کتاب جدید در مورد بیت کوین در رده سوم فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های اقتصادی سایت آمازون قرار گرفت. این موضوع نشان می‌دهد حالا تعداد بیشتری از مردم به دارایی‌های دیجیتال و رمزارزها علاقه پیدا کرده‌اند.

بیت کوین: پول سخت

کتاب «بیت کوین پول سخت: چرا بیت کوین ارز ذخیره جهانی آینده خواهد بود» توسط جیسون ای. ویلیامز (Jason A. Williams) کارآفرین و بنیانگذار موسسه دارایی‌های دیجیتال مورگان کریک نوشته شده است.

کوین تلگراف چندی پیش گزارش داده بود که آقای ویلیامز خودروی شورولت مدل ۲۰۰۷ خود را در ازای ۰/۴ بیت کوین فروخته است. به نظر می‌رسد آقای ویلیامز امسال سعی کرده است تا هرچقدر که می‌تواند بیت کوین جمع کند.

کتاب بیت کوین

کتاب جدید بیت کوین نوشته جیسون ویلیامز در رده سوم پرفروش‌ترین کتاب‌های اقتصادی آمازون قرار گرفت

این مطلب راهم مطالعه کنید: بیت کوین اکنون هفتمین ارز بزرگ جهان است

کتاب جدید بیت کوین نوشته آقای ویلیامز برای افرادی مناسب است که کمتر با این کلاس از دارایی‌ها آشنایی دارند.

توضیحاتی که سایت آمازون در صفحه فروش این کتاب قرار داده است، عبارتست از:

کتاب «بیت کوین: پول سخت»، بیت کوین را با اصطلاحات ساده و قابل خواندن توضیح می‌دهد و نشان می‌دهد این پول جادویی اینترنتی تبدیل به بهترین شکل پول خواهد شد که تا به حال دیده‌ایم.

این کتاب به ۳ بخش اصلی تقسیم شده است که شامل این موارد می‌شود؛ چرا الان بیت کوین اهمیت دارد، تاریخچه مختصری از پول و چگونه بیت کوین به ارز ذخیره جهانی تبدیل خواهد شد.

به نظر می‌رسد علاقه سرمایه‌گذاران خرد در حال افزایش است که احتمالا در اثر رشد چشمگیر قیمت بیت کوین در ماه نوامبر است. نتایج جستجوی گوگل نشان می‌دهد، جستجوی عبارت بیت کوین در گوگل در اواخر سپتامبر و دوباره در ماه نوامبر افزایش داشته است.

فروش کتاب جدید بیت کوین

افزایش جستجوی عبارت بیت کوین در گوگل در ماه‌های سپتامبر و نوامبر

تحلیلگران عقیده دارند، فومو یا همان ترس از دست دادن فرصت یکی از عوامل اصلی بازار صعودی بیت کوین در سال ۲۰۱۷ بود، اما در روند صعودی امسال اثری از فومو دیده نمی‌شد.

ترند جستجو در گوگل و همچنین فروش فوق‌العاده کتاب آقای ویلیامز می‌تواند نشان دهد که بر خلاف سه سال گذشته افراد سعی می‌کنند با دانش و آگاهی بیشتری روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند، نه بر اساس هیجان.

فراموش نکنید شما هم می‌توانید نظرات و تجربه‌های خود را با ما در میان بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و تحلیل‌های شما درباره آینده بیت کوین در سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک هستیم.

منبع: cointelegraph