بازگشت سریع بیت کوین به روند، باعث افزایش ۸ درصدی سود روزانه شده و هیچ نشانه‌ای از برگشت عمیق به زیر ۳۰٫۰۰۰ دلار ندارد. بیت کوین (BTC) در ۳۰ دسامبر پس از آنکه یک جهش جدید آن را به بالای ۲۸٫۴۰۰ دلار رساند، رکوردها را نشانه گرفته است. شاید بیت کوین ۳۰ هزار دلاری در راه باشد.

قیمت BTC روی اوج قیمت جدیدی تمرکز کرده است

داده‌های حاصل از Cointelegraph Markets و TradingView نشان می‌دهد که جفت ارز BTC/USD در معاملات روز چهارشنبه با قله‌های موجود خود دست و پنجه نرم می‌کند.

در موج دوم که در طول شب اتفاق افتاد و قوی به نظر می‌رسد، بیت کوین مشخص کرد که پس از کاهش مختصر به ۲۵٫۸۳۰ دلار طی ۲۴ ساعت گذشته، وقتی برای فروشنده‌ها ندارد.

سود روزانه با تحقق ۲۸٫۵۶۰ دلار ۷/۵٪ است.

بیت کوین ۳۰ هزار دلاری

نمودار یک ساعته قیمت بیت کوین

آیا بیت کوین ۳۰ هزار دلاری در راه است؟

این حرکت باعث می‌شود که بیت کوین به سطح ۳۰٫۰۰۰ دلار به عنوان سطح روانی جدید قبل از پایان سال نزدیک شود، چیزی که همین یک هفته پیش غیرممکن به نظر می‌رسید.

با این حال، تحلیلگران هنوز هم بر این باورند که یک برگشت قیمت می‌تواند پادشاه رمز ارزها را به حمایت موجود در ۱۹۵۰۰ دلار برساند.

روز سه شنبه، مایکل ون دپوپ (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر بازارهای کوین تلگراف، ۲۷٫۵۰۰ دلار را به عنوان منطقه مهم برای شکستن قیمت به منظور ایجاد زمینه برای اوج قیمت‌های تاریخی جدید، مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: نگاهی به بازار؛ جهش اتریوم پس از ثبات بیت کوین در محدوده ۲۷۰۰۰ دلار

قیمت اتر به سود آلت کوین‌ها

اثریوم دومینویی در میان آلت کوین‌های بزرگ به وضوح احساس شد. قیمت اتریوم پس از افزایش ۵/۵ درصدی در یک روز، نزدیک به ۷۴۰ دلار شد.

پولکادات (DOT) به قدرت موجود افزود تا عملکرد هفتگی آن به ۵۰٪ نزدیک شود.

همچون گذشته، ریپل مستثنی بود. این رمز ارز ضرر ۱۰ درصدی روزانه خود را حفظ کرده زیرا ادامه حذف آن از لیست صرافی‌های بزرگ بیشتر بر احساسات بازار فشار می‌آورد. با این وجود، این سکه گرفتار موفق به پس گرفتن ۰/۲۰ دلار شده است.

نظر شما در مورد بیت کوین ۳۰ هزار دلاری چیست؟ آیا تا پایان سال بیت کوین می‌تواند رکورد تازه‌ای ثبت کند؟ نظرات خود را در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph