با نزدیک شدن به زمان هالوینگ بیت کوین، به نظر می‌رسد باید شاهد افزایش، ثبات تقاضا و صد البته افزایش ارزش بیت کوین باشیم. با کوین نیک همراه باشید.

با نزدیک‌تر شدن به موعد هالوینگ بیت کوین در ماه می، آمارها نشان می‌دهند که بیت کوین با رشد ارزش قابل توجه‌ای همراه خواهد بود. در آخرین تحلیل انجام شده روی این پرچم‌دار ارزهای دیجیتال، به نظر می‌رسد بیت کوین تا آخر سال ۲۰۲۰ روندی صعودی را طی خواهد کرد.

یکی از تحلیلگران سرشناس توییتر به نام بیت کوین جک (Bitcoin Jack)، نموداری از حرکت بیت کوین منتشر کرده که طیف شاخص‌های قیمت هفتگی بیت کوین را نشان می‌دهد. نکته مهم این شاخص‌ها، خبر از شاخ‌های تند و تیز بازار گاوی بیت کوین دارند.

حرکت گاوی بازار بیت کوین با نزدیک شدن به هالوینگ

افزایش ارزش بیت کوین

در این نمودارها، شاهد بررسی میانگین حرکتی و اعداد فیبوناچی بازار حال حاضر و مقایسه آن با حرکت گاوی بازار بیت کوین در سال‌های بین ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ هستیم. این نمودارها، حرکت نسبتا موازی بخش‌های بزرگی از داده‌های دو بازه مختلف را نشان می‌دهند. بدین ترتیب، اگر این الگو ادامه پیدا کند، قیمت بیت کوین حداقل برای ۱۲ ماه آینده، حرکت سر بالایی را خواهد داشت؛ گاو بازار بیت کوین خستگی ناپذیر به حمله خود ادامه خواهد داد و خرس بازار بیت کوین به خواب فرو خواهد رفت.

لازم به ذکر است که در این نمودارها، بیت کوین جک قصد ندارد نیزه‌های قیمتی بازار را پیش بینی کند، حداقل نه با استانداردهای بازار ارزهای دیجیتال. در عوض، او فقط اشاره به این دارد که بیت کوین، حرکت سر بالایی متداومی خواهد داشت. با این اوصاف، با پیروی از پادشاه ارزهای دیجیتال، به نظر می‌رسد در طی چند ماه آینده، ارزهای دیجیتال به مرحله جدیدی از ارزش‌گذاری برسند.

این مطلب راهم مطالعه کنید: برای هالوینگ بیت کوین پیش رو آماده باشید

تاثیر فاکتورهای مختلف روی افزایش ارزش بیت کوین

با نزدیک شدن به هالوینگ پاداش‌های بیت کوین، بحث‌های مختلفی در خصوص حرکت قیمت این ارز دیجیتال شکل گرفته است. با هالوینگ، شاهد کاهش واریز کوین‌های جدید به بازار به رقم ۹۰۰ کوین در روز خواهیم بود که نتیجه آن، افزایش قطعی ارزش و ثبات و افزایش تقاضای این رمزارز است. البته که فاکتورهای مختلفی روی این مسئله تاثیرگذار خواهند بود، و برعکس، در عین حال این تغییر، روی بسیاری از فاکتورها هم تاثیرگذار خواهد بود. هر چه که باشد، با بیت کوینی طرف هستیم که حتی یک باد بهاری هم می‌تواند روی نوسانات و پویایی آن تاثیرگذار باشد.

در تصویر بزرگ‌تر، با وقوع این رویداد، بسیاری از عملکردهای مختلف در فضای بلاک چین دچار تغییرات و تاثیرات قابل لمسی خواهند شد. افزایش فعالیت بازرگانان بیت کوین، راحتی هر چه بیشتر سرمایه‌گذاری روی بیت کوین در سرتاسر دنیا، یا حتی پشتیبانی هر چه بیشتر سایت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ از ارزهای دیجیتال، همگی روند رو به جلویی خواهند داشت.

همچنین افزایش کلی فعالیت‌ها در زمینه بلاک چین، یکی دیگر از نشانه‌های مثبتی است که شاهد هستیم. صنایعی فراتر از اقتصاد و سرمایه، در حال امتحان این تکنولوژی و فراگیری آن هستند. استفاده گسترده مردم سرتاسر دنیا از این تکنولوژی، یکی دیگر از فاکتورهایی است که روی دارایی‌های ارزهای دیجیتال تاثیرگذار خواهد بود. به طور کلی، دنیا به سمتی حرکت می‌کند که به آغوش کشیدن بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال توسط اکثر مردم، قوی‌تر از همیشه به نظر می‌رسند.

با وجود افت قابل توجه ارزش ارزهای دیجیتال در هفته‌های گذشته، فضای کلی بلاک چین همچنان قوی و مثبت باقی مانده است و آینده روشنی برای ارزهای دیجیتال در طی ۱۲ ماه اخیر حس می‌شود.

منبع: cryptonewmedia