تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

همراهان گرامی کوین نیک، برای دنبال کردن ادامه تحلیل‌های روزانه قیمت بیت کوین کش می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

تحلیل روزانه قیمت بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۷ اردیبهشت (۲۷ آوریل۲۰۲۱)

بیت کوین کش روز گذشته با افزایش قیمت ۱۲ درصدی از محدوده ۷۵۰ دلاری عبور کرد و خط روند نزولی که بیش از ۱۰ روز با آن مواجه شده بود را به سمت بالا شکست. بیت کوین کش با عبور از این مقاومت شتاب بیشتری گرفت و موفق شد از مقاومت ۸۰۰ و ۸۵۰ دلاری هم عبور کند. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین کش در محدوده ۸۷۰ دلاری معامله می‌شود.

بیت کوین کش حالا به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته (۸۰۰ دلار) قرار دارد و این فرصت را دارد تا برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای بیت کوین کش در محدوده ۸۹۰ دلار قرار گرفته است. در صورت عبور از این مقاومت، مانع ۹۶۰ تا ۹۶۰ دلار پیش از رسیدن بیت کوین کش به ۱۰۰۰ دلار وجود دارد.

در صورتی که بیت کوین کش بتواند از محدوده ۱۰۰۰ دلاری عبور کند، انتظار داریم بتواند به سقف قیمتی خود در سال ۲۰۲۱ یعنی محدوده ۱۲۰۰ دلار دست پیدا کند.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از محدوده ۸۹۰ تا ۹۰۰ دلار نشود، امکان اصلاح قیمت وجود دارد. در مسیر نزولی اولین حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۸۴۰ تا۸۵۰ دلاری قرار گرفته است. اما حمایت مهمتر همان میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده ۸۰۰ دلار است که انتظار داریم مانع از ریزش بیشتر قیمت شود.

در صورت از دست دادن این حمایت، حمایت‌های بعدی در قیمت ۷۵۰ و ۷۰۰ دلار قرار دارند. در صورتی که بیت کوین کش به زیر محدوده ۷۰۰ دلار سقوط کند، احتمال اینکه روند صعودی آن دوباره به روند نزولی بازگردد وجود خواهد داشت.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۷ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده مومنتوم صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی برای بیت کوین کش در بالای محدوده ۶۰ قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۸۹۰ تا ۹۰۰  دلار، بعد از آن  ۹۵۰  دلار سپس ۱۰۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین کش محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۸۵۰ تا ۸۴۰ دلار، پس از آن در محدوده  ۸۰۰ دلار و سپس   ۷۵۰  و  ۷۰۰  دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۳۱ فروردین (۲۰ آوریل۲۰۲۱)

بیت کوین کش که روز جمعه موفق شده بود بعد از مدت‌ها به بالای محدوده ۱۰۰۰ دلاری برسد، روز شنبه موفق شد به محدوده ۱۲۰۰ دلاری برسد قیمتی که از ژوئن سال ۲۰۱۸ تا به حال به آن دست نیافته بود. اما موفق به حفظ این محدوده نشد و روز شنبه به زیر ۱۰۰۰ دلار پایین کشیده شد. روز یکشنبه و همزمان با ریزش بیت کوین، بیت کوین کش هم تا ۸۰۰ دلار پایین کشیده شد اما خیلی زود به بالای محدوده ۹۰۰ دلار بازگشت. روز گذشته باز هم بیت کوین کش به روند نزولی خود ادامه داد تا قیمت بیت کوین کش در روز دوشنبه زیر ۹۰۰ دلار بسته شود. امروز اما با وجود لمس محدوده ۸۲۰ دلاری، بیت کوین کش در صدد جبران ارزش از دست رفته تلاش می‌کند و در زمان نگارش این مطلب ۹۵۰ دلار  معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که BCH در محدوده ۸۰۰ دلاری از حمایت بسیار خوبی برخوردار است و در دو روز اخیر هربار به این محدوده برخورد کرد با تغییر روند روبرو شد.

بیت کوین کش حتی امروز موفق شد روند نزولی که در محدوده مقاومت ۹۱۰ دلاری قرار داشت را به سمت بالا بشکند. به این ترتیب مقاومت بعدی که در مسیر صعودی بیت کوین کش قرار دارد میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده قیمت ۹۷۵ تا ۹۸۰ دلاری است.

در صورت عبور از این محدوده، بیت کوین کش فرصت دارد خودش را به بالای محدوده ۱۰۰۰ دلاری برساند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین کش نتواند از محدوده ۹۷۵ تا ۹۸۰ دلاری عبور کند، احتمال ادامه روند نزولی وجود دارد. در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده قیمت ۹۰۰ تا ۸۹۰ دلاری قرار دارد.

در صورت از دست دادن این محدوده، حمایت بسیار مهم بیت کوین کش در قیمت ۸۰۰ دلاری قرار دارد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین کش را تا محدوده ۷۵۰ و ۷۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۳۱ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده نزولی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی برای بیت کوین کش در بالای محدوده ۵۰ قرار دارد و به سمت پایین حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۹۷۵ تا ۹۸۰  دلار، بعد از آن  ۱۰۰۰  دلار سپس ۱۲۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین کش محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۹۰۰ تا ۸۹۰ دلار، پس از آن در محدوده  ۸۰۰ دلار و سپس   ۷۵۰  و  ۷۰۰  دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۸ فروردین (۱۷ آوریل۲۰۲۱)

در هیاهوی رشد بیش از ۱۰۰ درصدی دوج کوین روز گذشته، بیت کوین کش هم موفق شد جهش ۳۰ درصدی را تجربه کند و خودش را بالای ۱۰۰۰ دلار ببیند. جالب است بدانید بیت کوین کش از ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ تا به حال موفق نشده بود به قیمتی بالاتر از ۱۰۰۰ دلار دست پیدا کند. بیت کوین کش روز گذشته موفق به لمس محدوده قیمت ۱۱۷۰ دلاری هم شد اما با کمی اصلاح در نهایت روز جمعه را با قیمت ۱۱۰۰ دلار به پایان برد. امروز هم بیت کوین کش به روند صعودی خود ادامه داد و موفق به لمس محدوده ۱۲۲۰ دلاری شد. با این حال در زمان نگارش این مطلب بیت کوین کش در محدوده ۱۱۱۰ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که BCH از ۲۵ مارس یک روند صعودی پر قدرتی را آغاز کرده است و به خوبی از مقاومت‌های پیش رو عبور کرد. با این حال روند صعودی بیت کوین کش با عبور از محدوده ۷۵۰ دلاری شتاب  بیشتری گرفت به طوری که روز چهارشنبه ۱۵ آوریل موفق به عبور از مقاومت ۸۰۰ دلاری شد، روز پنجشنبه از مقاومت ۹۲۵ دلاری گذشت و روز گذشته هم سد ۱۰۰۰ دلاری را پشت سر گذاشت.

با توجه به اینکه بیت کوین کش هنوز نسبت به بالاترین قیمت خود در دسامبر سال ۲۰۱۷ (۴۳۵۰ دلار) همچنان ۷۰ درصد عقب‌تر است انتظار داریم به روند صعودی خود ادامه دهد.

در مسیر صعودی اولین مقاومت در محدوده ۱۲۰۰ تا ۱۲۲۰ دلاری قرار دارد. محدوده ۱۲۵۰ و ۱۴۰۰ دلاری می‌تواند مقاومت‌های مهم بعدی بیت کوین کش پیش از رسیدن به ۱۵۰۰ دلار محسوب شوند.

اما در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۱۲۰۰ دلاری نشود، اولین حمایت در محدوده ۱۰۵۰ تا ۱۰۰۰ دلار قرار دارد. در صورتی که این حمایت از دست برود، خط کیجونسن در محدوده ۹۵۰ تا ۹۲۰ دلار حمایت بعدی برای بیت کوین کش محسوب می‌شود.

در صورتی که بیت کوین کش این حمایت را هم از دست بدهد، میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در ۸۸۰ دلار حمایت مهم بعدی خواهد بود.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین کش را تا محدوده ۸۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۲۸ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در  محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی برای بیت کوین کش در بالای محدوده ۷۰ قرار دارد .
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۱۲۰۰  تا ۱۲۲۰  دلار، بعد از آن  ۱۲۵۰  و ۱۴۰۰ دلار سپس ۱۵۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین کش محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۱۰۵۰ تا ۱۰۰۰ دلار، پس از آن در محدوده  ۹۵۰ تا ۹۲۰  دلار و سپس   ۸۸۰  و  ۸۰۰  دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۵ فروردین (۱۴ آوریل۲۰۲۱)

بیت کوین کش که اواسط ماه فوریه موفق به عبور از محدوده ۷۳۰ دلاری نشده بود و تا نزدیکی ۴۰۰ دلار هم پایین کشیده بود، بعد از نزدیک به ۲ ماه روز گذشته موفق شد با یک کندل سبز ۱۰ درصد خودش را به محدوده ۷۳۰ تا ۷۴۰ دلاری برساند.  بیت کوین کش که تا حدودی از سایر ارزهای بزرگ بازار عقب مانده است، در همین محدوده متوقف نشد و امروز هم با یک جهش ۱۰ درصدی دیگر از محدوده ۸۰۰ دلار هم عبور کرد و یه محدوده ۸۲۵ دلار رسید. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین کش در محدوده قیمت ۸۰۰ دلاری معامله می‌شود.

بیت کوین کش که حالا بعد از مدت‌ها موفق به عبور از مقاومت مهم شده است، انتظار داریم بتواند به روند صعودی خود ادامه دهد. اما پیش از آن احتمال پولبک به ناحیه شکسته شده وجود دارد.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای بیت کوین کش در محدوده ۸۲۵ تا ۸۳۰ دلار قرار دارد، در صورتی که موفق به عبور کامل از این ناحیه شود، محدوده ۸۷۰ دلار و سپس ۹۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین کش محسوب می‌شوند.

در صورت عبور از محدوده ۹۰۰ دلاری، محدوده ۹۲۵ و ۹۵۰ دلاری موانع بعدی پیش از رسیدن بیت کوین کش به ۱۰۰۰ دلار خواهد بود.

اما در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از محدوده ۸۲۵ تا ۸۳۰ دلاری نشود، اصلاح قیمت دور از انتظار نیست.

در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده قیمت ۷۸۵ دلار قرار دارد. در صورت از دست رفتن این محدوده، حمایت بعدی در محدوده قیمت ۷۵۰ تا ۷۴۰ دلار (فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از صعودی پیشین) قرار گرفته است.

از دست دادن این محدوده می‌تواند قیمت بیت کوین کش را تا قیمت ۷۰۰ تا ۶۹۵ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

هرگونه ریزش بیشتر می‌تواند قیمت بیت کوین کش را تا ۶۵۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۲۵ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در  محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی برای بیت کوین کش در بالای محدوده ۷۵ قرار دارد .
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۸۲۵  تا ۸۳۰   دلار، بعد از آن  ۸۷۰  تا ۹۰۰ دلار و سپس ۹۲۵ و ۹۵۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین کش محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۷۸۵ دلار، پس از آن در محدوده  ۷۵۰ تا ۷۴۰  دلار و سپس ۷۰۰ تا  ۶۹۵ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۳ فروردین (۱۲ آوریل۲۰۲۱)

بیت کوین کش که یک ماه پیش در عبور از محدوده ۷۶۰ دلاری با مشکل مواجه شده بود و تا ۴۰۰ دلار پایین کشیده شد، حالا بعد از یک ماه دوباره خودش را به این محدوده نزدیک می‌کند. بیت کوین کش روز گذشته موفق به لمس محدوده ۷۲۰ دلاری هم شد. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین کش در محدوده ۶۹۰ دلاری معامله می‌شود و سعی می‌کند دوباره به بالای ۷۰۰ دلار نفوذ کند.

اگر به نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش نگاه کنیم متوجه می‌شویم که این ارز پس از تثبیت موقعیت خود بالای محدوده ۵۰۰ دلار از یک خط روند صعودی پیروی کرد و شتاب بیشتری گرفت و خیلی زود موفق شد از مقاومت ۶۵۰ دلاری عبور کند. بیت کوین کش در این نقطه متوقف نشد و روز گذشته تا محدوده ۷۲۰ دلار هم صعودی کرد، اما موفق به عبور از آن نشد و تا ۶۷۰ دلار عقب نشینی کرد. با این حال تا زمانی که BCH بالای محدوده ۶۶۰ دلاری قرار دارد روند صعودی آن معتبر است و انتظار داریم به روند صعودی خود ادامه دهد.

