کیف پولهای بیت کوین که حداقل یک رمز ارز دارند در حال افزایش هستند. با این وجود، این تعداد در حال حاضر حداکثر ۸۰۰ هزار کیف‌پول بیت کوین را شامل می‌شود. با کوین نیک همراه باشید.

این آمار طبق داده‌های منتشرشده در ۲۸ مارس است که نشان می‌دهد تعداد کل کیف پولهای بیت کوین حاوی حداقل یک بیت کوین به یک رکورد تاریخی رسیده‌ است.

آیا تعداد افرادی که چند ‌بیت کوین دارند چند برابر است؟

ارقامی که از مشاهده سایت منبع Glassnode به دست می‌آیند نشان می‌دهند که ۷۹۷ هزار و ۴۲۰ کیف‌پول در حال حاضر موجودی برابر یا بیشتر از یک بیت کوین کامل دارند. این عدد در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۱ کیف‌پول افزایش داشته است.

با این وجود، دارندگان بیت کوین ممکن است بیش از یک کیف پول بیت کوین داشته باشند و موجودی خود را در کیف‌های مختلف توزیع کرده باشند. این یعنی احتمال دارد تعداد افرادی که بیش از یک بیت کوین دارند بسیار بیشتر از تعداد کیف پول‌هایی باشد که بیش از یک بیت کوین دارند.

آدرس‌های بیت کوینی با موجودی برابر یا بیش از یک بیت کوین

کیف پول بیت کوین

کیف پول‌های بیت کوین حاوی یک رمزارز یا بیشتر درحالی رو به افزایش است که تحلیل‌گران می‌گویند دارندگان اصلی بیت کوین، یا «نهنگ‌ها» به‌لطف پایین‌آمدن قیمت‌ها در ماه مارس بیت کوین بیشتری جمع‌آوری کرده‌اند.

این پدیده باید خصوصاً در میان استخراج‌کنندگان بارز باشد، زیرا هزینه‌های ایجاد بیت کوین در برابر ارزش بیت کوین/دلار منجر به تغییر در نوع مشارکت می‌شود. نظریه‌ای وجود دارد که بیان می‌کند استخراج‌کنندگانی که از افت قیمت این ماه بیت کوین تا ۳۷۰۰ دلار جان سالم به در برده‌اند، هنگامی که پاداش استخراج در ماه مه تا ۶.۲۵ بیت کوین در هر بلاک نصف شود، برای جبران اثر این افت قیمت در درآمد خود اکنون بیت کوین بیشتری جمع خواهند کرد.

حرکات قیمت بی‌میلی به فروش را تائید می‌کند

در همین حال، آمارهای دیگر نشان می‌دهند که معامله‌گران در حال برداشت وجوه خود از صرافی‌ها هستند. این یعنی افراد ترجیح می‌دهند در شرایط فعلی موجودی بیت کوین خود نگه دارند و نه اینکه آن را بفروشند.

بر اساس داده‌های Glassnode، موجودی‌ صرافی‌ها در کم‌ترین حد خود از ماه دسامبر، زمانی که بیت کوین ۷۳۰۰ دلار معامله می‌شد، قرار دارد. وضعیت موجود ممکن است بیشتر از این نیز طول بکشد. به نظر می‌رسد چشم‌انداز بیت کوین/دلار گرفتار مقاومت میانگین متحرک طولانی‌مدت باشد، و گاوها احتمالا مجبور هستند مدت طولانی‌تری به انتظار بازار مساعد خود بنشینند.

کیف پول های بیت کوین و صرافی ها

نمودار موجودی صرافی‌های بیت کوین

منبع: cointelegraph.com