آیا برای آشنایی با دیفای به دنبال حساب‌ها یا اکانت‌های توییتر مربوط به امور مالی غیرمتمرکز هستید تا با افراد بیشتری در این زمینه آشنا شوید و اطلاعات بیشتر را کسب نمایید؟ با کوین نیک همراه باشید تا ۱۰ اکانت توییتر فوق‌العاده را به شما معرفی نماییم.

همه ما می‌دانیم که بحث‌ها و گفت و گوهای جذاب و جالب، این روزها در رسانه اجتماعی بزرگ توییتر شکل می‌گیرد و مردم تقریباً در هر زمینه‌ای سعی می‌کنند نظرات و احساسات خود را در توییتر بیان نمایند. حال، این وضعیت برای مقوله‌ی رمزارز نیز به وجود آمده و Crypto Twitter حالا به یک نام مهم در توییتر تبدیل شده است. در بحث‌های کریپتو، مردم در مورد امور مالی غیرمتمرکز با یکدیگر صحبت می‌کنند و می‌توان از میان این بحث‌ها و گفت و گوها، اطلاعات مفید و خوبی را کسب کرد. البته بد نیست اشاره کنیم که پست‌ها و مطالبی که در مورد رمزارز و امور مالی غیرمتمرکز در توییتر قرار دارد، جدی نیستند و بسیاری از مواقع مشاهده می‌کنیم که میم‌ها و مطالب خنده دار و جذابی نیز قرار می‌گیرند. با این حال، هدف اصلی Crypto Twitter این است که محصولات و دارایی‌های قدیمی را به برنامه‌های بدون اعتماد و شفاف تبدیل نماید.

به صورت کلی می‌توان گفت که بحث دیفای، آینده‌ای را متصور می‌شود که مردم در آن روی همه چیز کنترل دارند و موارد تحت کنترل آن‌ها، چیزی بیش از یک سیستم دارایی یا مالی است. این در حالی است که این کنترل کامل، بدون دخالت و وابستگی افراد دیگری در جریان است و عملاً نیازی به دخالت فرد خارجی نیست. حال، تا زمانی که چنین آینده‌ای قابل دستیابی شود و بتوان به آن رسید، مردمی که به این موضوع علاقه دارند، می‌توانند در جهت پیشرفت فناوری به امور مالی غیرمتمرکز کار کنند و در عین حال، نظرات و احساسات خود را در مورد این مقوله در بزرگترین رسانه اجتماعی، یعنی توییتر به اشتراک بگذارند و در این فضای جالب، به مکاشفه مشغول شوند.

آشنایی با دیفای

بحث دیفای، آینده‌ای را متصور می‌شود که مردم در آن روی همه چیز کنترل دارند.

در این مطلب برای شما، ۱۰ اکانت توییتری که باید برای آشنایی با دیفای دنبال کنید را در دسترس قرار دادیم و در مورد ‌آن‌ها به شکل کوتاه توضیحاتی را ارائه کرده‌ایم. اگر از آن دست افرادی هستید که فکر می‌کنید در فضای توییتر، مطالب و محتوای مربوط به رمزارز یا به صورت کلی، امور مالی غیرمتمرکز کم پیدا می‌شود، حتما این ۱۰ حساب توییتر را دنبال کرده و توضیحات مربوط به آن‌ها را مطالعه نمایید:

۱. کامیلا روسو (۲۴/۱ هزار دنبال کننده)

خانم کامیلا روسو یکی از مدیران The Defiant است؛ یک پلتفرم خبری مربوط به امور مالی غیرمتمرکز که مخصوص کسانی است که قصد دارند به عمق ماجرا بروند و حقایق را در رابطه با این مقوله کشف نمایند. او در اکثر مواقع درباره اتریوم و اخبار مربوط به DeFi توییت می‌کند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره اتریوم به دست آورید و بدانید که چگونه توانسته به دومین دارایی دیجیتالی در دنیا تبدیل شود، می‌توانید کتاب خانم Camila Russo را مطالعه نمایید. این کتاب، The Infinite Machine نام دارد.