در مسیر صعودی اولین مقاومت در محدوده ۶۹۵ دلار است، اما مقاومت مهمتر محدوده ۷۲۰ دلاری است که روز گذشته هم مانع از روند صعودی شده بود. در صورت عبور بیت کوین کش از مقاومت ۷۲۰ دلاری، موانع بعدی در قیمت‌های ۷۴۰ و ۷۶۰ دلار قرار دارد.

مقاومت ۷۶۰ دلاری برای بیت کوین کش بسیار مهم است چرا که عبور از آن می‌تواند شانس خود را برای رسیدن به ۸۰۰ دلار امتحان کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از محدوده ۶۹۵ تا ۷۰۰ دلاری نشود، احتمال اصلاح قیمت وجود دارد.

در مسیر اصلاحی اولین حمایت برای بیت کوین کش در قیمت ۶۸۰ دلار قرار دارد که خط روند صعودی ۱۰ روزه بیت کوین کش محسوب می‌شود. در صورت از دست رفتن این حمایت، محدوده حمایتی بعدی در نزدیکی قیمت ۶۶۰ دلار است که خط کیجونسن و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته خواهد بود.

در صورت از دست رفتن این محدوده مهم، حمایت‌های بعدی برای بیت کوین کش در قیمت ۶۲۰ و ۶۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۲۳ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی برای بیت کوین کش در بالای محدوده ۶۰ قرار دارد .
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۶۹۵ تا ۷۰۰  دلار، بعد از آن  ۷۱۸ تا ۷۲۰ دلار و سپس ۷۴۰ و ۷۶۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین کش محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۶۸۰ دلار، پس از آن در محدوده  ۶۶۰ دلار و سپس ۶۲۰ و ۶۰۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۱۷ فروردین (۶ آوریل۲۰۲۱)

بیت کوین کش که سه چهار روز پیش با مقاومت ۶۰۰ دلاری روبرو شده بود و تا محدوده ۵۲۰ دلار عقب نشینی کرد، روز گذشته با یک جهش ۱۵ درصدی موفق شد خودش را به محدوده ۶۵۰ دلار برساند و از سد مقاومت ۶۰۰ دلاری که مدت‌ها با آن روبرو بود عبور کند. بیت کوین کش امروز هم به مسیر صعودی خود ادامه داد و در زمان نگارش این مطلب بالاتر از ۶۷۰ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که بیت کوین کش از تقریبا ۱۰ روز پیش و پس از برخورد به حمایت ۴۶۵ تا ۴۷۰ دلاری روند صعودی را در پیش گرفته است و از یک خط روند صعودی قوی پیروی می‌کند.

بیت کوین کش در طی روند صعودی اخیر موفق شد خودش را به بالای مقاومت ۵۹۵ تا ۶۰۰ دلاری برساند و به خوبی بالای میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته در قیمت ۵۸۵ و خط کیجونسن در محدوده ۶۰۰ دلار قرار بگیرد.

عبور بیت کوین کش از این مقاومت ۶۰۰ دلاری شتاب بیشتری به روند بیت کوین کش داد به طوری که بیت کوین کش با عبور از مانع ۶۵۰ دلاری حالا در محدوده ۶۷۰ دلاری معامله می‌شود.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای بیت کوین کش در محدوده ۶۷۸ تا ۶۸۰ دلار قرار گرفته است و پس از آن انتظار داریم بیت کوین کش را در محدوده۷۰۰ و سپس ۷۱۸ تا ۷۲۰ دلاری ببینیم. در صورت عبور از این مانع، مقاومت بعدی برای بیت کوین کش در محدوده ۷۴۰ دلاری قرار گرفته است.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از مقاومت ۶۷۵ دلاری نشود، احتمال اصلاح قیمت از طرف آن وجود دارد.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای بیت کوین کش در قیمت ۶۲۵ تا ۶۲۰ دلار قرار دارد  که در حقیقت خط روند صعودی محسوب می‌شود. اما حمایت مهمتر که انتظار داریم مانع از ادامه کاهش قیمت شود در محدوده ۶۰۰ دلار است که در نزدیکی کیجونسن و فیبو اصلاحی ۵۰ درصد از صعود قبلی قرار گرفته است.

در صورت از دست رفتن این حمایت محدوده ۵۷۰ دلاری و سپس ۵۶۰ دلاری به عنوان حمایت وارد عمل خواهند شد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۱۷ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی برای بیت کوین کش در بالای محدوده ۷۰ قرار دارد .
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۶۷۵ تا ۶۸۰  دلار، بعد از آن ۷۰۰ دلار و سپس ۷۱۸ تا ۷۲۰ دلار مقاومت‌های بعدی بیت کوین کش محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۶۲۵ تا ۶۲۰  دلار، پس از آن در محدوده  ۶۰۰ دلار و سپس ۵۷۰ و ۵۶۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۹ فروردین (۲۹ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین کش پس از اینکه دو هفته پیش در عبور از محدوده ۶۰۰ دلاری ناکام مانده بود تا محدوده ۴۴۰ دلاری سقوط کرد، اما در این محدوده با حمایت خوبی مواجه شد و روز جمعه با جهش ۷ درصدی خودش را به محدوده ۵۰۰ دلاری رساند. بیت کوین کش که در این مسیر مقاومت‌های ۴۸۵ دلاری را پشت سر گذاشته بود، موفق به عبور از محدوده ۵۰۰ دلاری نشد و روزهای شنبه و یکشنبه را منفی پشت سر گذاشت و تا محدوده ۴۸۵ دلاری عقب نشینی کرد. اما پس از برخورد به این سطح دوباره به سمت بالا پرتاب شد و امروز با جهش تقریبا ۵ درصد به محدوده ۵۱۷ دلاری رسیده است.

بیت کوین کش در مسیر صعودی اخیر خود موفق شد از محدوده ۴۹۰ تا ۴۹۲ دلار که میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته هم محسوب می‌شود عبور کند و تا زمانی که بالای این محدوده قرار دارد روند صعودی آن معتبر خواهد بود.

در مسیر صعودی برای بیت کوین کش اولین مقاومت در محدوده ۵۲۵ تا ۵۳۰ دلاری قرار دارد، در صورتی که BCH موفق به عبور از این ناحیه شود، مقاومت بعدی در محدوده ۵۴۰ دلار قرار گرفته است.

اگر تغییر خاصی در روند فعلی بازار رخ ندهد انتظار داریم بیت کوین کش به زودی بتواند به محدوده ۵۸۰ و سپس ۶۰۰ دلار هم دست پیدا کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود نشود، باید منتظر یک روند اصلاحی تازه باشیم. در مسیر نزولی اولین حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۵۰۰ تا ۴۹۵ دلار یا سقف ابر قرمز کومو قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت محدوده ۴۹۲ تا ۴۹۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته مانع از ریزش بیشتر قیمت خواهد شد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین کش را تا محدوده ۴۸۵ و ۴۷۵ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۹ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی برای بیت کوین کش در محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۲۵ دلار، بعد از آن  ۵۳۰ تا ۵۳۹ دلار و سپس ۵۸۰ و سرانجام  ۶۰۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۵۰۰ دلار، پس از آن در محدوده  ۴۹۵ تا ۴۹۰ دلاری و سپس ۴۸۵، ۴۷۵ و ۴۵۵ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۷ فروردین (۲۷ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین کش که روز چهارشنبه تا محدوده ۴۴۰ دلاری را هم لمس کرده بود، در این محدوده مورد استقبال قرار گرفت و خیلی زود به محدوده ۴۷۰ دلاری بازگشت. بیت کوین کش روز پنجشنبه را هم در محدوده ۴۵۰ تا ۴۸۰ دلاری نوسان کرد اما باز هم موفق به عبور کامل از مقاومت ۴۷۵ دلاری نشد. اما روز گذشته همزمان با افزایش قیمت بیت کوین، بیت کوین کش هم روند صعودی به خود گرفت و با جهش ۸ درصدی به محدوده ۵۰۰ دلاری رسید. در زمان نگارش این مطلب هم بیت کوین کش در محدوده ۵۰۰ دلاری معالمه می‌شود و تلاش می‌کند موقعیتش را بالای این ناحیه تثبیت کند.

اگر به نمودار قیمت بیت کوین کش نگاه کنید متوجه خواهید شد که BCH روز گذشته در مسیر صعودی خود موفق به عبور از خط کیجونسن و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته شد ولی در محدوده ۵۱۰ دلاری با مقاومت مهمی روبرو شده است.

در صورتی که بیت کوین موفق به حفظ موقعیت خود بالای محدوده ۵۰۰ دلاری شود این شانس را خواهد داشت تا برای شکست مقاومت ۵۱۰ دلاری تلاش کند. در صورت عبور کامل از این ناحیه، مقاومت‌های بیت کوین کش در قیمت ۵۴۰ و ۵۷۰ دلاری قرار گرفته‌اند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین کش نتواند موقعیت خود را بالای محدوده ۵۰۰ دلاری تثبیت کند، باید منتظر شروع روند اصلاحی تازه باشیم.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای بیت کوین کش در محدوده قیمت ۴۹۵ (میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته) و سپس ۴۹۰ دلاری کیجونسن قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت، ایستگاه‌های بعدی بیت کوین کش در مسیر نزولی در قیمت ۴۸۴ و ۴۷۵ دلاری قرار دارد.

در صورت ریزش بیشتر قیمت، احتمال ملاقات دوباره بیت کوین کش با محدوده ۴۵۵ و ۴۴۰ دلاری وجود دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۷ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی برای بیت کوین کش در محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۱۵ دلار، بعد از آن ۵۲۵ تا ۵۳۰ دلار و سپس ۵۸۰ و ۶۲۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۵۰۰ دلار، پس از آن در محدوده  ۴۹۵ تا ۴۹۰ دلاری و سپس ۴۷۵ و ۴۵۵ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۴ فروردین (۲۴ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین کش که ۱۰ روز پیش موفق به عبور از محدوده ۶۰۰ دلاری نشده بود، روند نزولی را در پیش گرفت و روز گذشته حتی به محدوده ۵۰۰ دلاری هم سقوط کرد. بیت کوین کش که در محدوده ۵۰۰ دلاری از حمایت خوبی برخوردار است پس از برخورد به این حمایت موفق به تغییر روند شد و تا محدوده ۵۲۰ دلاری صعود کرد. در زمان نگارش این مطلب هم بیت کوین در محدوده قیمت ۵۲۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند خودش را به مقاومت ۵۳۰ دلاری برساند.

بیت کوین کش که در حال حاضر زیر محدوده ابر کومو قرار دارد و برای اینکه به روند صعودی بازگردد باید به بالای مقاومت ۵۲۵ تا ۵۳۰ دلاری برسدکه نزدیک به خط کیجونسن و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته محسوب می‌شود.

در صورتی که بیت کوین کش موفق شود از این مقاومت مهم عبور کند، انتظار داریم روند صعودی آن تقویت شود. در مسیر صعودی مقاومت‌های مهم برای بیت کوین کش در قیمت ۵۴۵ و ۵۵۵ دلاری قرار گرفته‌اند. در صورت عبور از این موانع BCH این شانس را خواهد داشت تا به ترتیب برای رسیدن به قیمت‌های ۵۷۰، ۵۸۵ و ۶۰۰ دلار تلاش کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از مقاومت ۵۲۵ تا ۵۳۰ دلاری نشود، باید منتظر ادامه روند اصلاحی باشیم.

در مسیر نزولی اولین محدوده حمایتی برای بیت کوین کش در قیمت ۵۱۰ تا ۵۰۰ دلاری قرار گرفته است، در صورت از دست دادن این حمایت، امکان سقوط بیت کوین کش به زیر محدوده ۵۰۰ دلاری و تا محدوده ۴۹۰ و ۴۷۵ دلاری وجود دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۴ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی برای بیت کوین کش زیر محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۲۵ تا ۵۳۰ دلار، بعد از آن ۵۷۰ تا ۵۸۵ دلار و سپس ۶۰۰ و ۶۳۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۵۱۰ تا ۵۰۰ دلار، پس از آن در محدوده  ۴۹۰ دلاری و سپس ۴۷۵ و ۴۶۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۶ اسفند (۱۶ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین کش که سه روز پیش موفق شده بود به محدوده ۶۰۰ دلاری دست پیدا کند، در عبور از آن ناکام ماند و در پی سقوط بیت کوین تا ۵۳۰ دلار هم پایین کشیده شد. بیت کوین کش امروز حتی سری به محدوده ۵۰۰ دلار زد ولی با برخورد به این محدوده دوباره روند صعودی در پیش گرفت. در حال حاضر بیت کوین کش در محدوده ۵۳۰ دلار معامله می‌شود و تلاش می‌کند خودش را به محدوده ۵۵۰ دلاری برساند.

بیت کوین کش که در مسیر نزولی حمایت‌های ۵۷۰ و ۵۵۰ دلاری را از دست داده بود، به زیر محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته سقوط کرد و حتی حمایت ۵۳۰ دلاری را هم از دست داد.

