سقوط دوباره بیت کوین با کاهش فعالیت آدرس‌های این ارز دیجیتال همراه شد. بیت کوین بار دیگر در غلبه بر نقطه مقاومت ۱۰٫۵۰۰ دلار شکست خورد تا دوباره شاهد روند کاهشی این رمزارز باشیم.

دیروز، شاهد سقوط دوباره بیت کوین در نقطه ۱۰٫۵۶۰ دلار بودیم. این ارز دیجیتال نتوانست جایگاه خود را در نقطه مقاومت ۱۰٫۵۰۰ دلاری حفظ کند و خیلی سریع دوباره روند کاهشی پیدا کرد. در نتیجه، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا تنها در چند ساعت بعد، به قیمت ۱۰٫۲۲۰ دلار رسید. البته از آن زمان به بعد، توانست کمی از ارزش خود را پس بگیرد و به حدود ۱۰٫۳۵۰ دلار برسد.

در صورتی که شاهد سقوط دوباره بیت کوین باشیم و این روند ادامه داشته باشد، این ارز دیجیتال می‌توانند به سطح پشتیبانی کوتاه مدت ۱۰٫۲۰۰ دلار، ۱۰٫۱۷۰ دلار و سطح روانی ۱۰ هزار دلار تکیه کند. در نقطه مقابل، اگر بیت کوین بالاخره بتواند به نقطه مقاومت ۱۰٫۵۰۰ دلار غلبه کند، مانع بعدی آن ۱۰٫۷۰۰ دلار و ۱۱ هزار دلار خواهد بود.

کاهش فعالیت آدرس‌های بیت کوین
کاهش فعالیت آدرس‌های بیت کوین که منجر به سقوط دوباره بیت کوین شده است.

طبق داده‌های شرکت تحلیلی Santiment، آدرس‌های فعال بیت کوین در طول هفته گذشته روند نزولی داشته‌اند و عقب نشینی کرده‌اند. طبق باور این شرکت تحلیلی، این مسئله دلیل اصلی سقوط دوباره بیت کوین بوده است.

بازگشت آلت کوین‌ها و عبور بایننس کوین از لینک در وضعیت سقوط دوباره بیت کوین

بر خلاف شرایطی که بیت کوین در هفته جاری سپری کرده است، آلت کوین‌ها به دستاورد قابل توجهی رسیده‌اند. هرچند که بسیاری از آن‌ها امروز باز هم به حالت قرمز درآمدند. در این مدت، اتریوم توانست خود را به نزدیکی ۴۰۰ دلار برساند،‌ هرچند که در رسیدن به یک سطح مطلوب با مشکل رو به رو شد. اتر حالا پایین‌تر از قیمت ۳۷۰ دلار می‌چرخد.

هیت مپ بازار ارزهای دیجیتال
هیت مپ بازار ارزهای دیجیتال که وضعیت کاهشی آن‌ها را نمایش می‌دهد. بایننس کوین همچنان به عملکرد عالی خود ادامه می‌دهد.

۱۰ توکن برتر هم شاهد گردشی دوباره بوده‌اند. بایننس کوین، که در هفته‌های گذشته برترین عملکرد را نسبت به رقبا داشته است، به صعود خود همچنان ادامه می‌دهد. اگر چه روز گذشته این کوین با کاهش ۴ درصدی همراه بود، اما ارزش کلی بازار بایننس کوین افزایش داشته و به ششمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شده است.

دیگر ۱۰ کوین برتر جدول، توانسته‌اند بازگشت خوبی را در طی هفته گذشته تجربه کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به پولکادات، بیت کوین کش، لایت کوین و دیگران اشاره کرد.

اگر چه برخی از کوین‌ها در هیت مپ بازار ارزهای دیجیتال وضعیت سبز داشته‌اند، با این حال در هفته گذشته، ۱۰ میلیارد دلار از ارزش کلی بازار ارزهای رمزنگاری شده از دست رفت.

نظر شما در خصوص وضعیت بیت کوین و بازار ارزهای رمزنگاری شده چیست؟ دیدگاه خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: CryptoPotato