براک پیرس، از سرمایه‌گذاران بزرگ ارز دیجیتال و ایکان رپر معروف آمریکایی برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ با یکدیگر همکاری می‌کنند. ایکان رپر معروف آمریکایی که از طرفداران ارز دیجیتال است، قرار است به کمپین تبلیغاتی براک پیرس کارآفرین، سرمایه‌دار ارز دیجیتال و نامزد مستقل ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ بپیوندد.

بر اساس اخبار منتشر شده، ایکان به‌عنوان استراتژیست ارشد به تیم تبلیغاتی براک پیرس ملحق خواهد شد. پیرس در گفت‌وگوهایش به این نکته اشاره می‌کند که از دلایلش برای انتخاب ایکان به‌عنوان استراتژیست کمپین تبلیغاتش، همکاری این خواننده در پروژه ساخت یک شهر مدرن در آفریقا و ذهن اقتصاددان و هنرمند او بوده است.

ایکان می‌گوید، براک پیرس انسانی درستکار و صادق است. واقعا از جنس مردم است و هیچ تعلق‌خاطری به هیچ حزب خاصی ندارد. هر دوی ما یک آرزو داریم و آن ساختن آمریکایی است که هرکس با هرعقیده‌ای بتواند آزادانه در آن زندگی کند.

بیشتر بخوانید: عرضه ارز دیجیتال ای کوین (Akoin) توسط ایکان خواننده مشهور سنگالی امریکایی

حرکت پیرس برای برنده شدن

پیرس در گفت‌وگویی که با سایت کوین تلگراف داشته است، به این نکنه اشاره کرده که یکی از استراتژی‌های اصلی او ربودن رای‌های الکترال از جو بایدن و دونالد ترامپ است. پیرس در کمپین‌های تبلیغاتی‌اش بارها گفته است که این تنها راه برنده شدن او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست. اگر بایدن یا ترامپ، نتوانند بیشتر از ۲۷۰ رای الکترال بدست بیاورند، مجلس نمایندگان آمریکا باید میان سه نامزد اول انتخابات نهایی برگزار کنند، که احتمالا نفر سوم پیرس براک خواهد بود.

اضافه شدن ایکان به تیم تبلیغاتی براک پیرس می‌تواند نظر رسانه‌ها را ب‍ه خود جلب کند و موجب شود ارز دیجیتال به‌عنوان یک المان انتخاباتی خودش را نشان دهد. در حال حاضر ایکان مشغول همکاری در پروژه ساخت ایکان سیتی، شهر مولتی میلیارد دلاری در سنگال است که قرار است ارز رسمی این شهر ای کوین، یک ارز دیجیتال مبتنی بر شبکه استلار است.

فراموش نکنید نظرات، ایده‌ها و تحلیل‌های خود درباره ارزهای دیجیتال را از طریق سایت کوین نیک با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون این حوزه را از طریق حساب توییتر کوین نیک یا اینستاگرام کوین نیک دنبال کنید.

منبع: CoinTelegraph