پس از برخورد بیت کوین کش با محدوده ۵۰۰ دلاری با استقبال خوبی از طرف خریداران روبرو شد و خیلی زود به ۵۳۰ دلار بازگشت. بیت کوین کش برای اینکه به روند صعودی بازگردد ابتدا باید از مقاومت ۵۵۰ دلاری عبور کند و موقعیتش را بالای میانگین متحرک ساده ۱۰ ساعته یعنی ۵۶۰ دلار تثبیت کند.

در صورت تحقق این امر انتظار داریم بیت کوین کش به روند صعودی بازگردد. مقاومت‌های مهم بعدی در مسیر صعودی بیت کوین کش در قیمت‌های ۵۷۰ و ۶۰۰ دلاری قرار دارد. در صورت عبور بیت کوین کش از ۶۰۰ دلار، دستیابی به ۶۳۰ و ۶۵۰ دلار دور از دسترس نخواهد بود.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از محدوده ۵۴۰ تا ۵۶۰ دلاری شود، انتظار داریم مدت بیشتری در محدوده ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار در نوسان باشد.

از دست دادن حمایت ۵۰۰ دلاری می‌تواند بیت کوین کش را تا محدوده ۴۹۰ و سپس ۴۷۰ دلاری پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۲۶ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی برای بیت کوین کش زیر محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۴۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۴۵ تا ۵۶۰ دلار، بعد از آن ۵۷۰ تا ۵۸۵ دلار و سپس ۶۰۰ و ۶۳۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۵۱۰ تا ۵۰۰ دلار، پس از آن در محدوده  ۴۹۰ دلاری و سپس ۴۷۰ تا ۴۶۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۳ اسفند (۱۳ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین کش پس از یک هفته روند صعودی، روز چهارشنبه موفق شد به محدوده ۵۷۰ دلاری دست پیدا کند، اما با وجود اینکه دو روز متوالی برای عبور از این مانع تلاش کرد، موفق به شکست آن نشد و روز گذشته تا محدوده ۵۰۷ دلاری عقب نشینی کرد. بیت کوین کش پس از برخورد به این محدوده خیلی زود روند صعودی به خود گرفت و موفق شد خودش را تا محدوده ۵۵۰ دلاری بالا بکشد. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین کش در محدوده ۵۵۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند به بالای این محدوده دست پیدا کند.

اگر به نمودار قیمت بیت کوین کش نگاه کنید متوجه خواهید شد که بیت کوین کش پس از رسیدن به بالاترین قیمت در سال ۲۰۲۱ یعنی ۷۷۰ دلار روند نزولی را در پیش گرفت و تا فیبوناچی اصلاحی ۲۳/۶ درصد یعنی محدوده ۴۶۵ تا ۴۷۰ دلاری پایین کشیده شد.

بیت کوین کش پس از برخورد به این محدوده روند صعودی را در پیش گرفت و خودش را به محدوده ۵۶۰ تا۵۷۰ دلاری رساند اما موفق به عبور از آن نشد.

در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از این محدوده شود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم بیت کوین کش به ادامه روند صعودی خود ادامه دهد، در مسیر صعودی اولین مقاومت در محدوده ۵۷۰  و سپس ۵۹۵ تا ۶۰۰ دلاری قرار دارد.

عبور از این مانع می‌تواند مسیر را برای رسیدن بیت کوین کش به قیمت‌های ۶۳۰ تا ۶۴۰ دلار و سپس ۷۴۵ تا ۷۵۰ دلار هموار کند.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از محدوده ۵۶۰ تا ۵۷۰ دلار نشود، باید منتظر ادامه اصلاح قیمت باشیم.

اولین محدوده حمایتی برای بیت کوین کش در قیمت ۵۲۰ و سپس در محدوده ۵۰۰ دلاری قرار دارد. از دست دادن این حمایت می‌تواند قیمت را تا محدوده ۴۶۰ دلار و سپس ۴۳۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۲۳ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در  حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی برای بیت کوین کش بالای محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۶۰ تا ۵۷۰ دلار، بعد از آن ۵۹۵ تا ۶۰۰ دلار و سپس ۶۳۰ تا ۶۴۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۵۲۰ تا ۵۱۵ دلار، پس از آن در محدوده ۵۰۰ تا ۴۹۰ دلاری و سپس ۴۷۰ تا ۴۶۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۰ اسفند (۱۰ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین کش بیش از دو هفته است که با مقاومت ۵۵۰ دلاری روبرو شده و نمی‌تواند از آن عبور کند. روز گذشته هم با این که بیت کوین کش موفق به لمس محدوده ۵۶۰ دلاری شد اما موفق به حفظ موقعیتش بالای این محدوده نشد و تا ۵۲۰ دلار پایین کشیده شد. در این محدوده با برخورد به خط کیجونسن موفق شد دوباره روند صعودی خود را بازیابی کند و در حال حاضر در محدوده ۵۴۰ دلاری معامله می‌شود.

تحلیل روز قبل ما همچنان پابرجاست و مثلث صعودی که در مقاومت ۵۴۵ تا ۵۵۰ دلاری قرار دارد همچنان مهمترین مانع بیت کوین کش برای صعود به قیمت‌های بالاتر محسوب می‌شود.

با این حال تا وقتی BCH بالای خط روند در محدوده حمایت ۵۲۰ دلار قرار دارد، روند صعودی آن معتبر است و باید منتظر شکسته شدن مقاومت ۵۵۰ دلاری باشیم.

در صورت تحقق این امر انتظار داریم بیت کوین کش بتواند به محدوده قیمتی ۵۸۰ و ۶۰۰ دلار دست پیدا کند.

در صورت عبور کامل از این محدوده و تثبیت موقعیت، موانع بعدی در مسیر صعودی بیت کوین کش در قیمت‌های ۶۴۰، ۶۹۰ تا ۷۰۰ دلار و سپس ۷۴۰ دلار خواهد بود. اگر مشکلی در مسیر صعودی بیت کوین کش رخ ندهد انتظار داریم بتواند در کوتاه مدت بتواند به بالاترین قیمت سال ۲۰۲۱ یعنی ۷۷۵ دلار دست پیدا کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین کش نتواند از مانع ۵۴۵ تا ۵۵۰ دلاری عبور کند و حمایت ۵۲۰ تا ۵۱۵ دلاری را هم از دست بدهد و به زیر خط روند صعودی سقوط کند، باید منتظر اصلاح از طرف آن باشیم.

در مسیر نزولی بیت کوین کش پس از محدوده ۵۲۰ دلاری، محدوده حمایتی ۴۹۵ تا ۵۰۰ قرار گرفته است. در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده بعدی که مانع از ریزش بیشتر قیمت خواهد شد در قیمت ۴۷۰ دلاری قرار دارد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین کش را تا محدوده ۴۵۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۲۰ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در  محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۴۵ تا ۵۵۰ دلار، بعد از آن ۵۷۵ تا ۵۸۰ دلار و سپس ۶۰۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۵۲۰ تا ۵۱۵ دلار، پس از آن در محدوده ۵۰۰ تا ۴۹۰ دلاری و سپس ۴۷۰ تا ۴۶۵ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۱۹ اسفند (۹ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین کش پس از آنکه هفته گذشته موفق به عبور از محدوده ۵۴۰ دلاری نشد، مجبور به عقب نشینی شد و حتی تا محدوده ۴۷۰ دلاری هم پایین کشیده شد. با این حال پس از برخورد به این محدوده حمایتی خیلی زود به بالای ۵۰۰ دلار بازگشت. بیت کوین کش پس از اینکه پایگاه حمایتی خوبی بالای محدوده ۵۰۰ دلاری ایجاد کرد موفق شد عزم خود را جزم کند و روز گذشته با جهش ۸ درصدی دوباره به محدوده ۵۴۰ تا ۵۴۵ دلار برسد. اما بار هم به در بسته خورد و تا محدوده ۵۵۳۰ دلار به عقب بازگشت. در حال حاضر بیت کوین کش در محدوده ۵۳۷ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار قیمت بیت کوین کش نگاه کنید، متوجه خواهید شد که یک مثلث صعودی در محدوده مقاومت ۵۴۰ تا ۵۴۵ دلاری تشکیل شده است، درصورتی که بیت کوین کش بتواند از این مانع عبور کند، مسیر برای صعودی به قیمت‌های بالاتر باز خواهد شد.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای بیت کوین کش در محدوده ۵۷۵ و سپس در قیمت ۵۹۰ دلار قرار گرفته است. عبور کامل از این محدوده راه را برای رسیدن به قیمت‌های ۶۴۰ دلار باز خواهد کرد. در صورتی که مانعی بر سر راه بیت کوین کش به وجود نیاید، انتظار داریم بیت کوین کش در کوتاه مدت قیمت ۷۰۰ دلار را دوباره ملاقات کند.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از مقاومت ۵۴۰ تا ۵۴۵ دلاری نشود، امکان اصلاح دوباره قیمت وجود دارد. تا زمانی که قیمت بالای محدوده ۵۱۵ دلار و خط روند صعودی قرار دارد روند صعودی معتبر خواهد بود. در صورتی که قیمت به زیر این خط روند سقوط کند باید منتظر کاهش قیمت تا محدوده ۴۹۰ تا ۵۰۰ باشیم.

در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده بعدی که مانع از ریزش بیشتر قیمت خواهد شد در قیمت ۴۷۰ دلاری قرار دارد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین کش را تا محدوده ۴۵۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۱۹ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در  محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۶۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۴۰ تا ۵۴۵ دلار، بعد از آن ۵۷۵ دلار و سپس ۵۹۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۵۱۵ دلار، پس از آن در محدوده ۵۰۰ تا ۴۹۰ دلاری و سپس ۴۷۰ تا ۴۶۵ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۱۷ اسفند (۷ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین کش روزهای پنجشنبه و جمعه افت ۵ درصدی را تجربه کرد و حتی تا محدوده ۴۷۰ دلاری هم پایین کشیده شد. بیت کوین کش که در این محدوده از حمایت خوبی برخوردار است خیلی زود موفق شد به محدوده ۵۰۰ دلاری بازگردد. دیروز هم بیت کوین کش حرکت محسوسی را از خودش نشان نداد تا در قیمت بیت کوین کش روز شنبه در همان محدوده ۵۰۰ دلاری باقی بماند. امروز اما بیت کوین کش حرکت صعودی خوبی را آغاز کرده است و در زمان نگارش این مطلب بالای محدوده ۵۱۰ دلاری معامله می‌شود.

در دو هفته گذشته بیت کوین کش بارها در عبور از محدوده مقاومت ۵۴۰ دلاری ناموفق عمل کرده است که نمی‌تواند نشونه خوبی باشد اما در همین ایام کف‌های بالاتری را ایجاد کرده است که حاکی از یک روند صعودی است.

بیت کوین کش در حال حاضر با مقاومت در محدوده ۵۱۵ تا ۵۲۰ دلاری روبرو است که به نوعی سقف ابر کومو محسوب می‌شود. در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از این محدوده شود، مقاومت بعدی در محدوده ۵۴۰ دلار خواهد بود.

محدوده ۵۴۰ دلاری برای بیت کوین کش بسیار مهم خواهد بود چرا که بارها در عبور از آن موفق نبوده است، پیش بینی می‌شود، در صورت عبور بیت کوین کش از این ناحیه، رسیدن به محدوده ۶۰۰ و سپس ۶۲۰ دلار دور از انتظار نباشد. البته پیش از رسیدن به ۶۰۰ دلار بیت کوین کش باید از مقاومت‌های ۵۷۵ و ۵۹۰ دلاری عبور کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از محدوده ۵۱۵ تا ۵۲۰ دلاری نشود و حمایت ۵۰۰  تا ۴۹۵ دلاری را هم از دست بدهد، احتمال اصلاح قیمت تا محدوده ۴۸۵ دلاری وجود دارد. از دست دادن این حمایت می‌تواند قیمت را تا محدوده ۴۷۰ تا ۴۶۵ دلار پایین بکشد. در صورت ریزش بیشتر انتظار داریم محدوده ۴۵۰ تا ۴۴۵ دلاری از سقوط بیشتر قیمت جلوگیری کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۱۷ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در  محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۱۵ تا ۵۲۰ دلار، بعد از آن ۵۴۰ دلار و سپس ۵۷۵ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۵۰۰ تا ۴۹۵ دلار، پس از آن در محدوده ۴۸۵ دلاری و سپس ۴۷۰ تا ۴۶۵ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۱۴ اسفند (۴ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین کش در سه روز اول ماه مارس نزدیک به ۲۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و خودش را به محدوده ۵۵۰ دلاری رساند. اما موفق به حفظ موقعیت خود نشد و تا محدوده  ۵۰۰ دلاری عقب نشینی کرد.  با این حال همچنان بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد و دوباره می‌تواند شانس خود را برای شکستن مقاومات‌های بالاسر امتحان کند. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین کش در محدوده ۵۲۰ دلاری معامله می‌شود.

