در دوران افزایش تمرکززدایی،افیلیت مارکتینگ (affiliate marketing) یا همان بازاریابی پورسانتی که فرد با معرفی افراد جدید به یک سیستم می‌تواند کسب درآمد داشته باشد بدل به یکی از جذاب‌ترین استراتژی‌ها نه‌تنها برای کسب‌وکارهای مختلف بلکه برای خود افیلیت‌ها (یا همان معرف‌ها) شده است. در این مطلب از کوین نیک به بررسی افیلیت مارکتینگ می‌پردازیم.

افیلیت مارکتینگ دقیقا چیست؟

افیلیت مارکتینگ یک استراتژی بازاریابی است که به موجب آن اگر یک وبسایت یا منبع خارجی بتواند ترافیک یک فروشگاه آنلاین را بیشتر کند یا با معرفی افراد جدید فروش این فروشگاه آنلاین را افزایش دهد مبلغی به‌عنوان کمیسیون دریافت می‌کند. این نوع بازاریابی یک مدل منحصربه‌فرد تبلیغات است که از شرکت‌کنندگان شخص ثالث درجهت ایجاد و افزایش ترافیک استفاده می‌کند. افیلیت‌ها یا افراد معرف پاداش و کمیسیون دریافت می‌کنند و همین امر باعث انگیزه‌گرفتن آنها برای تلاش و معرفی افراد بیشتر می‌شود.

این استراتژی خوب کار می‌کند! برنامه‌های افیلیت روش‌هایی بسیار عالی و امن جهت کسب درآمد هستند و البته به تلاش و انرژی زیاد احتیاج دارند. هزاران برنامه افیلیت وجود دارند اما بهتر است برای یافتن برنامه‌ای مناسب مدل کسب‌وکار خودتان یک بررسی کامل روی آنها داشته باشید. یک برنامه افیلیت خوب باید بتواند نرخ تبدیل (یا همان میزان افرادی که با هدف خاصی وارد سایت می‌شوند نسبت به بازدیدکنندگان معمول) و ترافیک وبسایت را افزایش دهد و مشتریان جدید جذب کند.

آمار زیادی مبنی بر کارایی روش بازاریابی افیلیت وجود دارند و به نظر می‌رسد که این آمار و ارقام دروغ نمی‌گویند! از سال ۲۰۱۵ تاکنون، فقط در ایالات متحده مجموع ۲۶ میلیارد و ۷ میلیون دلار روی بازاریابی افیلیت سرمایه‌گذاری شده است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: ۲ روش کسب درآمد ارز دیجیتال بی دردسر

افیلیت مارکتینگ در فضای رمزارز چگونه عمل می‌کند؟

فضای رمزارز مخاطبان ویژه‌‌ای دارد که تنها به روش‌های خاص پاسخ می‌دهند. بازاریابی افیلیت در فضای رمزارز ملزومات و شروط خاصی دارد که آلگوافیلیت می‌تواند آن‌ها را برآورده کند.

با شبکه افیلیت جهانی، آلگوافیلیت گزینه‌ای ایده‌آل در صنعت فین‌تک محسوب می‌شود. با ترکیب استعداد و تجربه و همچنین اشتیاق به فناوری، آلگو هم در فضای رمزارزها و هم در برنامه‌های افیلیت فارکس تخصص دارد.

آلگوافیلیت توانسته دسترسی جهانی را در دو صنعت رمزارز و فارکس تضمین کرده و به بیش از ۱۵۰ کارگزار برجسته چندزبانه در ۲۵ کشور در سرتاسر جهان متصل شود.

با پیوستن به آلگوافیلیت، هر شرکتی می‌تواند سود حاصل از نرخ تبدیل خود را به بیش از ۳۰ درصد افزایش دهد. علاوه بر این، بیش از ۲۰۰ گزینه چندزبانه، صفحات فرود (لندینگ‌پیج‌های) موبایل‌دوست با نرخ تبدیل بالا و ویژگی‌های خاصی که برای کاربران مختلف فراهم شده‌اند از امکانات آلگوافیلیت هستند.

یک سیستم معاملاتی خودکار از این گزینه‌ها پشتیبانی می‌کند و همزمان با ایمیل و پیام کوتاه به‌طور مستقل و موثر باعث جذب مشتریان می‌شود. الگوریتم‌های هوشمند و داخلی پیشرفته آلگو تضمین می‌کنند که این گزینه‌ها مناسب کارگزار، منبع ترافیک و کشور مبدا هستند.

این مطلب راهم مطالعه کنید: قیمت ارزهای دیجیتال چطور تعیین می‌شوند؟

آیا آلگوافیلیت سیستم پشتیبانی دارد؟

پایانه آلگوافیلیت فقط به پاداش‌دادن به تبلیغ‌کنندگان اکتفا نمی‌کند، بلکه افیلیت‌ها را نیز به‌خوبی در نظر دارد. این پایانه مناسب تبلیغات مشتریان است و به آنها برای رسیدن به بیشترین حد نرخ تبدیل کمک می‌کند. پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز فراهم شده که می‌تواند آرامش خاطری برای تمامی افراد باشد.

نکته‌ای که این شرکت با غرور از آن یاد می‌کند تعهد شرکت به پرداخت به‌موقع پاداش‌ها و عدم تاخیرهای پرهزینه‌ای است که می‌تواند ناامیدکننده باشد و موجب ضرر افراد شود. برای این منظور، آلگوافیلیت چندین روش برای تسویه حساب در نظر گرفته است. این روش‌ها شامل پرداخت سهم درآمد (مشارکتی که در آن درصدی از کل فروش به تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌شود) و همچنین هزینه جذب مشتری (هزینه‌ای که به ازای دعوت هر یک مشتری فعال پرداخت می‌شود) است.

روش پرداخت هزینه جذب مشتری احتمالا یکی از معمول‌ترین گزینه‌ها در شبکه‌های افیلیت است. در این نوع پرداخت شرکت‌کنندگان به‌ازای معرفی هر مشتری فعال به بازرگان پاداش دریافت می‌کنند. هرچه مشتری‌های بیشتری به کاربر فعال تبدیل شوند، سود بیشتری به معرفی‌کننده تعلق می‌گیرد. آلگو همچنین گزینه ترکیبی دیگری نیز در نظر گرفته که فرد معرفی‌کننده سهم درآمد و هزینه جذب مشتری را با هم دریافت می‌کند.

افیلیت مارکتینگ توانسته جایگاه خود را بین کسب‌وکارهای سراسر جهان به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های بازاریابی پیدا کند. تخمین زده می‌شود که در سال ۲۰۲۰ تنها در ایالات متحده ۶ میلیارد و ۲۸ میلیون دلار روی برنامه‌های افیلیت مارکتینگ سرمایه‌گذاری شود و کسب‌وکار شما نیز باید پایانه‌ای مناسب به این منظور داشته باشد. آلگوافیلیت می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های مد نظر شما باشد. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر به دنبال خرید بیت کوین یا سایر رمزارزها هستید کوین نیک گزینه مناسبی است که امکان خرید اتوماتیک انواع رمز ارزها را برای شما فراهم آورده است.

منبع: the-blockchain.com