امروز یعنی ۱۷ دسامبر بیت کوین به بیشترین قیمت تاریخ خود رسید. اما چه مدت در این سطح باقی خواهد ماند؟ نظر متخصصان در مورد ادامه رالی بیت کوین چیست؟

بالاخره، پس از حدس‌ و گمان‌های فراوان مبنی بر اینکه قیمت بیت کوین بیش از هر زمان دیگری افزایش خواهد یافت، این اتفاق رخ داد. قیمت بیت کوین دیروز از ۲۰۰۰۰ دلار عبور کرد و امروز با گذشتن از ۲۲۰۰۰ دلار به اوج قیمت جدیدی رسیده است.

سؤال این است که از این به بعد چه خواهد شد؟ آیا رالی بیت کوین ادامه خواهد یافت، یا این روزها آخرین لحظات قبل از سقوط بوده و باعث نابودی بیت کوین و برچیده شدن لبخند از چهره طرفداران آن خواهد شد؟

بیشتر بخوانید: قیمت بیت کوین برای اولین بار در تاریخ از مرز ۲۰٫۰۰۰ دلار گذشت

نظر کارشناسان در مورد رالی بیت کوین

اریک وال (Eric Wall)، مدیر ارشد فناوری اطلاعات در شرکت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال Arcane Assets، در مصاحبه با Decrypt گفت که قیمت بیت کوین افزایش خواهد یافت، طوری که باورتان نخواهد شد.

وی گفت: ما از میان انباشت شدید سازمان‌ها و نهادها در بحبوحه بالاترین قیمت قبلی عبور کرده‌ایم. تریدرهایی با استراتژی و تحلیل ضعیف مجبور به  فروش شدند، اکنون کار آنها تمام شده است. به احتمال زیاد ما فقط از اینجا به سمت بالا ادامه خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سؤال که رالی بیت کوین چقدر طول می‌کشد، گفت: ۳۰ دقیقه؟ تا ابد؟ چه کسی می‌داند؟ قلمروی آن نامشخص است.

 شاید تا ۲۳۰۰۰ دلار …

پدرو فبروکاس (Pedro Febrocas)، تحلیلگر شرکت تحقیقات ارز دیجیتال Quantum Economics، در مصاحبه با Decrypt گفت که در صورت رسیدن به ۲۳۰۰۰ دلار، مردم فروش مقدایر زیادی بیت کوین را شروع خواهند کرد. وی با مشاهده نمودارهایی که تقاضا برای بیت کوین با قیمت مشخص را نشان می‌دهند، به این نتیجه رسیده که قیمت بیت کوین تا رسیدن به ۲۳۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت.

وی پیش‌بینی کرد، سپس مردم بیت کوین‌ها را می‌فروشند تا زمانی که به ۱۹۵۰۰ دلار برسد. وی گفت:ما انتظار داریم که چند روز طول بکشد تا این الگو کامل شود.

رالی بیت کوین

رالی بیت کوین مانند سال ۲۰۱۷ خواهد بود؟

تجربه رالی ۲۰۱۷

به نظر می‌رسد راب ویگلیون (Rob Viglione)، هم‌بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Horizen labs، از رکوردهای امروز خسته شده است. وی به Decrypt گفت:

۲۰ هزار دلار برای بیت کوین اخبار قدیمی است، افرادی که در جریان بازار گاوی سال ۲۰۱۷ حضور داشتند معنای آن را می‌دانند.

وی گفت: ما آن دوران را پشت سر گذاشتیم، این چرخه جدیدی از بازار است.

ویگلیون تصحیح کرد:

خبر واقعی این است که بسیاری از افرادی که امروز خرید می‌کنند، قیمت فعلی را یک ورودی می‌دانند و نه یک حد فوقانی ذهنی.

البته، تنها راه برای بررسی آنچه بعداً اتفاق می‌افتد، این است که خود را به موشک بیت کوین ببندید. پیش به سوی ماه؟

نظر شما در مورد رالی بیت کوین چیست؟ تا کجا ادامه دارد؟ نظرات خود را در کوین نیک با ما در میان بگذارید.

منبع: decrypt