بیت کوین همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. دیروز پادشاه ارزهای دیجیتال تنها چند ساعت پس از آنکه توانسته بود برای اولین بار به ۲۵ هزار دلار برسد، از ۲۶ هزار دلار هم عبور کرد و تا ۲۶٫۷۰۰ دلار نیز بار رفت. اما این روند متوقف نشد و امروز صبح، بیت کوین از ۲۷ هزار دلار نیز عبور کرد و یک رکورد جدید ثبت کرد. آیا این هیجان هرگز متوقف خواهد شد؟ ۲۷ هزار دلار! بالاترین قیمت بیت کوین ثبت شد، حتی بالاتر از اوج قیمت صبح امروز، دیروز و ارقامی که در چند ماه گذشته در مقالات بی‌شماری به آنها اشاره شده است. با این حال، بیت کوین همچنان با وقار به حرکت رو به بالای خود ادامه می‌دهد.

بر اساس اطلاعات وب سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، در زمان نوشتن این مطلب، قیمت بیت کوین به ۲۷٫۵۳۳ دلار است. دیروز صبح با تمایل به سمت ۲۵۰۰۰ دلار، بیت کوین از ۲۴٫۹۲۳ دلار در ساعت ۲ بعد از ظهر به ۲۵٫۱۹۶ دلار جهش کرد و سپس باقی بعد از ظهر را آهسته به سمت ۲۶٫۰۰۰ دلار طی کرد. در یک حرکت انفجاری، تریدرها در حدود ساعت ۸:۳۰ بعد از ظهر قیمت را از ۲۵٫۹۴۸ دلار به ۲۶٫۵۵۷ دلار تغییر دادند و یک رکورد بیشترین قیمت برای بیت کوین ثبت شد. اما این روند صعودی اینجا ختم نشد و امروز صبح باز هم بیت کوین با یک افزایش قیمت افسار گسیخته مواجه شد و از سطح قیمتی ۲۷ هزار دلار نیز عبور کرد. همچنان بیت کوین در حال افزایش قیمت است.

قیمت بیت کوین تا لحظه نگارش این مقاله همچنان ۲۷٫۵۳۳ دلار است. این رقم در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱/۱۸٪ افزایش را نشان می‌دهد. روند صعودی بیت کوین تمام نشده و هنوز ادامه دارد.

چارت یک ساعته قیمت بیت کوین

ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر ۵۰۹ میلیارد دلار است. به گزارش Decrypt، بیت کوین از نظر سرمایه بازار از ویزا و مسترکارد پیشی گرفته است.

بیشتر بخوانید: نگاهی به بازار؛ بیت کوین باز هم رکوردی تازه ثبت کرد

این که چرا بیت کوین به براکت بعدی ۱٫۰۰۰ دلاری رسید، کسی نمی‌داند. اما در ماه‌های اخیر، اتفاق نظر کلی بر سر این است که سرمایه‌گذاران سازمانی تعداد زیادی بیت کوین خریداری کرده‌اند. مایکرواستراتژی بیش از ۱ میلیارد دلار بیت کوین، مس موچوال (MassMutual) صد میلیون دلار دیگر و اسکای بریج کپیتال (SkyBridge Capital) بیست و پنج میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده‌اند.

به‌روزرسانی ۷ دی ۹۹، ساعت ۱۷:

بیت کوین در ادامه این روند صعودی، توانست از قیمت ۲۸ هزار دلار نیز فراتر رود، به قیمت ۲۸٫۲۸۸ دلار برسد و یک رکورد تازه به ثبت برساند. با این رکورد ارزش بازار بیت کوین به ۵۲۴٫۸۲۱٫۱۶۱٫۳۲۷ دلار رسید. بیت کوین تواسنت طی فقط چهار روز ۴ هزار دلار افزایش قیمت را تجربه کند.

نظر شما در مورد عبور بیت کوین از ۲۷ هزار دلار چیست؟ آیا باید منتظر بیت کوین ۳۰ هزار دلاری باشیم؟ نظرات خود را در وب سایت و شبکه های اجتماعی کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: decrypt