درباره پیش بینی  نرخ ارز دیجیتال بیت کوین پس از سومین هالوینگ،خوش‌بینی‌های خوش‌بینانه، بدبینانه، کوتاه‌مدت و بلندمدتی شده است. طبق گفته رائول پال (Raoul Pal)، مدیر صندوق‌های پوشش ریسک شرکت گلدمن ساکس این رکود اقتصادی بی‌سابقه جهانی می‌تواند بیت‌کوین را به ارز ذخیره جهانی تبدیل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب از کوین نیک با ما همراه باشید.

پیش بینی نرخ ارز دیجیتال بیت کوین : فتح قله ۱ میلیون دلاری

رائول پال گفت:

 نرخ ارز دیجیتال بیت کوین می‌تواند قبل از هالوینگ بعدی که از حالا حدودا ۴ سال طول می‌کشد، به ۱ میلیون دلار می‌رسد.

شیوع کووید-۱۹ در حال نابود کردن اقتصاد جهانی بوده و پال باور دارد احتمال ظهور یک سیستم مالی جدید بسیار زیاد است، سیستمی که به پول‌های دیجیتالی در قالب‌های مختلف تکیه خواهد داشت.

این مطلب راهم مطالعه کنید: ۵ پیش بینی قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ

پال بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت Global Macro Investor  است. او معتقد است که رکود این بازار که ناشی از ویروس کرونا است، حدود ۶ ماه طول می‌کشد. وی گفت که در واقع این رکود حدود ۳ سال ادامه خواهد داشت.

وی افزود:

«هنوز مشخص نیست که چه مدت طول خواهد کشید، اما اگر این یک رکود باشد، من فکر می‌کنم ممکن است در نهایت تغییر شکل داده و تا ۳ سال طول بکشد.»

نرخ ارز دیجیتال بیت کوین

پیش بینی نرخ بیت کوین

پال در ادامه توضیح داد:

«من فکر می‌کنم ۳ سال افق زمانی خواهد بود که آن‌ها مجبورند کاری انجام دهند، زیرا من نگرانم که دلار در این دوره زمانی به‌طرز چشمگیری صعود کند و اساسا این امر برای اقتصاد جهانی و اقتصاد ایالات متحده مخرب است و باعث کاهش پول در گردش و بسیاری مشکلات دیگر خواهد شد».

این مطلب راهم مطالعه کنید: امکان احیای اقتصادی بازارها؛ آیا بیت کوین نیز در این رشد مجدد سهیم است؟

طبق گزارشی که به‌دست ما رسیده، آنتونی ترنچف (Antoni Trenchev)، بنیان‌گذار شرکت وام‌دهنده رمزنگاری Nexo، معتقد است که نرخ ارز دیجیتال بیت کوین تا پایان امسال به ۵۰٫۰۰۰ دلار می‌رسد.

منبع: cryptogazette