مایکل سیلور به ایلان ماسک توصیه کرد در بیت کوین سرمایه‌گذاری کند. سیلور در توییتر اعلام کرده که طی چند ماه گذشته ۱٫۳ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است و مایل است نکاتی را با ایلان ماسک به اشتراک بگذارد.

مایکرواستراتژی اخیرا صدها میلیون بیت کوین خریداری کرده است. ۵۰۰ میلیون دلار در ماه اوت و قصد دارد ۶۵۰ میلیون دلار دیگر هم با پول سرمایه گذاران خریداری کند. از زمان سرمایه گذاری سیلور، قیمت بیت کوین، بیش از دو برابر شده است و همچنین دیروز نیز توانست به بالاترین قیمت خود، ۲۴٫۱۲۲ دلار برسد. بسیاری دلیل این حرکت گاوی را سرمایه‌گذاری‌ موسسات بزرگی مانند مایکرواستراتژی می‌دانند.

سیلور به ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس گفت:

اگر می‌خواهی به سهامدارانت ۱۰۰ میلیارد دلار لطف کنی، ترازنامه تسلا را از دلار به بیت کوین تبدیل کن. سایر شرکت ‌ها هم از تو پیروی خواهند کرد. با گذشت زمان بیت کوین رشد می‌کند و به یک دارایی تریلیون دلاری تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک بار دیگر با صحبت از بیت کوین در توییتر جنجال به پا کرد

ایلان ماسک امروز در پاسخ به توصیه مایکل سیلور، یک میم منتشر کرد با این مضمون که بیت کوین باعث حواس پرتی او می‌شود. بعد از رد و بدل این توییت‌ها قیمت بیت کوین ۵۰۰ دلار رشد کرد و از ۲۳٫۵۴۸ به ۲۳٫۸۳۹ دلار رسید. ماسک قبلا اعلام کرده‌ بود که “بیت کوین تقریباً به اندازه پول فیات ارزش دارد”. پروفایل توییتر ماسک از او به عنوان مدیرعامل سابق داگ کوین (Dogecoin) یاد می‌کند.

آیا به زودی شاهد سرمایه‌گذاری مدیر عامل تسلا در بیت کوین خواهیم بود؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: decrypt