صرافی ارز دیجیتال اوککس پس از برداشتن تعلیق ۵ هفته‌ای امکان برداشت بیت کوین ساعت ۸ صبح به وقت اروپا خروج حجم زیادی بیت کوین را تجربه کرد. در حدود ۲٫۸۲۲ بیت کوین که از بلوک شماره ۶۵۸٫۷۲۸ استخراج شده بودند صبح امروز از صرافی اوککس خارج شد. بر اساس گفته‌های شرکت تحلیل بلاک چین کریپتو کوانت (CryptoQuant) این بزرگترین خروجی بیت کوین از ماه مه ۲۰۱۹ است که از یک بلاک استخراج شده است. در ادامه مطلب درباره برداشت ۲۸۲۲ بیت کوین از صرافی اوککس بیشتر صحبت می‌کنیم.

برداشت ۲۸۲۲ بیت کوین از صرافی اوککس

از تعداد ۲٫۸۲۲ بیت کوین خارج شده، ۴۵۶ بیت کوین به صرافی بایننس منتقل شد و بیش از ۴۰۰ عدد دیگر هم به سایر صرافی‌ها انتقال پیدا کرد. این در حالی است که ۵۴ حساب یا آدرس مستقیما وظیفه نگهداری برخی از این بیت کوین‌ها را برعهده داشتند.

این نکته را هم بدانید که در تاریخ ۱۶ اکتبر و پس از اینکه یکی از دارندگان کلید خصوصی صرافی اوککس برای تحقیقات فراخوانده شده بود امکان برداشت بیت کوین از صرافی اوککس برای کمک به تحقیقات به حالت تعلیق در آمده بود.

برداشت ۲۸۲۲ بیت کوین از اوککس

برداشت ۲۸۲۲ بیت کوین از اوککس بزرگترین میزان خروج بیت کوین از ماه مه ۲۰۱۹

این مطلب راهم مطالعه کنید: بازگشایی امکان برداشت بیت کوین از صرافی اوککس از هفته آینده

برخی از تحلیلگران افزایش قیمت نجومی بیت کوین به ۱۹٫۰۰۰ دلار و بالاترین مقدار در ۳۵ ماه گذشته را با خروج ۲٫۸۲۲ بیت کوین به علت تامین بخشی از هزینه‌هایی که به علت تعلیق برداشت به‌وجود آمده بود را مرتبط دانسته‌اند. چرا که این افزایش قیمت پس از تصمیم اوککس برای تعلیق برداشت در ۱۶ اکتبر آغاز شد.

با این حال بسیاری از فعالان حوزه ارز دیجیتال، هنوز دلیل قانع کننده و محکمی برای مرتبط دانستن افزایش قیمت بیت کوین با تعلیق برداشت از حساب اوککس پیدا نکرده‌اند.

یکی از تحلیلگران پلتفرم مساری (Messari) در این رابطه گفته است: «به نظر می رسد شروع روند صعودی بیت کوین و تعلیق صرافی اوککس به صورت تصادفی همزمان شده است.»

جالب اینجاست که بیت کوین در طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۳۰۰۰ دلار ریزش را تجربه کرد، درست پیش از اینکه امکان برداشت بیت کوین از حساب اوککس بازگشایی شود.

همچنان مشخص نیست آیا این دو اتفاق با هم مرتبط هستند یا به صورت تصادفی همزمان شده‌اند. به نظر شما برداشت ۲٫۸۲۲ بیت کوین از صرافی اوککس چه دلیلی می‌تواند داشته باشد و تاثیر آن در بازار ارزهای دیجیتال و به خصوص روند قیمتی بیت کوین چگونه خواهد بود؟

منتظر شنیدن نظرات و تحلیل‌های شما در سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک هستیم.

منبع: coindesk