روند قیمت بیت کوین یک سیر صعودی را نشان می‌دهد و با یک روند ثابت در حال افزایش است و به مرز ۹٫۳۰۰ دلار رسیده. ارزش بیت کوین تقریبا ۳٪ رشد داشته و احتمالا به این روند ادامه دهد و به ارزش ۹٫۵۰۰ دلار برسد.

  • بیت کوین در حال قدرت گرفتن است و دیوار ۹٫۳۰۰ دلار را شکست.
  • قیمت بیت کوین به بالاترین مقدار این هفته، یعنی ۹٫۳۷۲ دلار، رسید و بالاتر از میانگین متحرک ساده (MA) صد ساعته قرار گرفت.
  • بیت کوین با یک سیر صعودی کوتاه‌مدت روبه‌رو شد و به تکیه‌گاه ۹٫۲۹۰ دلار رسید.
  • بیت کوین می‌تواند این روند را ادامه دهد و به دیوار ۹٫۵۰۰ دلار برسد.

 بیت کوین در منطقه سبز

دیروز نشانه‌های مثبتی از تقابل بیت کوین و دلار مشاهده کردیم و دیدیم که بیت کوین یک سیر صعودی ثابتی را آغاز کرده. از ۹٫۲۵۰ دلار عبور کرد و به مرز ۹٫۳۰۰ دلار رسید و وارد یک منطقه مثبت شد.

بیت کوین حتی برای مدتی مرز ۹٫۳۰۰ دلار را نیز رد کرد و بالاتر از میانگین متحرک ساده (MA) صد ساعته آرام گرفت. بالاترین مقداری که رسید ۹٫۳۷۲ دلار بود. اما بعد پایین آمد و به زیر ۹٫۳۰۰ دلار رسید. با در نظر گرفتن ۹٫۱۷۸ دلار به عنوان کمترین مقدار و ۹٫۳۷۲ دلار به عنوان بیشترین مقدار، بیت کون به زیر سطح ۲۳/۶٪ فیبوناچی اصلاحی رسید.

با مشاهده نمودار ساعتی بیت کوین/دلار متوجه می‌شویم که بیت کوین با یک سیر صعودی کوتاه‌مدت و با تکیه‌گاه ۹٫۲۹۰ دلار مواجه شده است. در حال حاضر این روند ادامه دارد و به کانال ۹٫۲۹۰ دلار نزدیک‌تر شده است.

تکیه‌گاه مهم بعدی نزدیک سطح ۹٫۲۷۵ دلار است. این جایگاه با در نظر گرفتن ۹٫۱۷۸ دلار به عنوان کمترین مقدار و ۹٫۳۷۲ دلار به عنوان بیشترین مقدار، نزدیک سطح ۵۰٪ فیبوناچی اصلاحی است. سیر صعودی بیت کوین از ۹٫۳۵۰ دلار به ۹٫۳۷۵ دلار نیز یک مانع کوتاه‌مدت است.

اگر قیمت بیت کوین دیوار ۹٫۳۷۵ دلار را بشکند، می‌تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و به مانع بعدی یعنی سطح ۹٫۵۰۰ دلار برسد. پیشروی‌های بعدی نیز می‌تواند مسیر بیت کوین را برای رسیدن سطح ۹٫۸۰۰ دلار هموار کند.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی سرمایه‌گذاران مبنی بر رشد قیمت بیت کوین

تکیه‌گاه‌های کلیدی بیت کوین

اگر بیت کوین دچار سیر نزولی شود و به ارزش ۹٫۲۹۰ دلار یا ۹٫۲۷۵ برسد، می‌تواند در نزدیکی‌های سطح ۹٫۲۴۵ دلار تکیه کند (یعنی منطقه فرار فعلی).

تکیه‌گاه مهم بعدی نزدیک سطح ۹٫۱۸۰ دلار است. اگر بیت کوین به زیر این سطح نزول کند، احتمالا دوباره به وضعیت ایستایی خرس (این وضعیت روند نزولی بازار را نشان می‌دهد و نشان‌دهنده ترس، بدبینی و بی‌اعتمادی سرمایه‌گذاران به روند کنونی است) بازگردد. در این صورت بیت کوین دوباره با سطح ۹٫۰۰۰ دلار روبه‌رو خواهد شد.

شاخص‌های تکنیکال:

شاخص مکدی (MACD) ساعتی: در حال نزدیک شدن به منطقه ایستایی خرس

شاخص RSI ساعتی: در حال نزدیک شدن به سطح ۵۰

سطوح حمایت اصلی: ۹٫۲۷۵ دلار تا ۹٫۱۸۰ دلار

سطوح مقاومت اصلی: ۹٫۳۵۰، ۹٫۳۷۵ و ۹٫۵۰۰ دلار

منبع: NEWSBTC