صرافی ارز دیجیتال بایننس توکن‌های اهرمی آلت کوین های کاردانو و چین لینک را به‌دلیل روند افزایشی خوبی که داشته‌اند، از تاریخ ۱۶ جولای به لیست دارایی‌های دیجیتال تحت پشتیبانی خود اضافه می‌کند.

آلت کوین ها میدان ارز دیجیتال را تسخیر کرده‌اند

صرافی ارز دیجیتال محبوب بایننس در آستانه سومین سالگرد تولدش است. و از آنجایی که این چند روزه مشغول کنفرانس آنلاین «Off The Charts» است، هنوز توسعه/به‌روزرسانی‌هایش به توافق نهایی نرسیده است. اما همچنان این صرافی لیست رمزارزهایی را که پیشتیبانی می‌کند طولانی‌تر می‌کند، اگرچه در این چند وقت صرافی‌های دیگر نیز بیکار ننشسته‌اند و به سمت آلت کوین هایی که کمتر شناخته شده‌اند رفته‌اند.

در دو هفته اخیر، تمام فعالان ارز دیجیتال چشم‌شان را به آلت کوین ها دوخته‌اند. تقریبا تمام آلت کوین ها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند. جدای از این موضوع، برخی از آلت کوین ها به لیست اغلب صرافی‌های ارز دیجیتال اضافه شدند. بدون شک می‌توان چین لینک را موفق‌ترین آلت کوین در این دو هفته نام برد. این موفقیت موجب شد رمز ارز چین لینک به لیست چندین صرافی اضافه شود. همچنین خبر به روزرسانی شبکه کاردانو، شلی، باعث شد این ارز دیجیتال نیز روزهای بسیار خوبی را سپری کند.

به دنبال این موضوع، بایننس لیست دارایی‌های دیجیتال تحت پشتیبانی‌اش را بزرگتر می‌کند و توکن‌ های اهرمی کاردانو و چین لینک را به صرافی‌اش اضافه خواهد کرد. بایننس با نوشتن توییتی این خبر را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: توکن اهرمی : سرویس جدید بایننس

بایننس در بلاگش اعلام کرده لیستش را گسترش داده و از این بعد از توکن‌های اهرمی LINKDOWN، LINKUP، ADADOWN و ADAUP پشتیبانی می‌کند. کاربران بایننس می‌توانند با LINKUP و ADAUP زمانی که قیمت ارزهای دیجیتال مرتبط به آنها افزایش می‌یابد، سود اهرمی کسب کنند؛ یعنی هنگام افزایش قیمت ارز دیجیتال مرتبط، بیشتر از میزان رشد آن سود کنند. از سوی دیگر ADADOWN و LINKDOWN به‌صورت معکوس عمل می‌کنند و در زمان‌ کاهش قیمت ارز دیجیتال مرتبط، سود اهرمی برای کاربر به دنبال دارند.

توکن‌ های اهرمی کاردانو و چین لینک توانایی آن را دارند که در مقابل بزرگترین استیبل کوین، تتر قد علم کنند. کاربران می‌توانند از تاریخ ۱۶ جولای از توکن‌های یاد شده استفاده کنند.

تمام چشم‌ها روی چین لینک است

آلت کوین های کاردانو و چین لینک از رقبای خود عملکرد بهتری داشته‌اند. در طول هفت روز گذشته، چین لینک به‌تنهایی توانسته ۴۰/۲٪ افزایش قیمت داشته باشد. در زمان نوشتن این مطلب ارزش این رمز ارز ۸/۰۲ دلار است و طی ۲۴ ساعت گذشته ۹/۶٪ رشد قیمت داشته است. به‌نظر می‌رسد با این روندی که تا کنون طی کرده به زودی به بیشترین میزان تاریخ خود، یعنی ۸/۲۲ دلار برسد.

نمودار قیمت چین لینک

صرفنظر از افزایش قیمت، این ارز دیجیتال توانسته از لحاظ حجم بازار لایت کوین و بایننس کوین را پشت سر بگذارد و در حال حاضر در رتبه هشتم ارزشمندترین ارزهای دیجیتال جا خوش کرده است.

منبع: CoinGape