تا زمانی که بیت کوین کش بالای محدوده ۵۰۰ دلاری (میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته) قرار دارد، این شانس را خواهد داشت تا دوباره به سمت قیمت‌های بالاتر حرکت کند. در حال حاضر مهمترین مقاومت در مسیر صعودی بیت کوین کش در قیمت ۵۴۰ دلار قرار دارد و پس از آن محدوده ۵۷۵ دلاری یا سقف ابر کومو به عنوان مانع محسوب می‌شود.

در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از ابر کومو شود و موقعیتش را بالای آن تثبیت کند، مسیر برای رسیدن به قیمت‌های ۶۰۰ و ۶۴۰ دلار هموار خواهد شد.

اما در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از ابر کومو نشود، احتمال اینکه دوباره روند اصلاحی را تجربه کند وجود دارد. در مسیر نزولی قیمت اولین حمایت در محدوده قیمت ۴۹۰ تا ۵۰۰ دلاری قرار دارد. از دست دادن این حمایت می‌تواند بیت کوین کش را تا ۴۷۰ دلار پایین بکشد. هر گونه ریزش بیشتر امکان سقوط بیت کوین کش تا محدوده ۴۲۵ تا ۴۳۰ دلاری را به همراه خواهد داشت.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۱۴ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۴۰ دلار، بعد از آن ۵۷۰ تا ۵۷۵ دلار و سپس ۶۰۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۵۰۰ تا ۴۹۵ دلار، پس از آن در محدوده ۴۶۵ دلاری و سپس ۴۳۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۱۳ اسفند (۳ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین کش پس از رسیدن به محدوده ۴۳۰ دلار در آخرین روز ماه فوریه، موفق به تغییر روند بازار شد و سه روز متوالی افزایش قیمت را تجربه کرد. به این ترتیب بیت کوین کش با نزدیک به ۱۸ درصد افزایش قیمت در سه روز گذشته حالا در محدوده ۵۴۰ دلار معامله می‌شود و تلاش می‌کند تا از این مقاومت عبور کند.

بیت کوین کش روز گذشته هم خودش را تا محدوده ۵۴۰ دلاری رسانده بود، اما در این محدوده که کف ابر کومو هم محسوب می‌شود با مقاومت بسیار سرسختی روبرو شد و مجبور به عقب نشینی شد. با این حال محدوده حمایتی ۵۰۰ دلار مانع از ریزش بیشتر قیمت شد و این فرصت را ایجاد کرد تا بیت کوین کش امروز هم دوباره شانس خود را برای شکستن مقاومت ۵۴۰ دلاری آزمایش کند.

بیت کوین کش برای بیرون آمدن از ابر کومو باید باید از مقاومت ۵۴۰ و سپس محدوده ۵۷۰ تا ۵۷۵ دلار عبور کند. در صورت تحقق این امر، ایستگاه‌های بعدی بیت کوین کش در مسیر صعودی قیمت‌های ۶۰۰ و ۶۴۰ دلار خواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از محدوده ۵۴۰ دلاری نشود مجبور به عقب نشینی تا محدوده ۴۹۵ تا ۵۰۰ دلار خواهد شد. در این محدوده شاهد یک روند صعودی هستیم، مادامی که قیمت بالای آن قرار داشته باشد، بیت کوین کش به ادامه روند صعودی امیدوار خواهد بود. اما اگر به زیر این خط روند سقوط کند، باید منتظر اصلاح بیشتری از طرف BCH باشیم.

حمایت‌های بعدی در مسیر نزولی قیمت در محدوده ۴۶۵ و سپس ۴۳۰ دلار خواهند بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۱۳ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۶۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۴۰ دلار، بعد از آن ۵۷۰ تا ۵۷۵ دلار و سپس ۶۰۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۵۰۰ تا ۴۹۵ دلار، پس از آن در محدوده ۴۶۵ دلاری و سپس ۴۳۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۱۲ اسفند (۲ مارس ۲۰۲۱)

بیت کوین کش که هفته آخر ماه فوریه را با سقوط بیش از ۳۵ درصدی و در حوالی قیمت ۴۳۰ دلار به پایان رساند. ماه مارس را هیجان انگیز آغاز کرد و موفق شد از محدوده ۴۳۰ دلار به حوالی ۵۳۰ دلاری دست پیدا کند. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین کش در محدوده قیمت ۵۲۸ دلار معامله می‌شود و سعی می‌کند از مقاومت که در محدوده ۵۳۵ دلار قرار گرفته است عبور کند.

بیت کوین کش روز آخر ماه فوریه تا محدوده ۴۳۰ دلار سقوط کرد. اما در این ناحیه با حمایت خوبی از طرف خریداران مواجه شد و موفق شد روند صعودی به خود بگیرد. بیت کوین کش در مسیر صعودی از مقاومت‌های ۴۶۰، ۴۸۰ (میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته) و ۵۰۰ دلاری به خوبی عبور کند و کیجونسن را به سمت بالا بشکند.

بیت کوین کش در مسیر صعودی حالا با محدوده ۵۳۵ دلاری روبرو شده است که به نوعی کف ابر کومو محسوب می‌شود. عبور بیت کوین کش از ابر کومو می‌تواند قیمت آن را تا محدوده ۶۰۰ دلار هم بالا بکشد.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از محدوده ۵۳۰ تا ۵۳۵ دلار نشود. احتمال اصلاح مجدد قیمت وجود دارد. اولین محدوده حمایتی در مسیر نزولی بیت کوین کش در قیمت ۴۹۵ تا ۵۰۰ دلاری قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت، میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در نزدیکی قیمت ۴۸۰ دلار به عنوان حمایت وارد عمل خواهد شد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند قیمت را تا محدوده ۴۶۵ تا ۴۶۰ دلار و سپس ۴۲۵ تا ۴۳۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۱۲ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۳۰ تا ۵۳۵ دلار، بعد از آن ۶۰۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۵۰۰ تا ۴۹۵ دلار، پس از آن در محدوده ۴۸۰ دلاری و سپس ۴۶۵ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۱۰ اسفند (۲۸ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش در یک هفته گذشته روند نزولی ثابتی را پشت سر گذاشت و از محدوده ۷۴۰ دلار امروز به قیمت ۴۴۰ دلار رسید. هر چند پس از رسیدن به محدوده ۴۴۰ دلاری بیت کوین کش موفق شد بخشی از ارزش از دست رفته خود را بازیابی کند، اما موفق به عبور از محدوده ۴۶۰ دلاری نشد و در زمان نگارش این در زیر محدوده ۴۶۰ دلاری معامله می‌شود.

با ریزش امروز بیت کوین و از دست دادن حمایت ۴۴۰۰۰ دلاری، بسیاری از ارزهای بازار هم روند نزولی در پیش گرفتند. بیت کوین کش هم تا ۴۴۰ دلار سقوط کرد و خط روند صعودی بلند مدت خود را از دست داد. با این حال بیت کوین کش با برخورد به این محدوده موفق شد خودش را تا ۴۶۰ دلار بالا بکشد، اما موفق به عبور از آن نشد و در حال حاضر تلاش می‌کند تا خودش را به بالای خط روند در محدوده قیمتی ۴۷۰ دلار برساند.

در صورتی که بیت کوین نتواند از محدوده ۴۷۰ تا ۴۷۵ دلاری خودش را بالا بکشد، انتظار داریم روند اصلاحی آن ادامه داشته باشد. در مسیر نزولی بیت کوین کش حمایت مهم بعدی در محدوده قیمتی ۴۰۵ تا ۴۰۰ دلاری قرار گرفته است. در صورتی که این حمایت از دست برود، سقوط بیت کوین کش تا ۳۷۵ دلار دور از انتظار نخواهد بود.

در طرف دیگر در صورتی که محدوده حمایتی ۴۵۸ تا ۴۶۰ دلاری مانع از ریزش بیشتر قیمت شود و بیت کوین کش بتواند خودش را به بالای خط روند در محدوده قیمتی ۴۷۵ دلاری برساند، باید منتظر ادامه روند صعودی بیت کوین کش باشیم.

در مسیر صعودی برای بیت کوین کش قیمت‌های ۵۰۰ و سپس ۵۴۰ تا ۵۵۰ دلار نزدیک‌ترین مقاومت‌ها محسوب می‌شوند. در صورتی که بیت کوین کش خودش را به بالای محدوده ۵۵۰ دلاری برساند، درها به سمت قیمت‌های ۶۰۰  و ۶۵۰ دلاری باز خواهد شد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۱۰ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در حال از دست دادن  محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۴۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۴۷۰ تا ۴۷۵ دلار، بعد از آن ۵۰۰  دلار و سپس ۵۵۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۴۶۰ دلار، پس از آن در محدوده ۴۰۰ دلاری و سپس ۳۷۵ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۹ اسفند (۲۷ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش روزهای پنجشنبه و جمعه نزدیک به ۸ درصد ریزش را تجربه کرد و از محدوده ۵۳۰ دلاری به ۴۸۰ دلار رسید. امروز هم موفق نشد واکنش خوبی به این ریزش نشان دهد و همچنان در محدوده قیمت ۴۸۰ دلاری معامله می‌شود.

تا زمانی که بیت کوین کش بالای محدوده ۴۸۰ دلاری قرار دارد می‌توانیم انتظار داشته باشیم به سمت قیمت‌های بالاتر حرکت کند. در مسیر صعودی بیت کوین کش به ترتیب مقاومت‌های ۵۴۰، ۵۷۵ و ۶۱۰ دلاری قرار گرفته‌اند. در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از این موانع شود، می‌تواند شانس خود را برای رسیدن به ۶۴۰، ۶۶۰ و ۷۴۰ دلار امتحان کند.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از مقاومت ۵۳۸ تا ۵۴۰ دلاری نشود و سطح حمایت ۴۸۰ دلاری را هم از دست دهد، باید منتظر اصلاح دیگری از طرف آن باشیم.

در مسیر نزولی بیت کوین کش حمایت‌های ۴۵۰ و ۴۰۰ دلاری قرار دارند. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین کش را تا محدوده ۳۷۰ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۹ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد و به سمت ۴۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۳۸ تا ۵۴۰ دلار، بعد از آن ۵۷۵  دلار و سپس ۶۱۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۴۸۰ دلار، پس از آن در محدوده ۴۵۰ دلاری و سپس ۴۰۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۶ اسفند (۲۴ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش در طی دو روز گذشته نزدیک به ۴۰ درصد از ارزش خود را از دست داد و از محدوده ۷۴۰ دلاری به ۴۰۰ دلار رسید. اما پس از رسیدن به محدوده ۴۰۰ دلاری با استقبال زیادی از طرف خریداران روبرو شد و خیلی زود به بالای محدوده ۵۰۰ دلاری بازگشت. امروز هم بیت کوین کش روند صعودی در پیش گرفته است و موفق شد به محدوده ۵۵۰ دلاری دست پیدا کند. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین کش در محدوده ۵۴۰ دلاری معامله می‌شود.

تا زمانی که بیت کوین کش بالای محدوده ۵۱۰ دلاری و خط روند صعودی قرار دارد، انتظار داریم به صعود خود ادامه دهد، در مسیر صعودی اولین مقاومت برای بیت کوین کش در محدوده ۵۵۰ و سپس  ۵۷۵ تا ۵۸۰ دلاری قرار دارد که نزدیک فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از روند ریزشی اخیر ( از ۷۴۰ به ۴۰۰ دلار) محسوب می‌شود.

در صورت عبور بیت کوین کش از این محدوده، مانع بعدی در قیمت ۶۳۰ دلار قرار گرفته است. اگر بیت کوین کش بتواند از ۶۳۰ دلار فراتر رود، درها به سمت قیمت‌های بالاتر ۶۷۰ تا ۷۴۰ دلار و سپس ۸۵۰ دلار گشوده خواهد شد.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین کش نتواند از سد مقاومت ۵۵۰ دلاری عبور کند و به زیر خط روند صعودی که در حمایت ۵۰۰ تا ۵۱۰ دلاری قرار دارد سقوط کند، باید منتظر یک ریزش دیگر از طرف آن باشیم. در مسیر نزولی اولین حمایت برای بیت کوین کش در محدوده قیمت ۵۰۰ دلار و پس از آن در محدوده ۴۸۷ تا ۴۸۵ دلار قرار دارد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند BCH را تا ۴۰۰ دلار پایین بکشد. در صورتی که بیت کوین کش حمایت ۴۰۰ دلاری را هم از دست بدهد، ممکن است تا حمایت استاتیک ۳۷۰ دلاری سقوط کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۶ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد و به سمت ۴۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۷۵ تا ۵۸۰ دلار، بعد از آن ۶۳۰  دلار و سپس ۶۷۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۵۰۰ دلار و سپس در محدوده ۴۰۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۵ اسفند (۲۳ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش که در هفته اخیر بیشتر در محدوده ۶۳۰ تا ۷۴۰ دلار در نوسان بود، روز گذشته و امروز همراه با ریزش بیت کوین سقوط آزاد شدیدی را تجربه کرد و از محدوده ۷۰۰ دلارتا ۴۰۰ دلار ریزش کرد. البته بیت کوین کش پس از برخورد به محدوده حمایت ۴۰۰ دلاری خیلی زود روند صعودی گرفت و موفق شد تا محدوده ۴۸۵ دلار پیشروی کند.

