بیت کوین امروز %۸.۹۵ افزایش قیمت داشته و به قیمت ۷۲۸۲ دلار مبادله می‌شود. به نظر می‌رسد این ارزدیجیتال وارد ناحیه مقاومت جدیدی شده باشد.

طی روزهای اخیر دلایل مختلفی مثل انتقال ۷,۰۰۰ بیت کوین به صرافی هیوبی توسط کلاهبرداری پلاس توکن یا برخی اخبار منفی بسته شدن صرافی‌ها که از سمت چین و شاید فرضیه اینکه فردی در حال فروش شدید بیت کوین‌هایش باشد را به عنوان دلیل کاهش قیمت ۷۰۰ دلاری بیت کوین مطرح می‌کنند.

این افزایش قیمت اخیر یک سیگنال خوب به بازار است که امید تریدرها را به هودل (HODL) دارایی‌های دیجیتال خود بیشتر از قبل کرده است.

افرادیکه سابقه حضور چندین ساله در بازار دارند اهمیت عوامل روانشناختی بر روی بازار را به خوبی درک کرده اند و تاثیر اخبار مثبت و منفی روی بازار را به خوبی می‌شناسند.

بسیاری روند کاهشی قیمت بیت کوین را که تجربه کردیم، پیش بینی کرده بودند و تاکید می‌کنند، تغییرات وضعیت بازار یک امر طبیعی است و فعالان بازار با تحقیق، مطالعه و آموزش می‌توانند درک بهتری از آن داشته باشند.

فراموش نکنید که حضور در هر بازاری مستلزم کسب دانش و آگاهی است و به صورت شانسی نمی‌توان در هیچ بازاری دوام آورد.

فرضیه‌های مختلفی پیرامون علت کاهش قیمت بیت کوین در توییتر شنیده می‌شود و در مورد روند افزایش قیمت‌ها اختلاف نظرهایی وجود دارد که با تحقیق و مطالعه می‌توان به نتایج خوب و نزدیک به واقعیت دست یافت.