رابطه بین صرافی های رمزارز و پشتیبانی آنها از معاملات توکن چیست؟ و چه چیزی این رابطه را به وجود آورده و آن را قوی‌تر کرده است؟ آیا این توکن‌ها هستند که باعث فعالیت بیشتر این نوع صرافی‌ها شده و آنها را به پشتیبانی از خود وا داشته‌اند؟ اینها تنها بخشی از سوالاتی هستند که می‌توانند برای علاقه‌مندان به مباحث مربوط به عملکرد صرافی‌ها پیش آمده و باعث شده تا به دنبال جوابی برای آنها باشند. در ادامه این مطلب از کوین‌نیک می‌توانید بیشتر در مورد آنها بدانید.

شاید در مورد صرافی ‌‌های رمزارز و پشتیبانی از معاملات توکن نشنیده باشید و سوالاتی در این مورد برایتان پیش آمده باشد. رابطه بین مبادلات رمزارز و توکن را با افزایش نیاز به توکن‌ها در بازار رمزارز قوی‌تر شده است. صادرکنندگان توکن مبادلات رایج رمزارز را به عنوان دروازه برای توکن خود ترجیح می‌دهند.

اگر یک توکن در یک مبادله رمزارز مشهور درج شده باشد، مطمئناً توسط بسیاری از معامله‌گران مشخص می‌شود. در کوتاه مدت، این توکن می‌تواند ارزش قابل توجهی در بازار یا جلب مشتری داشته باشد.

در جایی که صرافی‌ها ترجیح می‌دهند برای به دست آوردن مشتری بیشتر، توکن‌ها را لیست کنند، می‌توانند شریک تجاری یک توکن خاص و شرکت آن شوند.

بیشتر بخوانید: ۱۳ صرافی بیت کوین برتر در سال ۲۰۲۰

شرایط صرافی‌ها برای پشتیبانی از توکن

جالب است بدانید که همه صرافی‌ها از معاملات توکن پشتیبانی نمی‌کنند. مبادله باید قادر به انجام معاملات زنجیره‌ای باشد. به این دلیل که بعضی از توکن‌های جدید با پروتکل جداگانه بلاک چین خود وارد این صنعت می‌شوند.

آنها برای مبادله غیرممکن است که به طور مداوم الگوریتم معاملات خود را برای هر نوع جدید از توکن‌ها تغییر دهد. بنابراین بسیاری از مبادلات فقط از توکن‌های محدود مانند اتریوم، Tezos ، EOS و موارد دیگری مانند اینها پشتیبانی می‌کنند.

مبادله‌ای که منجر به تجارت شود، از توکن با یک مدل تجاری دیگر، یعنی IEO پشتیبانی می‌کند. IEO دقیقاً مانند ICO است، همانطور که کل فروش اهرم توکن در داخل بورس انجام می‌شود.

تبادلات محبوب مانند binance توکن را با IEO پشتیبانی می‌کنند. برای انجام توابع IEO، باید یک مبادله با ویژگی‌های Launchpad انجام شود. بسیاری از شرکت‌های توسعه مبادله رمزارز این مسئله را به عنوان یک نگرانی بزرگ در نظر گرفته و launchpad  را به عنوان ویژگی‌های اصلی با اسکریپت تبادل رمزارز آنها، نرم افزار یا کد منبع خود درمی‌آورند و و یکپارچه‌سازی را انجام می‌دهند.

منبع: bitdeal.wordpress