از سال ۲۰۱۷ تاکنون طرفداران ارز دیجیتال با انواع و اقسام ارزهای رنگارنگ مواجه می‌شوند و انتخاب یک ارز دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری می‌تواند بی‌نهایت سخت و زمان‌بر باشد. ما در این مطلب لیستی از ارزهای دیجیتال جدید را به شما معرفی می‌کنیم که به‌نظر می‌رسد سال ۲۰۲۰ سال خوبی برای آنهاست.

جی اس ایکس (GSX)

ارز دیجیتال (Gold Secured Currency) GSX مبتنی بر شبکه بلاکچین آپولوست و ویژگی‌های این ارز دیجیتال تماما شبیه ارز آپولو (APL) است، از جمله ویژگی‌هایی مانند شاردینگ، امنیت و سرعت. از آنجایی که GSX بر بستر یک بلاکچین کوانتومی اجرا می‌شود، تنها استیبل کوینی است که امنیت آن توسط یک بستر کوانتومی تامین می‌شود و از این حیث از امنیت بالایی برخودار و برای سرمایه گذاری مناسب است.

ارز دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری

جی اس ایکس تنها استیبل کوینی است که ارزش آن ثابت نیست و امکان رشد دارد

پشتوانه GSX طلاست. معادن طلا پشتوانه این استیبل کوین هستند و همین امر موجب شده تا سرمایه گذاران این ارز سود سهام سالانه دریافت کنند؛ GSX تنها استیبل کوینی است که چنین ویژگی‌ای دارد. ضمنا سرمایه گذاران ذینفعان این ارز دیجیتال جدید و صاحبان حقیقی معادن، عملیات استخراج و تجهیزات محسوب می‌شوند. هرچه میزان معادن و طلا افزایش یابد، ارز GSX نیز بیشتر می‌شود. هرچندوقت یکبار پشتوانه‌های GSX توسط ممیزهای یک شرکت ثالث بررسی می‌شود تا سرمایه گذاران بتوانند ارزهایشان را به ارزش روز طلا نقد کنند.

در انتهای عرضه اولیه سکه‌ها، که هنوزز در جریان است، نصف سکه‌های فروخته نشده سوزانده می‌شود. ارزش این سکه‌های سوزانده شده به سکه‌های باقی‌مانده منتقل می‌شود و به ارزش سکه‌های سرمایه گذاران اضافه خواهد شد. همین حالا می‌توانید GSX را با تخفیف از سایت GSXCDE.com خرید کنید.

آپولو (APL)

ارز آپولو مبتنی بر شبکه بلاک چین آپولوست. این شبکه چندین ویژگی جالب دارد، از جمله اینکه این شبکه‌بندی بلاک چین آپولو از نوع معماری شاردینگ است، بدین ترتیب آپولو به یک بلاکچین دائما پایدار و کوانتومی تبدیل شده است. APL یک ارز دیجیتال با قابلیت‌های فراوان است که می‌تواند بستری مناسب برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز آماده کند و فضای بی‌نهایتی در اختیار توسعه‌دهنگان قرار دهد.

ارز دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری

آپولو بستری مناسب برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز است

وانگهی، این ارز یک ارز دیجیتال پیشرفته است، چراکه برنامه‌های آپولو اتمیک سواپ و آپولو آپدیتر را در کنار خود می‌بیند. ضمنا از ویژگی‌هایی مثل شاردینگ، فورجینگ تطبیقی و همگام‌سازی گره برخوردار است. سرعت تراکنش‌های آپولو بسیار بالاست و فقط ۲ ثانیه زمان می برد، همچنین چندین اپلیکیشن دولتی و شرکتی بر بستر این شبکه اجرا می‌شوند. سیستم توکن آپولو به هرکسی این امکان را می‌دهد که  در زمان کوتاهی یک توکن بسازد، بدون اینکه نیازی به کدنویسی داشته باشد. شما می‌توانید برای تراکنش‌های عمومی و خصوصی از آپولو استفاده کنید. صرافی BitMart.com بهترین جایی‌ست که می‌توانید این ارز دیجیتال را خریداری کنید.

بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری‌ و یک گزینه ایده‌آل برای متنوع کردن سرمایه هایتان است. خالق این ارز دیجیتال، یعنی بایننس حسابی مشهور و خوشنام است و تیم پشتیبان آن یک تیم مجرب و حرفه‌ای‌ست.

ارز دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری

اعتباری که نام بایننس به این ارز دیجیتال داده برای سرمایه گذاری کافی‌ست

نام توکن کاربردپذیر بایننس BNB (بایننس کوین) است و ارزش این توکن وابسته به کاربردپذیری آن برای کاربران بایننس و همچنین میزان تقاضای این توکن است. همین که این ارز دیجیتال توسط یک صرافی معتبر و موفق ساخته شده، کافی‌ست که از خوب بودن آن مطمئن باشید. ضمنا، بایننس کوین یکی از ارزهای دیجیتال بازار است که به‌راحتی به پول نقد تبدیل می‌شود و یک ارز دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری سودآور است.

نم (NEM)

نم برخلاف بقیه ارزهای دیجیتال، استخراج نمی‌شود و بر اساس هاروست است. شبکه نم از الگوریتم اثبات اهمیت (Proof-of-Importance) استفاده می‌کند. این الگوریتم مشخص می‌کند که بلاک بعدی را چه کسی هاروست کند. نم دارای بستری گسترده برای ساخت اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز است که همین ویژگی موجب شده بسیاری از توسعه‌دهندگان را به خود جذب کند و همین سیل تقاضا برای نم ارزش این ارزش دیجیتال را دوچندان کرده است. سرعت تراکنش‌ها در شبکه نم بسیار سریع است و تنها ۶ ثانیه زمان می‌برد. ضمنا مصرف برق شبکه نم ۱۰۰ مرتبه از کل اکوسیستم بیت کوین کمتر است، که باعث شده نم فراتر از یک ارز دیجیتال ساده باشد.

ارز دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری

نم، ارز دیجیتالی برای آینده

نئو (NEO)

نئو یک ارز دیجیتال چینی است؛ یک پلتفرم مبتنی بر قراردادهای هوشمند که بستر مناسبی را برای توسعه‌دهندگان مهیا می‌کند. به این ترتیب توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را روی آن اجرا کنند. این ارز دیجیتال جزو ۲۰ سکه برتر جهان است و رقیب قدری برای اتریوم محسوب می‌شود. توکن نئو به‌مثابه یک دارایی نقد بوده و برای سرمایه‌ ذاری یک انتخاب هوشمند است.

ارز دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری

تیم پشت این ارز دیجیتال از افراد خوش‌نام و خوش‌سابقه‌اند

همچنین، بنیانگذاران این ارز دیجیتال از افراد معروف و خوش‌نام جامعه ارز دیجیتال هستند که همین امر باعث افزایش اعتبار پلتفرم نئو شده است. طی چند سالی که از عرضه نئو می‌گذرد، ارزش آن با یک روند ثابت افزایش یافته و جای پایش را میان دارایی‌هایی که ارزش سرمایه‌گذاری دارد محکم کرده است.

حرف آخر

تا اینجا با ۵ ارز دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری آشنا شدید که اگر همین امروز اقدام خرید آنها کنید، برای شما سودآور خواهند بود. پس بهتر است شانس ترید کردن آنها را به راحتی از دست ندهید.

نظرات، ایده‌ها و تحلیل‌های خود درباره بازار ارزهای دیجیتال ۱۰ شهریور را از طریق سایت کوین نیک با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون این حوزه را از طریق حساب توییتر کوین نیک یا اینستاگرام کوین نیک دنبال کنید.

منبع: Coindooo