صرافی ارز دیجیتال BitPay به تازگی ریپل را به رمزارزهایی که پشتیبانی می‌کند اضافه کرده است. این به آن معنا است که همه علاقه‌مندان می‌توانند با ریپل (XRP) کارت هدیه آمازون بخرند.

صرافی ارز دیجیتال بیت پی با شرکت‌هایی مثل ماکروسافت، نیواگ، برگرکینگ و آمازون همکاری می‌کند، به این ترتیب تمام این شرکت‌ها به شکل غیر مستقیم ریپل را از طریق کارت هدیه می‌پذیرند.

سیستم کار BitPay به این شکل است که یک سیستم پرداخت الکترونیکی بیت کوین به تاجران می‌دهد و دقیقا مثل سایت ویزا،پی پال و مستر کار عمل می‌کند. سایت‌هایی که این سرویس را خریداری می‌کنند مثل این شرکت‌های معتبر بیت کوین را هم به عنوان ابزار پرداخت می‌پذیرند.

با پذیرش ریپل خطرنواسانات بیت کوین در این سیستم به شدت کاهش می‌یابد. البته از آنجا که تاجران پیشتر می‌توانستند خیلی سریع بیت کوین‌های دریافتی را به دلار، یورو و سایر ارزهای فیات تبدیل کنند، خطر تاثیرات نوسانات قیمت رمز ارزها به حداقل رسیده بود.


بیت پی یک API در اختیار کاربر قرار می‌دهد که از طریق قرار دادن آن در فروشگاه آنلاین خود می توانید درقبال ارائه خدمات به مشتریان سراسر جهان بیت کوین دریافت کنید. این قابلیت از این پس برای ریپل هم وجود خواهد داشت.