قیمت بیت کوین کش (BCH) امروز به ۳۰۴ دلار رسید که نسبت به افت قیمت بعد از هارد فورک، ۲۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های Coin Gecko، وب سایت تجمیع داده‌های ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین کش امروز به ۳۰۴ دلار رسید که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶/۳۹ درصد افزایش داشته است. هارد فورک هفته گذشته، به طور موقت باعث کاهش قیمت BCH شده بود. با این حال، امروز پس از یک هفته قیمت این ارز دیجیتال بازیابی شد.

قیمت بیت کوین کش

نمودار قیمت بیت کوین کش در ۲۴ ساعت گذشته

افزایش قیمت بیت کوین کش پس از هارد فورک

هفته گذشته پس از تقسیم بلاکچین بیت کوین کش به دو بخش یا «هارد فورک» قیمت این ارز دیجیتال سقوط کرد و از ۲۵۵ دلار به ۲۴۰ دلار کاهش یافت که ٪۵ نزول را نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید: سقوط قیمت بیت کوین کش همزمان با اجرای هاردفورک شبکه

این هاردفورک، مالیات استخراج غیرمعمول ۸ درصدی را در نظر داشت که به یکی از تیم‌های توسعه‌دهنده بیت کوین کش تعلق می‌گرفت. بسیاری از مردم نمی‌خواستند این اتفاق بیفتد، از این رو فورک دیگری را انتخاب کردند.

این عدم اطمینان، به قیمت بیت کوین کش آسیب رساند. زمانی که هارد فورک انجام شد، برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال به دلیل نامشخص بودن آینده این شبکه، موقتاً سپرده‌گذاری و برداشت‌ها را متوقف کردند.

با این حال، امروز قیمت بیت کوین کش ٪۲۶ نسبت به افت هفته گذشته صعود داشته است. بنابراین شبکه خسارتی را که متحمل شده بود، جبران کرد.

اکنون، ارزش بازار بیت کوین کش ۵/۵ میلیارد دلار است که آن را در رتبه هفتم، پایین‌تر از لایت کوین قرار می‌دهد که دارای ارزش بازار ۵/۶ میلیارد دلاری است.

همزمانی افزایش قیمت بیت کوین کش و ارائه واکسن کووید-۱۹ خبر خوبی است.

در حال حاضر، XRP ریپل در حال تحت‌الشعاع قرار دادن بیت کوین کش است. XRP امروز به رکورد ۰/۴۱ دلار رسید که بالاترین قیمت آن طی یک سال گذشته است.

نظرات خود را پیرامون قیمت بیت کوین کش پس از هارد فورک در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: decrypt