یکی از نهنگ‌های میلیونر بیت کوین، که تمایل نسبتا کمی به دیگر ارزهای دیجیتال به جز بیت کوین از خود نشان می‌دهد، اعلام کرده است که در رادار خود، دو دارایی کریپتو را که پتانسیل بالایی برای موفقیت دارند، تحت نظر قرار داده است و سرمایه‌گذاران می‌توانند آن‌ها را به عنوان بهترین جایگزین بیت کوین دنبال کنند.

تریدر میلیونری با نام مستعار Joe007 اعلام کرده است که ارز دیجیتال لئو (LEO) یک انتخاب عالی برای سرمایه‌گذارانی است که به دنبال کریپتوهایی متفاوت هستند. از نظر او، این ارز دیجیتال بهترین جایگزین بیت کوین محسوب خواهد شد. او در توییتر خود نوشته:

وقتی صحبت از مالکیت ارزهای دیجیتال گوناگون می‌شود، همبستگی به شدت پایین ارز دیجیتال LEO با بیت کوین و دیگر رمزارزها، آن را به یک ابزار مالی متفاوت و خواستنی تبدیل می‌کند. اما خب البته تریدرهای ارزهای دیجیتال آن‌قدر مشغول دنبال کردن کوین‌های جدید به‌ دردنخور هستند که متوجه این موضوع نشده‌اند.

ارز دیجیتال لئو بهترین جایگزین بیت کوین
ارز دیجیتال لئو بهترین جایگزین بیت کوین به دلیل همبستگی پایین به دیگر رمزارزها

بهترین جایگزین بیت کوین از نگاه میلیونر ارزهای دیجیتال

لئو یک توکن کاربردپذیر ERC20 است که در شبکه بلاک چین اتریوم و بلاک چین ایاس (EOS) عمل میکند. هولدرهای لئو از مزایای مختلف این ارز دیجیتال روی صرافی بیت‌فینیکس بسیار خرسند هستند. از جمله این مزایا می‌توان به کاهش کارمزدها، کاهش کارمزد وام، تحفیف روی ارز دیجیتال و قابلیت واریز یا دریافت وجه به صورت فیات اشاره کرد.

Joe007 که به صرافی ارزهای دیجیتال بیت‌فینکس اعتماد بالایی دارد، یکی دیگر از بهترین جایگزین‌های بیت کوین را بایننس کوین (BNB) معرفی کرده است. طبق نظر این تریدر، بایننس کوین توانسته در مواردی جدا از دیگر دارایی‌های کریپتو عملکردی متفاوت از خود به جا بگذارد.

بایننس کوین یک توکن کاربرپذیر است که توسط صرافی ارزهای دیجیتال بایننس عرضه می‌شود. دارندگان این توکن، قادر هستند در کارمزدهای معاملات روی صرافی متمرکز بایننس و صرافی غیرمتمرکز بایننس (Binance DEX) تخفیف بگیرند. همچنین برخی فروشندگان امکان خرید محصول یا سرویس با این ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده‌اند.

به دلیل این که تقاضا برای ارزهای دیجیتال BNB و LEO وابسته به عملکرد صرافی‌های آن‌ها دارد، Joe007 اعلام کرده است که این دو رمزارز علاوه بر این که یک نوع پول دیجیتال هستند، کاربردهای متنوعی هم دارند. به عقیده او، از آن جایی که این دو رمزارز سعی ندارند در اولویت خود یک پول شناخته شوند،‌ نسبت به دیگر رمزارزها راهی جدا را پیش گرفته‌اند.

نظر شما در مورد این جایگزین‌های بیت کوین چیست؟ دیدگاه خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Daily Hodl