۲. رایان شان آدامز (۲۳/۴ هزار دنبال کننده)

آقای رایان شان آدامز یک سرمایه گذار در حوزه رمزارز است و همچنین به عنوان موسس Mythos Capital نیز شناخته می‌شود. آقای رایان شان آدامز بیشتر در مورد برنامه Bankless توییت منتشر می‌کند؛ برنامه‌ای که او با خبرهای خود خلق کرده است و همچنین راه‌های استفاده‌ی هر چه بیشتر از پتانسیل اتریوم را جست‌وجو می‌کند. توییت‌های این فرد معمولا به صورت کوتاه نوشته و منتشر می‌شوند و همچنین همیشه مردم را به تفکر بیشتر وادار می‌کند. همین موضوع سبب می‌شود که برای دنبال کردن او و فعالیت‌هایش مشتاق و کنجکاو شوید. در زیر، می‌توانید یکی از توییت‌هایجالب آقای رایان شان آدامز را مطالعه نمایید:

اینترنت تنها برای شرط بندی است (۱۹۹۵)

مردم هیچگاه بر سر کارت اعتباری خود به یک وب‌ سایت اعتماد نمی‌کنند (۱۹۹۷)

بیت کوین تنها یک ابزار و وسیله برای کلاه برداران و فراری‌ها از مالبات است (۲۰۱۵)

اتریوم تنها برای کوین‌های کلاه برداری و طرح‌های پونزی خوب است (۲۰۱۸)

تمام این موارد به شیوه‌ای یکسان غلط هستند.

۳. آنتونی ساسانو (۱۵/۸ هزار دنبال کننده)

آنتونی ساسانو یکی از موسسان EthHub است. اگر با این نام آشنایی ندارید، باید توضیح دهیم که EthHub در واقع یک منبع درباره اتریوم است. علاوه بر این، آنتونی ساسانو یکی از میزبانان پادکست Into the Ether نیز محسوب می‌شود. اگر تا کنون متوجه علاقه و میل آنتونی ساسانو به اتریوم نشده‌اید، باید اشاره کنیم که این فرد یک گزارش روزانه را درباره اکوسیستم اتریوم در The Daily Gwei می‌نویسد.

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحقیقات نشان می‌دهد دارایی‌ ساتوشی ناکاموتو هیچگاه استفاده نخواهد شد

۴. اندرو کنگ (۸/۹ هزار دنبال کننده)

آقای اندرو کنگ، ایده اصلی automated market maker یا AMM را ارائه کرد. این فرد بیشتر در مورد تبادل، استخراج، پیشگویی و بازارهای دوم به صورت پایه توییت منتشر می‌کند.

۵. دن الیتزر (۸ هزار دنبال کننده)

دن الیتزر یک سرمایه گذار در IDEA CoLab Ventures است که برروی استارتاپ‌های تحت وب توزیع که در مراحل اولیه کار قرار دارند، سرمایه گذاری می‌کند تا محصولات و پروتکل‌های جدیدی را منتشر و راه‌ اندازی نماید. دن الیتزر به تازگی در پادکست Unchained podcast حضور پیدا کرده و در مورد مزرعه بازده که هم‌اکنون به بحث داغ مربوط به دیفای تبدیل شده، صحبت کرده است.

۶. دیفای دد (۷/۴ هزار دنبال کننده)

اگر به دنبال اکانت یا فردی می‌گردید که تقریبا در مورد همه جنبه‌های آشنایی با دیفای توییت کند، قطعا باید Defi Dad را فالو کنید. او در مورد پروژه‌ها و پروتکل‌های جدید توییت می‌کند و مطالب پایه و اساسی در مورد اپلیکیشن‌های DeFi را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، او هماهنگ کننده‌ی همایش Ethereal است و همچنین پادکست Ethereal را نیز میزبانی می‌کند. بنابراین نتیجه می‌گیریم که Defi Dad یکی از بهترین گزینه برای کسب اطلاعات و به روز ماندن در حوزه دیفای است.

