بیت کوین توانسته به روند افزایش خود ادامه دهد و امروز برای رسیدن به قیمت ۱۱ هزار دلار مبارزه کند. همچنین ارزش بازار ارزهای دیجیتال به کمک برخی از آلت کوین‌ها، افزایشی ۱۰ میلیارد دلاری را تجربه کرده است. اما مهم‌ترین سوال این است که آیا ارزش قیمت بیت کوین به ۱۱ هزار دلار خواهد رسید؟

دیروز قیمت بیت کوین بین ۱۰٫۶۵۰ دلار و ۱۰٫۷۵۰ دلار در جریان بود. خیلی زود پس از آن، بیت کوین در جریان معاملات روزانه به کمتر از ۱۰٫۶۰۰ دلار رسید.

اما این کاهش قیمت کوتاه مدت بود و این رمزارز باز هم به قیمت آشنای ۱۰٫۷۵۰ دلار رسید و در این بین تا قیمت ۱۰٫۹۵۰ دلار هم منفجر شد. از آن لحظه، بیت کوین فعلا در قیمت ۱۰٫۸۶۰ دلار در گردش است.

اما مهم‌ترین مسئله، دستیابی ارزش بیت کوین به سمت ۱۱ هزار دلار است که یک سطح مقاومت حیاتی محسوب می‌شود. اگر این اتفاق رخ دهد، پادشاه ارزهای دیجیتال می‌تواند به ۱۱٫۲۰۰ دلار، ۱۱٫۳۶۰ دلار و ۱۱٫۵۳۰ دلار در سطوح مقاومت بعدی حرکت کند.

حرکت ارزش قیمت بیت کوین به سمت ۱۱ هزار دلار
حرکت ارزش قیمت بیت کوین به سمت ۱۱ هزار دلار

یکی از دلایل مهم این حرکت قیمتی، افزایش ارزش قراردادهای آتی از جمله S&P 500، Nasdaq و داو جونز بود.

ارزش قیمت بیت کوین با روند مثبت آلت کوین‌ها همراه شد

اتریوم و ریپل همچنان در ۲۴ ساعت گذشته شرایطی راکد و بی‌رونق را طی کردند و در وضعیت قرمز قرار دارند. معاملات اتر در حدود ۳۵۶ دلار و ریپل در حدود ۰٫۲۴۳ دلار صورت می‌گیرند.

بیت کوین کش با افزایش ۳٫۳ درصدی خود، شکاف خود بین بایننس کوین (با منفی ۰٫۳ درصد) را افزایش داد.

اما برجسته‌ترین وقایع در خصوص ۱۰ ارز دیجیتال برتر، مربوط به چین‌لینک و کاردانو است. ارز دیجیتال LINK با افزایش ۴٫۵ درصدی به نزدیکی ۱۱ دلار رسید و ارز دیجیتال ADA (کاردانو) با جهشی ۷ درصدی، به بالاتر از ۰٫۱۰ دلار رسید. کاردانو حالا پس از عبور از Crypto.com Coin، به جایگاه نهم دست یافت.

وضعیت سبز ارزش بازار بیت کوین
وضعیت سبز ارزش بازار بیت کوین و برخی از آلت کوین ها

با توجه به این شرایط، ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده با ۱۰ میلیارد دلار افزایش، به ۳۵۰ میلیارد دلار رسید.

نظر شما در خصوص حرکت بیت کوین به سمت ۱۱ هزار دلار چیست؟ دیدگاه خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: CryptoPotato