کنفرانس ۳ روزه بیت کوین و شبکه لایتنینگ با عنوان پذیرش بیت کوین قرار است از ۲۴ تا ۲۶ مهر ماه در السالوادور  و الزونته برگزار شود. این کنفرانس توسط Galoy (یک شرکت B2B که به سازمان‌هایی که بیت کوین را به عنوان پول می‌پذیرند، خدمات می‌دهد) میزبانی می‌شود و هدف از این کنفرانس کمک به پرورش و تقویت پذیرش بیت کوین در کشور السالوادور  است.

تیم برگزار کننده اعلام کرده است که این رویداد برای سود نیست و ۱۰۰ درصد از عواید آن صرف توسعه شبکه لایتنینگ می‌شود. در این کنفرانس فهرستی چشمگیر از سخنرانان مانند الکس گلادشتاین، مدیر ارشد استراتژی بنیادهای حقوق بشر، استفان لیورا پادکستر و مدیرعامل Swan Bitcoin International و کاسترو سیرا مشاور رئیس جمهور کلمبیا که اظهارات مثبتی در خصوص صعودی بودن بیت کوین در گذشته ارائه داده، حضور خاهند داشت.

این رویداد همچنین شامل نسخه‌های نمایشی و کارگاه‌های آموزشی به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی است. در روز اول این کنفرانس، یک کارگاه معرفی شبکه لایتنینگ، یک کارگاه Tech/developer (تحقیق/فناوری، برای توسعه دهندگان) و یک مسیر اقتصادی ارائه می‌شود. روز دوم نیز روی موضوعات روز اول تمرکز است، اما روز سوم یک سفر فرهنگی هیجان‌انگیز بیت کوین ارائه می‌شود. در این روز شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا با مردم محلی در ال زونته که ساحل معروف بیت کوین را راه اندازی کرده‌اند، ملاقات کنند. آخرین رویداد این کنفرانس نیز جشن فعال سازی Taproot خواهد بود.

ویژگی‌های اصلی کنفرانس بیت کوین و شبکه لایتنینگ

بیت کوین

کنفرانس بیت کوین

هدف اصلی این کنفرانس آشنا کردن جامعه بیت کوین و لایتنینگ در السالوادور و ال زونته برای ایجاد ارتباط و تقویت آینده پول و پرداخت در این کشور است. اما کنفرانس شبکه لایتنینگ دارای ویژگی‌های زیر است:

خرید بیت کوین

  • تیم پشت کیف‌پول ساحل بیت کوین یعنی Galoy، تهیه کننده این کنفرانس است
  • این کنفرانس، یک رویداد برای کسب درآمد نیست
  • سازمان دهندگان این برنامه، ۱۰۰ درصد عواید آن را برای حمایت از توسعه شبکه لایتنینگ اهدا می‌کنند
  • این کنفرانس به صورت زنده پخش می‌شود.
  • کنفرانس شبکه لایتنینگ فقط برای “پذیرندگان اولیه” است. خرید بلیط تنها با بیت کوین از طریق شبکه لایتنینگ امکان پذیر است
  • کنفرانس برای توسعه دهندگان، سرمایه‌گذاران و عموم علاقه مندان به شبکه است

السالوادور توجه بسیاری را در سرتاسر جهان به خود جلب کرده است، و بسیاری از افراد علاقمند به بیت کوین برای بازدید از ساحل بیت کوین، از الزونته دیدن کرده‌اند. البته تصویب بیت کوین توسط کشور کمی در مورد نقش بیت کوین و نحوه استفاده از آن سردرگمی ایجاد کرده است. به نظر می‌رسد این کنفرانس محل مناسبی برای حضور السالوادور و آشنایی مردم با همه راه‌هایی است که می‌توانند از بیت کوین و از مزایای آن استفاده کرد.

نظر شما در مورد این رویداد چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. همچنن می‌توانید آخرین اطلاعات و اخبار حوزه بلاک چین را در شبکه‌های اجتماعی ما در در اینستاگرام، توییتر و تلگرام دنبال کنید.