روز گذشته و همراه با ریزش ۱۵ درصدی بیت کوین، بیت کوین کش هم از بازار خونین بی نصیب نماند و با کاهش بیش از  ۲۰ درصدی از محدوده ۷۰۰ دلار تا ۵۳۰ دلار سقوط کرد. البته پس از برخورد به این محدوده بیت کوین کش با حمایت از طرف بازار روبرو شد و تا ۶۳۰ دلار صعود کرد و در نهایت قیمت BCH در پایان روز دوشنبه در محدوده ۶۲۸ دلار بسته شد.

امروز اما بیت کوین کش سقوط شدیدتری را تجربه کرد و با بیش از ۳۰ درصد ریزش از محدوده ۶۲۸ دلاری به ۴۰۰ دلار رسید. پس از آن بیت کوین کش موفق شد کمی از ارزش از دست رفته خود را جبران کند و تا محدوده ۴۸۵ دلاری صعود کند.

بیت کوین کش برای اینکه به روند صعودی خود ادامه دهد باید موفق شود خودش را به محدوده ۵۴۰ دلاری برساند و موقعیتش را بالای آن تثبیت کند. در این صورت انتظار داریم یکبار دیگر به محدوده ۶۳۰ دلار دست پیدا کند. البته پیش از آن باید از مقاومت ۶۰۰ دلاری عبور کند.

مقاومت‌های بعدی در مسیر صعودی بیت کوین کش در قیمت‌های ۶۷۰ و ۷۴۵ دلار قرار گرفته است.

در طرف دیگر اگر بیت کوین نتواند به محدوده ۵۴۰ دلاری دست پیدا کند، احتمال ریزش دوباره آن وجود خواهد داشت. در مسیر نزولی بیت کوین کش، اولین حمایت در قیمت ۴۰۰ دلاری قرار دارد. در صورت از دست رفتن این حمایت بیت کوین کش ممکن است تا محدوده ۳۷۰ دلاری سقوط کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۵ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد و به سمت ۳۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۴۰ تا ۵۵۰ دلار، بعد از آن ۶۳۰  دلار و سپس ۶۷۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۴۰۰ دلار و سپس در محدوده ۳۷۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۴ اسفند (۲۲ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش که ابتدای ماه فوریه در محدوده قیمت ۴۲۰ دلاری معامله می‌شد، هفته پیش موفق شد به سقف قیمتی ۷۷۰ دلار هم دست پیدا کند. اما پس از آن روند کاهش در پیش گرفت و دو روز پیش تا محدوده ۶۳۰ دلار پایین کشیده شد. پس از آن BCH با حمایت خوبی مواجه شد و روز گذشته تا ۷۳۵ دلار هم صعود کرد،  در حالی که تصور می‌شد روند اصلاحی بیت کوین کش به پایان رسیده است، یکبار دیگر شاید ریزش بیت کوین بودیم و امروز تا محدوده ۶۴۰ دلاری پایین کشیده شد.  در زمان نگارش این مطلب بیت کوین کش در محدوده ۶۶۰ دلاری معامله می‌شود.

با وجود ریزش دوباره بیت کوین کش تحلیل‌های قبلی رد نشده و تا زمانی که بیت کوین کش بالای محدوده ۶۴۰ تا ۶۳۱ دلاری قرار دارد روند صعودی آن معتبر خواهد بود. در حال حاضر و در روند صعودی بیت کوین کش اولین محدوده مقاومت در قیمت ۶۹۰ دلاری یا فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از ریزش قبلی قرار دارد. در صورت عبور بیت کوین کش از این محدوده، موانع بعدی در قیمت‌های ۷۰۰، ۷۱۶ و ۷۳۶ دلار قرار گرفته‌اند. اگر BCH موفق به عبور از این ناحیه شود، می‌تواند شانس خود را برای رسیدن به محدوده ۸۰۰ و سپس ۹۳۰ دلار امتحان کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود نشود، باید منتظر اصلاح دیگری از طرف آن باشیم. در مسیر نزولی اولین محدوده حمایتی برای بیت کوین کش در محدوده ۶۴۵ دلار قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت، قیمت‌های ۶۳۰ و سپس ۶۰۰ دلار مانع از ریزش بیشتر قیمت خواهند شد. در صورت ریزش بیشتر احتمال سقوط به زیر محدوده ۶۰۰ دلاری و تا ۵۸۸ دلار وجود دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۴ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد و به سمت ۳۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۶۹۰ تا ۷۰۰ دلار، بعد از آن ۷۱۶  دلار و سپس ۷۳۶ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۶۴۵ تا ۶۶۰ دلار و سپس در محدوده ۶۳۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۳ اسفند (۲۱ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش پس از اینکه روز گذشته به محدوده ۷۴۵ دلاری دست پیدا کرد، در عبور از آن ناموفق بود و با بیش از ۵ درصد ریزش قیمت، مجبور شد تا محدوده ۶۲۵ دلار عقب نشینی کند. بیت کوین کش با برخورد به این محدوده حمایتی دوباره روند صعودی به خود گرفت و تا ۶۹۰ دلار خودش را بالا کشید. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین کش در محدوده ۶۸۵ دلار معامله می‌شود و سعی می‌کند خودش را به ۷۰۰ دلار برساند.

بیت کوین کش که هفته خوبی را پشت سر نگذاشته است، در هفت روز اخیر نزدیک به ۲ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد و روز گذشته هم با ریزش ۶ درصدی تا محدوده ۶۲۵ دلار پایین کشیده شد.

با این حال بیت کوین کش نشان داده است در محدوده ۶۲۰ تا ۶۳۰ دلاری از حمایت خوبی برخوردار است. روز گذشته هم BCH با برخورد به این محدوده روند صعودی گرفت. تا زمانی که بیت کوین کش بالای محدوده ۶۲۰ تا ۶۳۰ دلاری قرار دارد، روند صعودی آن معتبر خواهد بود.

در حال حاضر اولین مقاومت در مسیر صعودی بیت کوین کش در قیمت ۷۰۰ دلار قرار دارد و پس از آن محدوده ۷۴۸ تا ۷۵۰ دلار به عنوان یک مقاومت مهم عمل خواهند کردو در صورتی که بیت کوین کش بتواند از این محدوده عبور کند، می‌تواند شانس خود را برای رسیدن به ۷۸۵ و ۸۰۰ دلار امتحان کند.

در طرف دیگر در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از محدوده ۷۰۰ دلاری نشود، باید منتظر اصلاح دیگری از طرف آن باشیم. در مسیر نزولی اولین و مهمترین حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۶۲۵ تا ۶۳۰ دلار قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت انتظار داریم بیت کوین کش تا محدوده ۶۰۰ دلار پایین کشیده شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۳ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۷۰۰ دلار و سپس ۷۴۸ تا ۷۵۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۶۳۰ تا ۶۲۵ دلار و سپس در محدوده ۶۰۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲ اسفند (۲۰ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش پس از برخورد به مقاومت ۷۷۰ دلاری در روز ۱۵ فوریه مجبور به عقب نشینی شد و تا محدوده ۶۰۰ دلاری هم پایین کشیده شد. در چند روز گذشته هم در محدوده ۶۷۰ تا ۷۴۵ دلاری در نوسان است و فرصت دوباره‌ای برای حمله به مقاومت ۷۷۰ دلاری پیدا نکرد. هر چند در دو روز گذشته روند صعودی را طی کرده است، اما در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۷۲۰ دلاری معامله می‌شود.

در نمودار قیمت بیت کوین کش یک مثلث صعودی در مقاومت ۷۵۰ دلاری تشکیل شده است، در صورتی که گاوهای بازار موفق شوند قیمت را به بالای محدوده مقاومت ۷۴۵ تا ۷۵۰ دلاری برسانند و مثلث را به سمت بالا بشکنند، می‌توانیم در انتظار ادامه روند صعودی بیت کوین کش باشیم. در مسیر صعودی بیت کوین کش اولین مقاومت در قیمت ۷۷۳ دلار خواهد بود. در صورت موفقیت بیت کوین کش در عبور از مقاومت ۷۷۰ دلاری، هدف بعدی ۸۰۰ دلار خواهد بود. در صورت تحقق این امر هدف نهایی در میان مدت برای بیت کوین کش قیمت ۹۰۰ دلار خواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از مقاومت ۷۴۵ تا ۷۵۰ دلاری نشود، ممکن است تا محدوده ۷۰۷ تا ۷۰۰ دلاری پایین کشیده شود. در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده قیمتی ۶۸۵ دلاری به عنوان حمایت وارد عمل خواهد شد.

در صورت از دست رفتن این حمایت، ایستگاه‌های بعدی در مسیر نزولی بیت کوین کش، قیمت‌های ۶۷۰ ، ۶۳۰ دلار خواهد بود. تا زمانی که قیمت بالای محدوده ۶۳۰ دلاری قرار دارد، می‌توانیم به بازگشت بیت کوین کش به روند صعودی امیدوار باشیم، اما در صورت ریزش به زیر این محدوده، ممکن است در دام یک روند نزولی کوتاه مدت قرار بگیرد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۲ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی بالای محدوده ۵۰ قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۷۴۵ تا ۷۵۰ دلار و سپس ۷۷۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۷۰۷ تا ۷۰۰ دلار و سپس در محدوده ۶۷۰ و ۶۳۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۳۰ بهمن (۱۸ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش که سه روز پیش موفق شده بود خودش را به محدوده ۷۷۰ دلاری برساند موفق به حفظ موقعیت خود نشد و تا ۶۷۰ دلار پایین کشیده شد. بیت کوین کش پس از دو روز متوالی روند نزولی بالاخره دیروز موفق شد روند بازار را تغییر دهد و خودش را تا ۷۲۵ دلار بالا بکشد. با این حال BCH نتوانست از مقاومت پیشروی خود عبور کند و در نهایت روز گذشته را با قیمت ۷۱۵ دلار به پایان رساند.

امروز هم بیت کوین کش در محدوده بین ۷۰۵ و ۷۲۵ دلاری در نوسان است و تلاش می‌کند خودش را بالای محدوده ۷۰۰ دلاری حفظ کند. اگر به نمودار قیمت بیت کوین کش نگاه کنیم در کندل‌های اخیر شاهد تعداد زیادی کندل دوجی هستیم که نشان می‌دهد قدرت خرس‌ها و گاوهای بازار تقریبا برابر است و بیت کوین کش در وصعیت ختثی به سر می‌برد.

در صورتی که بالاخره جهت حرکت بازار مشخص شود و بیت کوین کش به سمت قیمت‌های بالاتر حرکت کند. در مسیر صعودی بیت کوین کش مقاومت‌های ۷۲۵، ۷۵۰ و ۷۷۰ دلار قرار دارند. در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از این موانع شود، تارگت بعدی برای آن قیمت ۸۰۰ ، ۸۴۰ و در نهایت ۹۰۰ دلار خواهد بود.

اما در صورتی که  بیت کوین کش موفق به حفظ موقعیت خود بالای محدوده ۷۱۰ دلاری نشود و مسیر نزولی را در پیش بگیرد، اولین محدوده حمایتی در قیمت ۶۷۰ دلار قرار دارد که پیش از این هم مانع از ریزش قیمت شده بود.

در صورت ریزش بیشتر بیت کوین کش و از دست دادن محدوده ۶۷۰ دلاری امکان سقوط آن تا محدوده ۶۳۵ تا ۶۳۱ دلاری وجود دارد. هر گونه ریزش بیشتر بیت کوین کش را تا محدوده ۶۰۰ دلار پایین خواهد کشید.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۳۰ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب نزولی به سمت عدد ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۷۲۵ دلار و سپس ۷۴۵ تا ۷۵۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۶۷۰ دلار و سپس در محدوده ۶۳۰ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۸ بهمن (۱۶ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش که روز گذشته تا محدوده ۶۰۰ دلاری سقوط کرده بود، خیلی زود موفق شد دوباره خودش را به بالای محدوده ۷۰۰ دلاری برساند و در نهایت روز دوشنبه را با قیمت ۷۱۵ دلاری به پایان رساند. این درحالی است که پیش از آن بیت کوین کش موفق شده بود خودش را تا محدوده ۷۷۰ دلاری بالا بکشد. امروز هم بیت کوین کش تغییر محسوسی را تجربه نکرده است و در محدوده ۷۱۵ دلاری معامله می‌شود.

