توور دمیستر (Tuur Demeester)، بنیانگذار Adamant Capital، در مصاحبه اخیر خود با موسسه تحقیقاتی رمزنگاری مساری (Messari) گفت که فکر می‌کند ۵۰،۰۰۰ دلار یک قیمت کاملاً منطقی است که بیت‌کوین در سال‌های آینده به‌سمت آن خواهد رفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت رمزارز بیت کوین در ادامه مطلب از کوین نیک با ما همراه باشید.

بیت‌کوین حتی از ۱۰،۰۰۰ دلار هم عبور نمی‌کند، چه رسد به بالاترین قیمتی که تاکنون داشته یعنی ۲۰،۰۰۰ دلار، اما در حال حاضر تحلیلگران حدس می‌زنند که بازار گاوی بعدی، قیمت این رمزارز را به اوج می‌رساند.

یک تحلیلگر برجسته توضیح داد:

۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار، یک پیش‌بینی کاملاً منطقی است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا توسط رابرت کیوساکی

قیمت رمزارز بیت کوین به زودی شاهد افزایش ۱۰۰ هزار دلاری خواهد بود

توور دمیستر در مصاحبه اخیر خود با موسسه تحقیقاتی مساری بیان کرد:

من فکر می‌کنم به‌دلیل چاپ تریلیون‌ها دلار پول توسط بانک‌های مرکزی و دولت‌ها، ۵۰ هزار دلار برای بیت‌کوین، قیمتی کاملا منطقی است که در سال‌های آینده شاهد آن خواهیم بود. من فکر می‌کنم قیمتی مانند ۵۰ هزار دلار به‌عنوان هدف، به هیچ‌وجه احمقانه نیست، به‌ویژه با توجه به این‌که چاپ پول کار بسیار احمقانه‌ای است. من حتی قیمتی بین ۵۰ هزار دلار تا ۱۰۰ هزار دلار را پیش‌بینی می‌کنم.

وی افزود:

در حال حاضر، سناریوی «تصاحب سریع بازار» در حال انجام است و شرکت‌ها با عجله به‌سمت بازار رمزارزها هجوم آورده‌اند تا جزء اولین‌هایی باشند که سهمی در بازار بیت‌کوین خواهند داشت؛ چیزی شبیه به هجوم برای کشف طلا.

دمیستر توضیح داد:

این افزایش تقاضا برای بیت‌کوین به‌تسریع افزایش قیمت رمزارز بیت کوین به رقمی که او پیش‌بینی کرده، کمک خواهد کرد.

قیمت رمزارز بیت کوین شاهد افزایش ۱۰۰ هزار دلاری خواهد بود

افزایش قیمت بیت کوین

این مطلب راهم مطالعه کنید: ۵ پیش بینی قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ

سابقه کاری توور دمیستر

در حال حاضر، اگرچه ممکن است قیمت ۵۰ هزار دلاری بیت‌کوین، یک رویای آرمان‌گرایانه به‌نظر برسد، اما سابقه کاری دمیستر را هم نباید دست کم گرفت.

وی اخیرا در گفتگویی با Dan Held از شرکت کارکن، Erik Voorhees از شرکت شیپ شیفت و چارلی لی بنیان‌گذار لایت‌کوین، توضیح داد که او ابتدا در سال ۲۰۱۱ وارد فضای بیت‌کوین شده است. دمیستر اظهار داشت:

من خیلی سریع این رمزارز را که قیمت آن حدود ۵ دلار بود، به خوانندگان خبرنامه‌ای توصیه کردم که در آن کار می‌کردم.

همان‌طور که می‌دانیم، خرید بیت‌کوین با ۵ دلار تقریبا یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که می‌توان انجام داد.

در نوامبر سال ۲۰۱۵، شرکت او گزارشی تحت عنوان «چگونه می‌توان نسبت به افزایش قیمت بیت‌کوین موضع گرفت» منتشر کرد. این گزارش مباحث خاصی را دربر داشت، اما نکته اصلی آن، متقاعد کردن خوانندگان برای داشتن تعدادی بیت‌کوین در سبد سرمایه‌گذاری شخصی بود. نوامبر ۲۰۱۵ آغاز افزایش قیمت رمزارز بیت کوین بیش از ۶۰۰۰٪ یعنی از ۳۰۰ دلار به ۲۰،۰۰۰۰ دلار بود.

در اوایل سال گذشته، شرکت Adamant Capital بار دیگر گزارشی با عنوان «بیت‌کوین در اندوخته‌ای سنگین» را منتشر کرد. این گزارش ادعا کرد که با استناد به داده‌های درون زنجیره‌ای (on-chain)، تحلیل تاریخی، روند نوسانات و موارد دیگر، به‌زودی این ارز رمزنگاری‌شده وارد بازار گاوی (صعودی) می‌شود. ۲ ماه پس از انتشار این گزارش، قیمت بیت‌کوین ۲۰۰٪ افزایش یافت.

رمز ارز بیت کوین و افزایش قیمت آن

قیمت رمزارز بیت کوین

این مطلب راهم مطالعه کنید: احتمال افزایش قیمت بیت کوین با دو تریلیون دلار پول نقد

دیگران متقاعد شده‌اند

چرا ۱۰۰ هزار دلار، چرا ۱ میلیون دلار نه؟

رائول پال (Raoul Pal)، مدیرعامل Real Vision و مدیر اجرایی سابق شرکت گلدمن ساکس، اخیرا توضیح داد که روند‌های فنی و بنیادی بیت‌کوین نشان می‌دهند که قیمت آن ممکن است در ۵ سال آینده به ۱ میلیون دلار برسد. بله، ۱ میلیون دلار!

رائول پال توضیح داد:

وقتی ۲ هفته پیش قیمت رمزارز بیت کوین به حدود ۹،۵۰۰ دلار برگشت، احتمال صعود آن به «قیمت‌های بسیار بالاتر» را افزایش داد.

پال اضافه کرد که تلاقی دو واقعه هالوینگ و چاپ پول حتی بیش از گذشته از سوی بانک‌های مرکزی دنیا، فرضیه صعودی‌شدن قیمت را تایید می‌کنند:

این واقعه توسط مدل‌های انباشت به جریان به‌وسیله PlanB و تغییر ناگهانی قیمت تایید شده که تقریبا در هالوینگ اتفاق افتاده است. به این نکته، بانک‌های مرکزی بزرگ جهان را هم اضافه کنید که دیوانه‌وار پول چاپ می‌کنند.

این روند به حدی صعودی است که پال در این مورد اظهار نظر کرد و گفت:

در حال حاضر بیت‌کوین یکی از «بهترین مجموعه‌های موجود در هر کلاس دارایی از نظر فنی، بنیادی و جریان سرمایه است که من تا به‌حال شاهد آن بوده‌ام.»

منبع: blockonomi