند واجد شرایط ورود به قرعه کشی ۴۰۰ برنده ۵۰ دلاری در BNB هستند. قرعه کشی در تاریخ ۲ ، دسامبر از طریق پخش مستقیم انجام می شود و ۴۰۰ بلیط بصورت تصادفی انتخاب می شوند.

کلیه کاربران ثبت نام شده توسط Binance که دوستان خود را دعوت می کنند ، برای هر دعوت نامه ای که وارد می شوند ، یک (۱) کوپن به ارزش ۲ دلار در BNB دریافت می کنند و می‌توانند ارزهای رمزنگاری شده دلخواه خود را از طریق Papara یا Advcash طی هفت (۷) روز دریافت کنند. هر دعوت شده می تواند تا ۱۰ دلار کوپن دریافت کند. کوپن های BNB ظرف ۱۵ روز پس از دوره حراج به کیف پول Binance اختصاص می یابد.

کلیه کاربران تازه ثبت شده ای که از طریق Papara یا Advcash کریپتو خریداری کرده اند واجد شرایط ورود به قرعه کشی خوش شانس هستند ، جایی که ۴۰۰ برنده ۵۰ دلاری در BNB وجود دارد. یک کاربر می تواند ۱ ورودی بلیط برای معادل هر۵۰۰ دلار ارزش کریپتو دریافت کند. هر کاربر می تواند تا ۱۰ بلیط در روز دریافت کند. قرعه کشی خوش شانس در تاریخ ۲ دسامبر از طریق پخش مستقیم انجام می شود و ۴۰۰ بلیط بصورت تصادفی انتخاب می شوند.

همه کاربران هنگام خرید رمزنگاری از طریق Simplex ، Koinal یا Flutterwave از تخفیف های هنگفت برخوردار خواهند شد.

کاربران تازه ثبت شده به عنوان کاربرانی معرفی می شوند که پس از ۲۰۱۹/۱۱/۲۵ ۰:۰۰ AM (UTC) در Binance.com ثبت نام می کنند.
جایزه دعوت کنندگان فقط درصورتی که دعوت شوندگان از طریق لینک های مراجعه به دعوت کنندگان ثبت نام کنند، جایزه می‌گیرند. کوپن ظرف ۱۴ روز پس از دوره تبلیغ در BNB توزیع می شود.
به برندگان قرعه کشی خوش شانس از طریق ایمیل اطلاع داده می شود و جوایز ظرف ۱۴ روز کاری پس از دوره حراج به کیف پول شما واریزمی شود.
هر کسی که تقلب کند ، به طور خودکار از حراج حذف می شود.
Binance.com این حق را برای خود محفوظ می دارد که به صلاحدید ما قوانین حراج را لغو یا اصلاح کند.