بیت کوین کش سه روز پیش یعنی ۱۳ فوریه موفق شد با یک جهش قیمتی چشمگیر از سد مقاومت ۶۳۰ دلاری عبور کند و روز ۱۴ فوریه به محدوده ۷۵۰ دلاری برسد. با اینکه روز ۱۵ فوریه برای مدت زمانی بیت کوین کش به محدوده ۷۷۰ دلاری نزدیک شد، اما در نهایت با ریزش شدید تا محدوده ۶۰۰ دلار سقوط کرد و حمایت مهم ۶۳۱ دلار را از دست داد.

با این حال BCH در محدوده ۶۰۰ دلار با استقبال شدید خریداران مواجه شد و خیلی زود موفق شد دوباره به محدوده بالای ۷۰۰ دلاری دست پیدا کند. تا زمانی که بیت کوین کش بالای محدوده ۶۳۰ دلاری قرار دارد، روند صعودی آن معتبر است و انتظار داریم به قیمت‌های بالاتر دست پیدا کند.

اولین مقاومت در مسیر صعودی بیت کوین کش قرار دارد در محدوده ۷۵۰ دلار است و پس از آن بالاترین قیمت یک سال اخیر یعنی ۷۷۲ دلار مقاومت بعدی خواهد بود. در صورتی که BCH از این مانع به خوبی عبور کند، می‌تواند شانس خود را برای عبور از مقاومت ۹۰۰ دلاری امتحان کند.

اما در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از محدوده ۷۵۰ دلار نشود، باید در انتظار یک اصلاح دیگر از طرف آن باشیم. در مسیر نزولی بیت کوین کش حمایت‌های ۶۳۱ و ۶۰۰ دلاری مانع از ریزش آن خواهند شد. اما اگر این حمایت‌ها شکسته شود و خرس‌ها کنترل بازار را به دست بگیرند، ریزش بیت کوین کش تا محدوده ۵۳۹ دلار دور از انتظار نخواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۲۸ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب مسطح درمحدوده  عدد ۶۰ است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۷۵۰ دلار و سپس ۷۷۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۶۵۰ تا ۶۶۰ دلار و سپس در محدوده ۶۳۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۷ بهمن (۱۵ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش که هفته بسیار هیجان انگیزی را پشت سر گذاشت، روز گذشته موفق شد به محدوده ۷۵۰ دلاری دست پیدا کند. ناگفته نماند این اولین بار از سال ۲۰۱۸ است که بیت کوین کش موفق شده است، قیمت‌های بالاتر از ۷۰۰ دلار را ملاقات کند. با این حال BCH موفق به عبور از محدوده ۷۵۰ دلاری نشد و با ریزش بیش از ۱۰۰ دلاری امروز صبح به محدوده ۶۰۰ دلار سقوط کرد. در این ناحیه بیت کوین کش با حمایت بسیار خوبی از طرف بازار مواجه شد و در حال حاضر بالاتر از محدوده ۶۸۰ دلار معامله می‌شود.

بیت کوین کش که نسبت به سایر ارزهای مهم بازار کمتر مورد توجه قرار گرفته بود، در دو هفته گذشته نزدیک به ۱۰۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. بیت کوین کش در این مسیر مقاومت‌های مهم ۵۴۰ دلاری و ۶۳۰ را پشت سر گذاشت و موقعیتش را به خوبی بالای این محدوده تثبیت کرد.

تا زمانی که بیت کوین کش بالای محدوده ۶۳۰ دلاری قرار دارد، روند صعودی آن معتبر خواهد بود اما برای ادامه مسیر بیت کوین کش باید ابتدا از مقاومت ۶۹۰ دلاری عبور کند. در صورت تحقق این امر بیت کوین کش می‌تواند شانس خود را برای رسیدن به مقاومت ۷۱۶ دلار و سپس ۷۳۰ دلار امتحان کند. در صورتی که بیت کوین کش موفق شود موقعیتش را بالای مقاومت ۷۳۰ دلار تثبیت کند، روند صعودی آن سرعت بیشتری خواهد گرفت و انتظار داریم در کوتاه مدت به اهداف ۸۰۰ و ۹۰۰ دلار دست پیدا کند.

اما در صورتی که بیت کوین کش نتواند از سد مقاومت بالاسر خود عبور کند، باید منتظر یک ریزش دیگر از طرف آن باشیم. در مسیر نزولی بیت کوین کش اولین حمایت در قیمت ۶۵۰ دلار قرار گرفته است و در صورت از دست دادن این حمایت احتمال ریزش تا محدوده ۶۳۰ دلاری وجود دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین کش روز ۲۷ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب صعودی به سمت  عدد ۷۰ است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۶۹۰ دلار و سپس ۷۱۶ تا ۷۳۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۶۵۰ دلار و سپس در محدوده ۶۳۰ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۶ بهمن (۱۴ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش در حالی که روز گذشته در محدوده زیر ۶۰۰ دلار معامله می‌شد، موفق شد با یک جهش بیش از ۲۰ درصد در ۲۴ ساعت گذشته مقاومت‌های مهم ۶۰۰ و ۶۳۰ دلاری را پشت سر بگذارد و حتی به محدوده ۷۲۰ دلاری هم دست پیدا کند، اما در نهایت بیت کوین کش در روز گذشته با قیمت ۶۸۵ به کار خود پایان داد. امروز هم به روند صعودی خود ادامه داد و با ۵ درصد افزایش قیمت در زمان نگارش این مطلب در حدوده ۷۰۷ دلار معامله می‌شود.

می‌توان گفت تا زمانی که بیت کوین کش بالای محدوده ۶۳۰ دلاری قرار دارد، روند صعودی قوی آن معتبر خواهد بود، در مسیر صعودی BCH اولین مقاومت در محدوده ۷۳۰ تا ۷۳۵ دلار قرار دارد، در صورت عبور بیت کوین کش از این مانع، بیت کوین کش می‌تواند برای شکست ۸۰۰ دلار شانس خود را امتحان کند، البته مقاومت‌های خفیف‌تری در محدوده ۷۶۰ و ۷۸۰ دلار قرار دارند که ممکن است مانع از ادامه روند صعودی بیت کوین کش شوند.

جالب اینجاست برخی از تریدرهای باسابقه تارگت ۳۰۰۰ دلاری را برای بیت کوین کش در ۳ ماه آینده پیش بینی می‌کنند.

اما در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود نشود، امکان اصلاح قیمت بیت کوین کش وجود دارد، در مسیر نزولی اولین محدوده حمایتی نزدیک به قیمت ۶۷۰ دلار قرار دارد، در صورت از دست دادن آن بیت کوین کش ممکن است تا محدوده ۶۳۰ دلاری پایین کشیده شود. هر گونه ریزش بیشتر از طرف BCH می‌تواند دوباره آن را تا محدوده ۵۴۰ دلار به زیر بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۲۶ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده صعودی قوی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب صعودی به سمت  عدد ۹۰ است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۷۳۰ تا ۷۳۵ دلار و پس از آن در محدوده  ۷۶۰  دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۶۸۵ تا ۶۷۰ دلار است و سپس در محدوده ۶۳۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۵ بهمن (۱۳ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش که مدت طولانی با مقاومت ۵۳۹ دلار روبرو بود، روز گذشته موفق شد به خوبی از سد این مقاومت عبور کند و در پایان روز جمعه قیمت بیت کوین کش در محدوده ۵۷۵ دلاری بسته شد، امروز هم بیت کوین کش موفق شد تا محدوده ۵۸۵ دلاری صعود کند اما در عبور از آن موفق نبود و تا محدوده ۵۶۰ دلاری سقوط کرد. این پایان کار نبود و BCH با حمایت گاوها در این محدوده دوباره روند صعودی گرفت و در زمان نگارش این مطلب در محدوده قیمت ۵۷۵ دلاری معامله می‌شود.

بیت کوین کش که تقریبا از اوت ۲۰۱۸ در یک روند نزولی به دام افتاده بود، بالاخره ماه گذشته موفق به شکست آن شد. در صورتی که بیت کوین کش بتواند خودش را بالای محدوده ۵۳۰ تا ۵۴۰ دلاری حفظ کند می‌توانیم به ادامه روند صعودی آن امیدوار باشیم.

اولین مقاومت بیت کوین کش در مسیر صعودی در محدوده ۵۸۵ تا ۶۰۰ دلاری خواهد بود و پس از آن قیمت ۶۳۰ دلاری به عنوان مقاومت بعدی وارد عمل خواهد شد. اگر بیت کوین کش موفق شود از سد ۶۳۰ دلار هم عبور کند، تارگت‌های ۷۴۵، ۸۵۰ دلار و  سپس ۱۱۶۰ دلار در میان مدت برای آن دور از دسترس نخواهد بود.

در طرف دیگر اما در صورتی که بیت کوین کش موفق به شکست مقاومت بالاسر خود نشود و پیوت ۵۳۹ دلاری را هم از دست بدهد، باید منتظر یک اصلاح دیگر از طرف آن باشیم. در این صورت اولین محدوده حمایتی برای بیت کوین کش در محدوده قیمت ۵۱۰ دلار قرار دارد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند قیمت را تا محدوده ۴۷۰ دلار پایین بکشد.

در محدوده ۴۷۰ دلار یک روند نزولی بلند مدت شکل گرفته است و در صورت از دست دادن محدوده ۴۶۵ تا ۴۷۰ دلاری، ریزش بیت کوین کش تا زیر محدوده ۴۰۰ دلار و تا ۳۷۰ دلار دور از انتظار نخواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۲۵ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب صعودی به سمت  عدد ۷۰ است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۸۵ دلار و پس از آن در محدوده  ۶۰۰ تا ۶۳۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۵۳۹ دلار است و سپس در محدوده ۴۶۵ تا ۴۷۰ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۳ بهمن (۱۱ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش که روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد روز گذشته موفق شد به محدوده ۵۴۰ دلاری دست پیدا کند، اما در عبور از آن موفق عمل نکرد و با یک کندل نزولی قوی تا محدوده ۴۶۵ دلاری  عقب نشینی کرد. اما این پایان کار نبود و بیت کوین کش با حمایت خریداران خیلی زود به بالای محدوده ۵۰۰ دلاری بازگشت، امروز هم BCH به روند صعودی خود ادامه داد و در زمان نگارش این مطلب در بالای محدوده ۵۱۰ دلاری معامله می‌شود.

بیت کوین کش برای ادامه روند صعودی خود باید دوباره خودش را به محدوده ۵۴۰ دلاری برساند و موقعیتش را بالای این محدوده تثبیت کند، در این صورت انتظار داریم بیت کوین کش در کوتاه مدت خودش را به محدوده ۶۳۱ دلار برساند. البته پیش از آن باید از مقاومت ۶۰۰ دلاری هم به خوبی عبور کند. اگر اتفاق ویژه‌ای برای بیت کوین کش رخ ندهد، تارگت ۱۰۰۰ دلاری برای بیت کوین کش دور از انتظار نخواهد بود.

اما در طرف دیگر اگر پول بک بیت کوین کش تکمیل نشود و بیت کوین کش نتواند از ۵۳۹ تا ۵۴۰ دلار عبور کند، باید منتظر یک اصلاح دیگر از طرف آن باشیم.

اولین محدوده حمایتی در مسیر نزولی بیت کوین کش در قیمت ۴۶۵ دلار قرار گرفته است که پیش از این هم مانع از ریزش آن شده بود. در صورت از دست دادن این محدوده، قیمت ۴۳۰ دلار به عنوان حمایت وارد عمل خواهد شد.

هر گونه ریزش بیشتر بیت کوین کش به زیر محدوده ۴۰۰ دلاری می‌تواند آن را تا محدوده ۳۷۰ دلاری پایین بکشد. در صورتی که این محدوده به عنوان حمایت عمل کند، باید چند وقت دیگر هم منتظر نوسان بیت کوین کش در محدوده ۳۷۰ تا ۵۴۰ دلار باشیم.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۲۳ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب صعودی به سمت  عدد ۶۰ است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۳۹ تا ۵۴۰ دلار و پس از آن ۶۰۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۴۹۵ تا۵۰۰ دلار و سپس محدوده ۴۶۵ تا ۴۷۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۱ بهمن (۹ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش که سه روز پیش موفق شده بود بالاخره از سد مقاومت ۴۶۵ دلاری عبور کند، موفق به حفظ موقعیت خود بالای این محدوده نشد و با فشار فروش روز یکشنبه به زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۴۲۹ دلار بازگشت. اما روز گذشته و همزمان با جهش بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین کش هم یکبار دیگر روند صعودی به خود گرفت و موفق شد حتی به محدوده ۴۹۰ دلاری هم دست پیدا کند، اما در عبور از آن موفق نشد و با کمی اصلاح در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۴۸۸ دلاری معامله می‌شود.

