تعداد کارمندان بایننس به تازگی از مرز هزار نفر عبور کرده که این رقم حاکی از رشد چشمگیر بایننس از اولین روزهای آغاز به کار این صرافی و برگزاری عرضه اولیه کوین (ICO) آن است. برای اطلاع از سایر اخبار و مطالب مربوط به حوزه رمزارزها با کوین نیک همراه باشید.

هم‌بنیان‌گذار بایننس، یی هی (Yi He)، در مصاحبه‌ای اعلام کرد:

سال ۲۰۱۷، ما کار خود را با کمتر از ۵۰ نفر شروع کردیم. و اکنون بیش از ۱,۰۰۰ کارمند داریم. درواقع تعداد کارمندان‌مان به ۱,۰۰۲ نفر رسیده و هنوز هم بر این رقم اضافه می‌شود. ما تقریبا هرروز کارمند جدید استخدام می‌کنیم.

تعداد کارمندان بایننس در آغاز کمتر از ۵۰ نفر بود

بایننس ICO خود را در جولای ۲۰۱۷ راه‌اندازی کرد و طی آن سرمایه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیون دلار کسب کرد. این صرافی یک ماه بعد از برگزاری ICO افتتاح شد. تعداد کارمندان بایننس سه سال پیش و در ابتدای کار کمتر از ۵۰ نفر بود. یی هی در مصاحبه خود اظهار داشت:

با اینکه تیم ما طی این مدت خیلی زیاد نبود، اما غیرمتمرکز و بین‌المللی کار می‌کردیم و از راه دور با تیم اجرایی خود همکاری داشتیم.

این صرافی خیلی زود تبدیل به یکی از گزینه‌های اصلی ورود به بازارهای رمزارز برای انجام معاملات شد. در ژوئن سال ۲۰۱۸، حجم معاملات در این صرافی به ۱.۵ میلیارد دلار افزایش یافته بود.

صرافی بایننس در میانه افزایش بیکاران ناشی از شیوع ویروس کرونا به دنبال کارمند جدید است.

طی چند هفته گذشته، اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و افت بازارها باعث تعدیل‌های گسترده شرکت‌ها و مشکلات مالی متعدد آن‌ها شده است.

هی در این خصوص افزود:

بسیاری از افراد بااستعداد و کاردان به علت شرایط نامساعد فعلی و تعدیل نیروی برخی شرکت‌ها کار خود را از دست داده‌اند. به عقیده ما اکنون بهترین زمان برای جذب استعدادهای برجسته است. در این چندماه قرار است تعداد کارمندان بایننس بیشتر شوند. ما استخدام‌های جدید خواهیم داشت و از افراد می‌خواهیم برای بایننس تقاضای شغلی بفرستند.

او در مورد اهداف بلندمدت این شرکت گفت که هدف و بیانیه ماموریت شرکت تغییر نکرده است. بایننس کماکان رمزارزها را به عنوان روشی برای آزادکردن پتانسیل دربندکشیده‌شده پول در نظر می‌گیرد و تمایل دارد دسترس‌پذیری مالی را در کنار بهبود کاربردپذیری رمزارزها افزایش دهد.

تنها در سال ۲۰۲۰، بایننس چند محصول جدید از جمله قراردادهای اختیار معامله عرضه کرده است تا بتواند خط محصول خود را هرچه بیشتر گسترش دهد.

منبع: Cointelegraph