مدیرعامل شرکت مایکرو استراتژی که در تابستان گذشته ۴۲۵ میلیون دلار روی بیت کوین سرمایه‌‌گذاری کرده است، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بیت کوین بهتر از طلا است. او همچنین در صحبتی جالب بیان کرده است که شرکت او، بیت کوین‌های خود را برای ۱۰۰ سال حفظ خواهد کرد.

در مصاحبه‌ای با رسانه مالی Real Vision، مایکل سیلور (Michael Saylor) رئیس مولتی میلیونر شرکت هوشمندی کسب و کار MicroStrategy اعلام کرده است وقتی روی بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنید، همیشه این نگرانی با شما خواهد بود که هیچگاه به اندازه کافی روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری نکرده‌اید.

این مطلب راهم مطالعه کنید: مهر تایید موسس یکی از بزرگ‌ترین کیف‌ پول‌های کریپتو: بیت کوین طلای دیجیتال است

بیت کوین یک میلیون بار بهتر از طلا است

در تابستان ۲۰۲۰، مایکل سیلور که ۴۲۵ میلیون دلار روی بیت کوین سرمایه‌‌گذاری کرد، در مصاحبه خود گفت که اگر واقعا قصد خرید بیت کوین را دارید، سرمایه‌گذاری ۱ درصد از درآمد و سهام شرکت روی بیت کوین کافی نیست. او اعلام کرده است که اگر باز هم فرصت به دست بیاورد، بیت کوین بیشتری خواهد خرید. او می‌گوید:

هنگامی که بیت کوین را درک کنید، این اضطراب به شما دست خواهد داد که در خصوص آن کم کاری کرده‌اید. وقتی در بازار باشم، برای چهار روز پشت سر هم در هر دقیقه، مشغول خرید بیت کوین هستم. اگر صد برابر بیت کوین بهتر از طلا نباشد، یک میلیون بار بیت کوین بهتر از طلا است و هیچ چیزی نزدیک به آن نیست.

شرکت مایکل سیلور از بازارگرمی اصطلاحی به نام ترس از دست دادن فرصت (FOMO) منتظر سود است. هنگامی که مردم در خصوص ارزهای دیجیتال بیشتر به هیجان و تکاپو بیافتند، هولدینگ عظیم بیت کوین مایکل سیلور ارزش بسیار زیادی پیدا خواهد کرد. او تقریبا هر روز در خصوص بیت کوین در توییتر خود صحبت می‌کند.

او در صحبت‌های گذشته خود در خصوص بیت کوین بیان کرده بود که این ارز دیجیتال یک قایق نجات برای کشورهایی با ارزهای در حال نابودی است. او در مصاحبه خود اضافه کرده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و زیان‌هایی که در دنیای اقتصاد به بار آورد، سرمایه‌گذاری روی بیت کوین را آغاز کرده است.

از نظر مایکر سیلور، بیت کوین یک شرط‌بندی بلند مدت است. در طی چند روز گذشته قیمت بیت کوین به بیش از ۱۳ هزار دلار رسید و به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاری عظیم او سودبخش به نظر می‌رسد.

دیدگاه شما نسبت به نظر مایکل سیلور چیست؟ نظر خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Decrypt