در صورتی که بیت کوین کش بتواند موقعیت خود را بالای محدوده ۴۶۵ دلاری حفظ کند، همچنان رالی صعودی آن معتبر خواهد بود و انتظار داریم تلاش خود را برای عبور از مقاومت‌های ۵۰۰ و ۵۱۵ دلاری به کار بگیرد.

اما در طرف دیگر اگر بیت کوین کش موفق به عبور از مقاومت ۴۹۰ دلاری نشود، احتمال ریزش آن وجود دارد. اولین سطح حمایت در مسیر نزولی بیت کوین کش  در قیمت ۴۶۵ تا ۴۷۰ دلاری قرار دارد. در صورتی که بیت کوین کش این حمایت را از دست بدهد، میانگین متحرک ۲۰ روزه یا همان محدوده قیمت ۴۲۵ تا ۴۳۰ دلار به عنوان سطح حمایت وارد عمل خواهد شد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۲۱ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب نزولی به سمت  عدد ۶۰ قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۴۹۰ تا ۵۰۰ دلار و پس از آن ۵۱۵ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۴۶۵ تا ۴۷۰ دلار و سپس محدوده ۴۳۰ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۰ بهمن (۸ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش که روز شنبه تا محدوده ۴۹۰ دلاری هم صعود کرده بود، روز یکشنبه تا محدوده ۴۳۰ دلار سقوط کرد. بیت کوین کش با برخورد به محدوده حمایتی ۴۳۰ دلار دوباره روند صعودی به خود گرفت و امروز موفق شد به محدوده ۴۵۰ دلاری باز گردد و تلاش می‌کند موقعیت خود را بالای این محدوده تثبیت کند.

از آنجایی که بیت کوین کش همچنان بالای میانگین متحرک ۱۰۰ دوره‌ای (تایم فریم ۴ ساعته) قرار دارد، می‌توانیم به ادامه روند صعودی BCH امیدوار باشیم. اما به این شرط که بتواند از خط کیجونسن که در محدوده ۴۵۰ دلاری قرار دارد، بسته شود. در مسیر صعودی بیت کوین کش ابتدا مقاومت ۴۶۰ دلاری را پشت سر بگذارد سپس می‌تواند شانس خود را دوباره برای شکست مقاومت مهم ۴۹۰ تا ۵۰۰ دلاری امتحان کند.

در صورت عبور بیت کوین کش از محدوده ۵۰۰ دلاری، ایستگاه‌های بعدی در مسیر صعودی BCH در قیمت‌های ۵۳۰ تا ۵۵۰ دلار قرار دارد.

اما اگر بیت کوین کش نتواند از مقاومت ۴۹۰ دلاری عبور کند و موقعیت فعلی خود را از دست بدهد، احتمال ریزش دوباره تا محدوده ۴۳۰ تا ۴۲۵ دلار وجود دارد. قیمت ۴۲۵ دلار یا میانگین متحرک ۱۰۰ دوره‌ای مهمترین حمایت برای بیت کوین کش خواهد بود. اگر این حمایت هم شکسته شود، ممکن است بیت کوین کش تا حمایت ۴۰۰ تا ۳۹۰ دلاری پایین کشیده شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۲۰ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب مسطح در محدوده عدد ۵۰ قرار دارد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۴۵۰ تا ۵۶۰ دلار و پس از آن ۵۰۰ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۴۴۰ دلار و سپس محدوده ۴۲۵ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۱۹ بهمن (۷ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش پس از اینکه روز ۲۷ ژانویه تا محدوده ۳۷۰ دلاری سقوط کرده بود در ده روز گذشته روند تقریبا ثابت مثبتی را پشت سر گذاشت و روز گذشته موفق شد تا محدوده ۴۹۰ دلاری صعود کند. اما موفق به عبور از آن نشد و مجبور به عقب نشینی شد. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین کش در محدوده ۴۶۰ دلاری معالمه می‌شود.

بیت کوین کش در دو روز گذشته موفق شده بود خودش را به بالای محدوده میانگین متحرک ۱۰۰ دوره‌ای (تایم فریم ۴ ساعته) برساند، به خوبی وضعیت خود را بالای این محدوده تثبیت کرد. تا زمانی بیت کوین کش بالای این میانگین متحرک قرار دارد، احتمال ادامه روند صعودی وجود خواهد داشت.

در مسیر صعودی اولین مقاومت در محدوده قیمتی ۴۹۰ تا ۵۰۰ دلار قرار دارد. اگر BCH موفق شود از این مقاومت عبور کند و کندل روزانه بالای این مقاومت بسته شود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم یکبار دیگر بیت کوین کش به سمت مقاومت ۵۳۰ و ۵۵۰ دلار حمله کند. در صورت موفقت بیت کوین کش مانع مهم دیگری تا محدوده ۶۰۰ دلار پیش روی آن قرار ندارد.

اما اگر بیت کوین کش موفق به عبور از مقاومت ۴۹۰ دلاری نشود، احتمال یک ریزش دیگر تا محدوده ۴۴۰ دلار دور از انتظار نیست. در صورت از دست دادن این حمایت، قیمت ۴۲۵ دلار یا میانگین متحرک ۱۰۰ دوره‌ای مهمترین حمایت برای بیت کوین کش خواهد بود. هر گونه ریزش بشتر می‌تواند بیت کوین کش را تا محدوده ۳۹۰ تا ۴۰۰ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۱۹ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب صعودی  به سمت عدد ۶۰ رانشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۴۹۰ تا ۵۰۰ دلار و پس از آن ۵۳۹ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۴۴۰ دلار و سپس محدوده ۴۲۵ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۱۸ بهمن (۶ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش که روز پنجشنبه تا محدوده ۴۲۰ دلاری سقوط کرده بود، روز جمعه موفق شد ارزش از دست رفته خود را جبران کند و خودش را به محدوده ۴۵۰ دلاری نزدیک کند، اما این پایان کار نبود و بیت کوین کش با رشد نزدیک به ۱۰ درصد در ۲۴ ساعت گذشته حالا به محدوده ۴۸۳ دلاری رسیده است.

در صورتی که بیت کوین کش موفق شود موقعیتش را بالای قیمت ۴۶۵ دلاری تثبیت کند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم تا قیمت ۵۱۵ و سپس ۵۳۹ دلاری به صعود خود ادامه دهد. اما پیش از آن باید ببینیم BCH می‌تواند از سد مقاومت ۵۰۰ دلاری عبور کند یا نه!

در صورتی که اتفاقات خوب برای بیت کوین کش ادامه داشته باشد، تارگت بیت کوین کش در میان مدت می‌تواند بالاترین قیمت بیت کوین کش در سال ۲۰۲۱ یعنی محدوده ۶۱۵ دلاری باشد.

اما در طرف دیگر اگر بیت کوین کش با برخورد به مقاومت ۵۰۰ دلاری موفق به عبور از آن نشود و روند نزولی به خود بگیرد. اولین حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۴۴۸ تا ۴۵۰ دلار قرار دارد. در صورت از دست رفتن این حمایت، محدوده قیمتی ۴۳۰ دلار یا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به عنوان یک سطح حمایت عمل خواهد کرد. اگر این حمایت مهم برای بیت کوین کش از دست بروند، سقوط  BCH تا محدوده ۴۰۰ و حتی ۳۷۰ دلار دور از انتظار نخواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۱۸ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده صعودی قوی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب صعودی  به سمت عدد ۷۵ رانشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۰۰ دلار و پس از آن ۵۱۵ و ۵۳۹ دلار خواهد بود.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۴۵۰ دلار و سپس محدوده ۴۳۰ تا ۴۰۰ دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۱۶ بهمن (۴ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش که روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه را صعودی پشت سر گذاشته بود، روز گذشته موفق شد محدوده ۴۵۰ دلاری را هم لمس کند، اما امروز نتوانست روند سه روز گذشته را ادامه دهد و تا محدوده ۴۲۵ دلاری سقوط کرد.

اگر بیت کوین کش به روند نزولی خود ادامه دهد اولین محدوده حمایتی برای آن در قیمت ۴۲۰ دلاری یا کیجونسن قرار دارد، هر گونه لغزش بیشتر بیت کوین کش ممکن است روند آن را برای کوتاه مدت نزولی کند. در صورت از دست دادن حمایت ۴۲۰ دلاری، محدوده حمایت بعدی برای بیت کوین کش در قیمت ۴۰۰ و سپس ۳۷۰ دلار قرار دارد. در صورتی که بیت کوین کش این حمایت را هم از دست بدهد، حمایت ۳۵۰ دلاری وارد عمل خواهد شد.

اما اگر بیت کوین کش بتواند موقعیتش را بالای ۴۳۰ دلار یا میانگین متحرک ۲۰ روزه حفظ کند، می‌توانیم امیدوار باشیم، بیت کوین کش روند صعودی خود را حفظ خواهد کرد. در این صورت مقاومت‌های بعدی پیشروی بیت کوین کش به ترتیب ۴۶۵ و ۵۱۵ دلار خواهد بود.

 

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۱۶ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در حال از دست دادن محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب نزولی  به سمت عدد ۵۰ رانشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۴۳۰ دلار و پس از آن ۴۴۵ تا ۴۵۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۴۲۰ دلار و سپس محدوده ۳۹۰ تا ۴۰۰ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۱۵ بهمن (۳ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش پس از سقوطی که روز ۱ فوریه تجربه کرد و از محدوده ۴۴۸ دلار به ۴۰۰ دلار رسید، در این محدوده با حمایت خوبی روبرو شد و یک روند صعودی باثبات را در پیش گرفت و امروز دوباره خودش را به محدوده ۴۴۸ دلاری رساند، اما با برخورد به این مقاومت دوباره مجبور به عقب نشینی شد و در حال حاضر در محدوده ۴۳۵ دلاری معامله می‌‌شود.

تا زمانی که بیت کوین کش بالای محدوده ۴۰۰ دلاری قرار دارد، احتمال افزایش قیمت بیت کوین کش به قیمت‌های بالاتر وجود دارد. به نظر می‌رسد الگوی فنجان و دسته در نمودار قیمتی بیت کوین کش در حال تشکیل است، در صورت تکمیل شده این الگو می‌توانیم انتظار داشته باشیم، قیمت بیت کوین کش تا محدوده ۶۴۰ دلاری هم افزایش پیدا کند.

در طرف دیگر اما اگر بیت کوین کش موفق به حفظ موقعیت فعلی نشود و حمایت ۴۰۰ دلاری را هم از دست بدهد، انتظار داریم تا محدوده ۳۹۰ دلاری سقوط کند. در صورت از دست رفتن این حمایت، محدوده قیمتی ۳۷۰ دلاری وارد عمل خواهد شد.

هر گونه ریزش بیشتری بیت کوین کش می‌تواند آن را تا محدوده ۳۳۰ و سپس  ۲۷۵ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۱۵ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی دارای شیب نزولی  به سمت عدد ۵۰ رانشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۴۴۵ دلار و پس از آن ۴۵۵ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۴۰۰ دلار و سپس محدوده ۳۹۰  دلاری شکل گرفته است.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۱۴ بهمن (۲ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش که پس از برخورد به سد ۴۳۰ دلاری تا محدوده ۳۹۰ دلار سقوط کرده بود، روز گذشته دوباره گارد صعودی به خود گرفت و موفق شد تا ۴۴۵ دلار هم پیشروی کند اما با مقاومت بسیار سرسختی روبرو شد و تا ۴۰۰ دلار عقب نشینی کرد، اما به خوبی موفق شد موقعیتش را بالای محدوده ۴۰۰ دلار حفظ کند و در نهایت روز گذشته را با قیمت ۴۱۴ دلار به پایان برد. امروز هم بیت کوین کش موفق شد روند صعودی خود را حفظ کند و حتی تا ۴۳۳ دلار هم بالا رفت اما با کنی اصلاح حالا در محدوده ۴۲۲ دلار معامله می‌شود.

در صورتی که بیت کوین کش موفق شود بالای محدوده ۴۰۰ دلاری موقعتش را حفظ کند می‌تواند یکبار دیگر برای شکست مقاومت ۴۳۵ تا ۴۴۰ دلار تلاش خواهد کرد. در صورت عبور بیت کوین کش از این مقاومت، ایستگاه بعدی برای آن در قیمت ۴۶۵ دلار قرار دارد. اگر اوضاع برای بیت کوین کش به خوبی پیش رود، بیت کوین کش می‌تواند خود را به ۵۰۰ دلار هم برساند.