۷. کین وارویک (۶/۹ هزار دنبال کننده)

کین وارویک در واقع موسس Synthetix است. اگر با این نام آشنایی ندارید، باید توضیح دهیم که Synthetix در واقع یک پروتکل برای خرید دارایی synthetic روی اتریوم است. این پروتکلیک ارائه زنجیره‌ای به ارزهای دنیای واقعی است که شامل کالاها، سهام و شاخص‌ها می‌شود. کین وارویک به عنوان یک موسس، معمولا درباره توسعه Synthetix، اتریوم و به صورت کلی، درباره امور مالی غیرمتمرکز توییت می‌کند.

کامیلا روسو

خانم کامیلا روسو یکی از مدیران The Defiant است

۸. استنی کولچوف (۴/۷ هزار دنبال کننده)

استنی کولچوف موسس Aave است. اگر با این نام آشنایی ندارید، باید توضیح دهیم که Aave در واقع یک پروتکل Open Source و بدون حضانت است که خلق بازارهای پولی را ممکن می‌سازد. Aave در واقع یک پروتکل قرض دهنده‌ی DeFi است؛ جایی که شما می‌توانید رمزارز‌های مختلف و گوناگونی را قرض بدهید یا قرض بگیرید و این کار را با نرخ ثابت و متغیر علاقه انجام دهید. بنابراین اگر استنی را دنبال نمی‌کنید، قطعا یک سری اطلاعات و امکانات مهم برای آشنایی با دیفای را از دست می‌دهید.

۹. داریل لو (۲/۳ هزار دنبال کننده)

داریل لاو یک تحلیلگر و محقق در CoinGecko است که در واقع با دقت مقوله دیفای را بررسی می‌کند و تمام راه‌های ورودی و خروجی به آن را می‌داند. داریل معمولا آمارها و گزارش‌های مفیدی را توییت می‌کند و به خوبی توضیح می‌دهد که در بازار رمزارز، چه خبر است.

۱۰. کوین گیکو (تعداد ۴۸/۲۵ هزار دنبال کننده)

وب‌سایت CoinGecko بیشتر در مورد بازار رمزارز به صورت عمیق توضیح می‌دهد و روشن سازی می‌کند اما حساب توییتر CoinGecko، اطلاعات جزئی بسیار مفید و خوبی را به علاقه مندان ارائه می‌کند. CoinGecko هر روز درباره اتفاقاتی که در دنیای کریپتو رخ می‌دهد، توییت می‌کند و اطلاعات و سواد شما را ارتقا می‌دهد و بالاتر می‌برد. علاوه بر این، توییت‌ها و مطالب مفید دیگر درباره امور مالی غیرمتمرکز نیز در این حساب ریتوییت می‌شود. هر چیزی که شما برای آشنایی با دیفای نیاز دارید در این اکانت وجود دارد.

این مطلب راهم مطالعه کنید: آیا رمزارزها پس از اتمام شیوع ویروس کرونا باز هم یک دارایی‌ کم‌ خطر هستند؟

اگر به مقوله دیفای علاقه دارید و می‌خواهید اطلاعات بیشتر از این موضوع به دست آورید، قطعا حساب‌های توییتری که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد را دنبال نمایید. شما می‌تواند با گذراندن وقت در توییتر و خواندن‌ توییت‌های افراد کاربلد، تجربیات بسیاری را به دست آورید یا به عنوان یک فرد با تجربه در این زمینه، تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نظر شما در مورد امور مالی غیرمتمرکز و آینده‌ای وابسته به این مفهوم چیست؟ آیا در توییتر به بحث و گفت و گو درباره رمزارز و مشغول می‌شوید؟ نظرات خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Coingecko