امروز وضعیت بازار ارزهای دیجیتال کاملاً قرمز است و معاملات دارایی‌های دیجیتال روند کاهشی و آرامی را طی می‌کنند. طبق نظر تریدرها و تحلیلگران، این آرامش احتمالا از حرکت بزرگ بازار بیت کوین در روزهای آتی خبر می‌دهد.

نوسان بیت کوین در چند روز اخیر به گونه‌ای بوده است که در طول تاریخ حداقل یک بار آن را تجربه کرده‌ایم. این نوع حرکت، سیگنالی برای یک تحول بزرگ‌تر به سمت جلو یا عقب است. در حال حاضر نبرد سختی میان بازارهای گاوی و خرسی وجود دارد و قیمت نزدیک به ۹ هزار دلاری بیت کوین، که به ظاهر خبر از پیروزی خرس می‌دهد. اما به عقیده برخی‌ها، این یک آرامش قبل از طوفان است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: مهر تایید موسس یکی از بزرگ‌ترین کیف‌ پول‌های کریپتو: بیت کوین طلای دیجیتال است

تقریبا ۲ ماهی می‌شود که بیت کوین در این وضعیت ثبات خود را حفظ کرده است. از زمان هاوینگ سوم بیت کوین، شاهد پیشبینی‌های مختلف و گاه عجیب و غریبی از قیمت این ارز دیجیتال بوده‌ایم. در زمان نگارش این مطلب، قیمت بیت کوین در نزدیکی ۹٫۱۱۲ دلار خرید و فروش می‌شود و روند نزولی آرامی را طی کرده است.

آیا این آرامش نشان از تحول دوباره بازار بیت کوین دارد؟

یکی از تریدرهای ارزهای دیجیتال به نام جاش ریجر (Josh Rager) به این نکته اشاره داشته که بیت کوین پیش از این در طول تاریخ هم چنین ثبات نوسانی را طی کرده است؛ نوسانی که با رسیدن به پایین‌ترین حد خود، ناگهان باعث واکنشی تند و شدید می‌شود.

روند بازار بیت کوین
روند با ثبات بازار بیت کوین در اواسط سال ۲۰۲۰ نشانه‌ای برای تحول بازار است.

جاش ریجر در این خصوص نوشته است:

نوسان بیت کوین تا این حد پایین در طول تاریخ منجر به حرکت قیمتی بزرگی بین ۳۰ تا ۶۰ درصد شده است. مشخص نیست این حرکت به کدام سمت خواهد بود. با قیمت حال حاضر:
۳۰ درصد حرکت به سمت بالا ۱۲٫۲۰۰ دلار است.
۳۰ درصد حرکت به سمت پایین ۶٫۵۰۰ دلار است.
کمربندهای خود را ببندید.

شخصی دیگر در واکنش به این نظریه اعلام کرده است:

بیشتر به نظر می‌رسد حرکت به سمت بالا باشد، مگر آن که بازارهای سنتی به سختی قیمت شکنی کنند.

Dave the Wave، از محبوب‌ترین چهره‌های ارزهای دیجیتال گفته است که بازار بیت کوین پشتیبان خود در ۹ هزار دلار را خواهد شکست و به ۷ هزار دلار سقوط خواهد کرد.

نظر شما در خصوص روند آرامی که بازار بیت کوین طی می‌کند چیست؟ آیا باید انتظار یک رشد قابل توجه داشته باشیم یا یک سقوط نابود کننده؟ نظر خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Crypto Gazette