طبق نظر مدیر عامل صرافی بایننس، راه حل اقتصادی ارزهای دیجیتال می‌تواند راهی برای نجات کسب و کارها در شرایط مختلف و بازگشت سرمایه باشد.

کترین کولی (Catherine Coley) مدیر عامل بخش آمریکای صرافی بایننس، اعلام کرده است که پذیرش کریپتو شاید تنها راه کسب و کارها برای عبور از بحران کرونا باشد. از نظر او، ارزهای دیجیتال این توانایی را دارند تا کاربردی فراتر از انتظار را به کاربران خود ارائه دهند. جایی که سرمایه‌گذاران می‌توانند در تراکنش‌های فروشگاه‌های دیجیتال شرکت کنند، کسب و کارهای جدید را به جلو پیش ببرند یا حتی در زمینه‌هایی مانند املاک و اپلیکیشن‌های رهن از آن‌ها استفاده کنند.

او در خصوص راه حل ارزهای دیجیتال برای کسب و کارها می‌گوید:

اگر شما در حال ایجاد یک شرکت برای ۵ سال آینده هستید و ارزهای دیجیتال را به عنوان بخشی از شرکت خود در نظر نگرفته‌اید، شما یک مسیر ناآگاهانه را انتخاب کرده‌اید.

از نظر کترین کولی، شرکت‌ها باید از ارزهای دیجیتال به عنوان راهی برای پیشرفت خود استفاده کنند. ارزهای دیجیتال به راهی قابل قبول‌تر برای مردم عادی تبدیل شده‌اند اما در عین حال برای متخصصین و افراد حرفه‌ای در اقتصاد رایج هم در دسترس قرار دارند. او در این مورد می‌گوید:

ارزهای دیجیتال صنعتی است که در دسترس کاربران بسیار مختلفی نسبت به اقتصاد رایج و سنتی قرار می‌گیرد. من قادر بودم با کمک ارزهای دیجیتال، از این اقتصاد رایج خارج شود و مزایای خیلی زیادی هم در این تصمیم وجود دارد که مردم آن‌ها را دست کم می‌گیرند.

نظر شما در خصوص راه حل اقتصادی ارزهای دیجیتال برای کسب و کارها چیست؟ دیدگاه خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Cointelegraph