بیت کوین شب گذشته از ۲۴٫۰۰۰ دلار عبور کرد و رکورد جدیدی را به ثبت رساند. روند صعودی پادشاه رمز ارزها در آخرین هفته قبل از کریسمس همچنان ادامه دارد. قیمت بیت کوین در ادامه این روند و قبل از برگشت به ۲۳٫۹۷۸/۸۶ دلار، یک اوج قیمت جدید یعنی ۲۴٫۱۲۲/۶۷ دلار را ثبت کرد که در یک روز ۵/۴۹٪ افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

واکنش‌ها به اوج قیمت جدید بیت کوین

این رکورد، دو روز پس از اولین عبور قیمت بیت کوین از مرز ۲۳٫۰۰۰ دلار که در یک روز بیش از ۱۲٪ سود به همراه داشت، رخ داده است. با آخرین افزایش قیمت، درصد سود بیت کوین تا این تاریخ از شروع سال ۲۰۲۰ به بیش از ۲۲۵ درصد رسیده است.

شبکه‌های اجتماعی پر از گفت‌وگوهای مربوط به بیت کوین است، چرا که جریان اصلی به روند صعودی پایدار بیت کوین توجه بیشتری نشان داده‌ است. توییت‌های مربوط به بیت کوین به رکوردی در سه سال اخیر نزدیک می‌شود، زیرا ثبت رکوردهای جدید قیمت بیت کوین باعث افزایش توجهات شده است.

بیشتر بخوانید: رالی بیت کوین تا کجا ادامه دارد؛ قیمت بیت کوین چه مدت بالاتر از ۲۰ هزار دلار می‌ماند؟

همزمان با جهش قیمت، گزارش شده که کریستوفر وود (Christopher Wood)، رئیس جهانی استراتژی سهام در شرکت سرمایه‌گذاری جفریز (Jefferies)، قصد دارد پس از سال‌ها سرمایه‌گذاری در طلا را کاهش داده و برای اولین بار به سراغ پوزیشن‌های بیت کوین برود. وود قرار است پوزیشن طلای خود را از ۵۰٪ به ۴۵٪ کاهش داده و این ۵٪ را به هولدکردن بیت کوین اختصاص دهد.

نظر شما در مورد ثبت اوج قیمت جدید بیت کوین چیست؟ آیا این رالی همچنان ادامه خواهد داشت؟ نظرات و پیشنهادات خود را در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در میان بگذارید.

منبع: coindesk