این روزها تقاطع حیاتی بیت کوین عامل مهمی در تعیین روند کلی بازار است. چند هفته اخیر برای بیت کوین و بازار رمز ارزها بسیار پر تلاطم بوده، در حالی که بیت کوین بازار پرسودی را تجربه کرده، بقیه بازار نیز پیوسته علائم قدرت را نشان می‌دهند. آلت کوین‌ها با متوقف شدن رالی بیت کوین در مرکز توجه قرار گرفته، ضمن اینکه فشار فروش ۱۹٫۰۰۰ دلار صعود بیت کوین را کند می‌کند. این در حالی است که اتریوم و آلت کوین‌های ضعیف‌‌تر همگی در حال صعود هستند. روند BTC در کوتاه مدت کاملاً بستگی به واکنش مستمر آن به ۱۹٫۰۰۰ دلار دارد. یکی از تریدرها خاطرنشان کرده که بیت کوین در حال حاضر بر سر یک تقاطع قرار دارد، ضمن اینکه روند کوتاه مدت بیت کوین نقش تعیین‌کننده‌ای در چشم‌انداز میان مدت آن دارد.

بیت کوین بر سر یک تقاطع حیاتی

طی روزها و هفته‌های گذشته، بیت کوین علائمی از قدرت عظیم خود را نشان داده است؛ با این توضیح که فشار فروش در حدود ۱۹٫۰۰۰ دلار بسیار قوی است. روند بازار در میان مدت کاملاً به این سطح بستگی دارد، زیرا یک ریجکت در این سطح می‌تواند به طرز باورنکردنی نتایج وحشتناکی به دنبال داشته باشد.

همان‌طور که گفته شد، صعود از این سطح می‌تواند تمام آنچه را که بیت کوین برای دریافت مومنتوم عظیم جهت حرکت صعودی در روزها و هفته‌های آینده لازم دارد، فراهم کند. از آنجایی که یک تحلیلگر اظهار داشته که اکنون تقاطع حیاتی بیت کوین شکل گرفته و BTC در این نقطه معامله می‌شود، چند روز آینده بینش کلی در مورد روند این ارز دیجیتال را در اختیارمان قرار خواهد داد.

تقاطع حیاتی بیت کوین
بیتکوین در تلاش برای صعود از تقاطع حیاتی

فشار بیت کوین به سمت ۱۹٫۰۰۰ دلار

در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین در محدوده قیمتی ۱۸٫۰۵۰ دلار معامله می‌شود. این قیمت در حد قیمت بیت کوین در چند روز گذشته است. فشار فروش دقیقاً بالاتر از جایی که بیت کوین در حال حاضر معامله می‌شود بسیار شدید است، اما هنوز نتوانسته هرگونه ریجکت شدید قیمت را تسریع کند. این امر باعث شده که تحلیلگران به طور گسترده بیت کوین را صعودی دیده و یک صعود قریب‌الوقوع، بالاتر از این سطح مهم مقاومت را پیش‌بینی کنند.

بیشتر بخوانید: ادعای پنترا کپیتال: کمبود موجودی بیت کوین واقعی و علت آن پی پال است

بیت کوین به یک تقاطع حیاتی می‌رسد

یک تحلیلگر توضیح داده که بیت کوین اکنون در حال رسیدن به یک نقطه تقاطع مهم است و اینکه رفتار بیت کوین در کوتاه مدت می‌تواند روند آن را در روزها و هفته‌های آینده تعیین کند.

وی به ویژه مراقب واکنش بیت کوین به ۱۹٫۰۰۰ دلار و سطح حمایت ۱۸٫۵۰۰ دلاری آن است.

به عقیده من، ما در تقاطع حیاتی BTC قرار داریم، جایی که خریداران در منطقه حمایت ۱۸٫۵۰۰ دلار به شدت حضور دارند، مانند آنچه هفته گذشته رخ داد و ما دوباره برای رسیدن به ۱۹٫۰۰۰ دلار تلاش می‌کنیم. یا اینکه خریدار ۱۸٫۵۰۰ دلار [شکست می‌خورد]، ما باز هم سقوط می‌کنیم و دیگر خبری از خرید در قیمت‌های پایین نیست.

این بدان معناست که چند روز آینده برای درک روند کلی بازار در روزها و هفته‌های آینده بسیار مهم خواهد بود.

نظرات خود را در مورد تقاطع حیاتی بیت کوین و نقش آن در قیمت بیت کوین در روزهای آینده در وب سایت کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: bitcoinist