اما در صورتی که BCH نتواند بالای ۴۰۰ دلار دوام بیاورد، اولین حمایت برای آن در محدوده ۳۹۰ دلار قرار دارد، در صورت از دست رفتن این حمایت، محدوده حمایتی دیگری برای بیت کوین کش در قیمت ۳۷۰ دلار شکل گرفته است. در صورت ریزش بیشتر بیت کوین کش ممکن است تا محدوده ۳۵۳ دلار و پس از آن تا ۳۳۰ دلار و حتی ۲۷۵ دلار سقوط کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۱۴ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده صعودی  است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی شیب صعودی به سمت ۶۰ را نشان می‌دهد
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۴۳۰ تا ۴۴۰ دلار و سپس ۵۰۰ دلار است
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین کش در محدوده ۳۹۰ و سپس ۳۷۵ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۱۳ بهمن (۱ فوریه۲۰۲۱)

بیت کوین کش هم پس از بازگشت از محدوده ۴۳۰ دلاری که روز جمعه به آن رسیده بود تا محدوده ۳۹۰ دلاری عقب نشینی کرد. پس از آن بیت کوین کش موفق شد روند صعودی به خود بگیرد و امروز هم با رشد ۲ درصدی به محدوده ۴۱۵ دلاری رسید.

بیت کوین کش که نزدیک به ۲۰۰ دلار پایین‌تر از بالاترین قیمت سال ۲۰۲۱ خود به سر می‌برد برای اینکه دوباره بتواند به روند صعودی باز گردد ابتدا باید از مقاومت ۴۳۰ دلاری عبور کند و خودش را به میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه در محدوده ۴۴۰ دلار برساند. در صورتی که بیت کوین کش موفق به تثبیت موقعیت خود بالای این محدوده شود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم تا محدوده ۵۰۰ دلاری پیشروی کند.

بیت کوین کش در صورت عبور از ۵۰۰ دلاری باید به ترتیب از مقاومت‌های ۵۳۰ و ۵۵۰ دلاری عبور کند تا دوباره به محدوده ۶۳۰ دلاری باز گردد.

اما در طرف دیگر اگر بیت کوین کش موفق به عبور از مقاومت ۴۳۰ دلار و تثبیت موقعیتش در محدوده ۴۳۰ تا ۴۴۰ دلاری نشود، احتمالا برای مدت دیگری در محدوده ۳۹۰ تا ۴۲۰ دلاری نوسان خواهد کرد.

در صورت از دست دادن حمایت ۳۹۰ دلاری، سطح بعدی مقاومت برای بیت کوین کش در قیمت ۳۷۰ دلاری قرار دارد. در صورت از دست دادن حمایت ۳۷۰ دلاری، بیت کوین کش ممکن است تا محدوده ۳۵۳ دلار و پس از آن تا ۳۳۰ دلار و حتی ۲۷۵ دلار سقوط کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش ۱۳ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در حال پس گرفتن محدوده صعودی  است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی شیب صعودی به سمت ۶۰ را نشان می‌دهد
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۴۳۰ تا ۴۴۰ دلار و سپس ۵۰۰ دلار است
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین کش در محدوده ۴۰۰ و سپس ۳۷۵ دلاری قرار دارد.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۱۲ بهمن (۳۱ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین کش که روز جمعه پس از برخورد به مقاومت ۴۳۰ دلاری مجبور به عقب نشینی شده بود، دیروز و امروز در محدوده ۴۰۰ تا ۴۲۰ دلار در نوسان است و به نظر می‌رسد، در محدوده ۴۰۰ دلاری به حمایت خوبی دست پیدا کرده است. در حال حاضر بیت کوین کش کمی پایین‌تر از ۴۱۰ دلار معامله می‌شود.

بیت کوین کش اگر موفق شود بالای محدوده ۴۰۰ دلار باقی بماند، آینده خوبی برای این ارز دیجیتال پیش بینی می‌شود. در صورتی بیت کوین کش از مقاومت ۴۳۰ دلاری عبور کند، می‌تواند برای شکست مقاومت ۴۵۰ تا ۴۶۵ دلاری تلاش کند. مقاومت بعدی در مسیر صعودی بیت کوین کش محدوده ۵۰۰ دلار خواهد بود. تارگت‌های ۶۰۰، ۷۲۰ و حتی ۹۴۰ دلاری هم برای بیت کوین کش در ماه‌های آینده دور از دسترس نیست.

اما در صورتی که بیت کوین کش موفق به شکست مقاومت ۴۲۵ دلاری و حفظ موقعیت بالای ۴۰۰ دلار نشود، انتظار داریم بیت کوین کش همچنان چند روز دیگر در محدوده ۳۷۰ تا ۴۲۰ دلار در نوسان باشد.

در صورت از دست دادن حمایت ۳۷۰ دلاری، بیت کوین کش ممکن است تا محدوده ۳۵۳ دلار و پس از آن تا ۳۳۰ دلار و حتی ۲۷۵ دلار سقوط کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در حال از دست دادن محدوده صعودی  است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی شیب نزولی به سمت ۵۰ را نشان می‌دهد
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۴۳۰ و سپس ۵۰۰ دلار است
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین کش در محدوده ۴۰۰ و سپس ۳۷۵ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۱۱ بهمن (۳۰ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین کش که پس از برخورد به محدوده حمایتی ۳۷۰ دلاری مسیر صعودی را در پیش گرفته بود، روز گذشته موفق شد برای لحظاتی به محدوده بالای ۴۳۰ دلار هم دست پیدا کند. اما فشار فروش خرس‌ها در محدوده۴۲۵ تا ۴۳۰ دلاری مانع از ادامه روند صعودی شد و بیت کوین کش دوباره به زیر محدوده ۴۰۰ دلاری سقوط کرد. در زمان نگارش این مطلب BCH در محدوده ۳۹۷ دلاری معامله می‌شود.

در صورتی که فشار فروش ادامه داشته باشد، بیت کوین کش ممکن است حتی تا محدوده ۳۶۵ دلاری سقوط کند. اما اگر بیت کوین کش قصد داشته باشد دوباره به روند صعودی بازگردد، باید ابتدا خودش را به بالای ۴۰۰ دلار برساند و سپس موقعیتش را بالای محدوده ۴۲۰ تا ۴۳۰ دلاری تثبیت کند. در صورت تحقق این امر، بیت کوین کش می‌تواند برای شکست مقاومت ۴۵۰ تا ۴۶۵ دلاری تلاش کند. مقاومت بعدی در مسیر صعودی بیت کوین کش محدوده ۵۰۰ دلار خواهد بود.

اما در صورتی که بیت کوین کش موفق به شکست مقاومت ۴۲۵ دلاری و حفظ موقعیت بالای این محدوده نشود، انتظار داریم بیت کوین کش همچنان چند روز دیگر در محدوده ۳۷۰ تا ۴۰۰ دلار در نوسان باشد.

در صورت از دست دادن حمایت ۳۷۰ دلاری، بیت کوین کش ممکن است تا محدوده ۳۵۳ دلار و پس از آن تا ۳۳۰ دلار و حتی ۲۷۵ دلار سقوط کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۱۱ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در حال از دست دادن محدوده صعودی  است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی شیب نزولی به سمت ۴۰ را نشان می‌دهد
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۴۰۰ و سپس ۴۳۰ دلار است
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین کش در محدوده ۳۷۵ و سپس ۳۵۳ دلاری قرار دارد.

خرید بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۹ بهمن (۲۸ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین کش که روز ۲۵ ژانویه موفق به حفظ موقعیتش بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یعنی ۴۴۳ دلار نشده بود، یک روند نزولی را در پیش گرفت و روز گذشته تا ۳۷۰ دلار یا به عبارت دیگر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه سقوط کرد. بیت کوین کش پس از برخورد به این محدوده حمایتی، مسیر صعودی در پیش گرفت و موفق شد بخشی از قیمت از دست رفته خود را جبران کند. به این ترتیب در زمان نگارش این مطلب بیت کوین کش در محدوده ۳۹۳ دلار معامله می‌شود.

در صورتی که بیت کوین کش قصد ادامه مسیر صعودی را داشته باشد، ابتدا باید وضعیتش را بالای محدوده ۴۰۰ تا ۴۳۰ دلار تثبیت کند و سپس برای شکست مقاومت‌های۴۵۰ تا  ۴۶۵ و پس از آن ۵۰۰ دلاری تلاش کند. در صورتی که قیمت بیت کوین کش بالای محدوده ۴۵۰ دلار بسته شود می‌توانیم انتظار داشته باشیم روند صعودی ادامه داشته باشد، اما در صورتی که BCH موفق به شکست مقاومت ۴۰۰ دلاری نشود، باید منتظر یک ریزش دیگر از طرف بیت کوین کش باشیم.

در مسیر نزولی اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۳۷۰ دلاری قرار دارد، اگر این حمایت از دست برود، سطوح حمایتی بعدی برای آن در محدوده ۳۵۳ و سپس ۲۷۵ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۹ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده نزولی  است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی شیب صعودی به سمت ۴۰ را نشان می‌دهد
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۴۰۰ و سپس ۴۵۰ دلار است
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین کش در محدوده ۳۷۵ و سپس ۳۵۳ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۸ بهمن (۲۷ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین کش که هفته گذشته برای عبور از مقاومت ۵۵۰ دلاری تلاش می‌کند در عبور از آن ناموفق بود و در هفته گذشته موفقیت چندانی را کسب نکرد تا در زیر محدوده ۵۰۰ دلاری به نوسان خود ادامه دهد. بیت کوین کش با کاهش ۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته حالا به زیر حمایت ۴۰۰ دلاری سقوط کرده است و در زمان نگارش این مطلب با قیمتی در حدود ۳۹۵ دلار معامله می‌شود. به این ترتیب بیت کوین کش تنها در ۷ روز گذشته ۲۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

بیت کوین کش برای اینکه از این روند نزولی رهایی پیدا کند، ابتدا باید موفق شود خودش را به محدوده پیوت ۴۳۰ دلاری برساند، در این صورت انتظار داریم برای مقاومت ۴۵۰ تا ۴۶۰ دلاری تلاش کند. در صورت عبور از این محدوده بیت کوین کش دوباره برای رسیدن به مقاومت مهم ۵۰۰ دلاری تلاش خواهد کرد. هر گونه بسته شدن قیمت بیت کوین کش بالای محدوده ۵۰۰ دلاری می‌تواند احتمال تلاش دوباره بیت کوین برای رسیدن به قیمت‌های ۵۵۰ دلار و بالاتر را تقویت کند.

اما اگر بیت کوین کش موفق به حفظ حمایت ۳۹۵ دلاری نشود، سطح حمایت بعدی در محدوده ۳۷۵ تا ۳۸۰ دلاری قرار دارد، هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند بیت کوین کش را تا محدوده ۳۳۰ دلاری پایین بکشاند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۸ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده نزولی  است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی شیب نزولی به سمت ۳۰ را نشان می‌دهد
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۴۰۰ و سپس ۴۵۰ دلار است
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین کش در محدوده ۳۹۵ و سپس ۳۷۵ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۵ بهمن (۲۴ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین کش پس از سقوط آزادی که تجربه کرد و از ۵۵۰ دلار در روز ۱۹ ژانویه به ۳۹۰ دلار در روز ۲۲ ژانویه رسید، در یکی دو روز گذشته موفق شد دوباره به بالای محدوده ۴۰۰ دلاری برسد و در حال حاضر با قیمتی در حدود ۴۳۷ دلار معامله می‌شود.

در یک روز گذشته هم بیت کوین کش روند قیمتی خاصی را تجربه نکرد و بین قیمت‌های ۴۱۹ تا ۴۴۳ دلار در نوسان بود. به نظر می‌رسد بیت کوین کش برای عبور از مقاومت ۴۵۰ دلاری با مشکل مواجه شده است. اما بیت کوین کش برای اینکه دوباره به قیمت‌های بالاتر از ۵۰۰ دلار دست پیدا کند، حتما باید خودش را به محدوده بالای ۴۵۰ دلاری برساند.

در صورتی که بیت کوین کش موفق شود از مقاومت ۴۵۰ تا ۴۶۰ دلاری عبور کند، ایستگاه بعدی برای آن در محدوده ۵۰۰ دلار است و در صورت شکست این مقاومت انتظار داریم بیت کوین کش برای شکست مقاومت ۵۳۶ تا ۵۵۰ دلاری بجنگد.

در طرف دیگر اما در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از ۴۵۰ دلار نشود، احتمال یک ریزش دیگر تا محدوده ۴۲۰ دلار وجود دارد. در صورت ریزش بیشتر حمایت مهم ۴۰۰ دلاری مانع از ریزش بیشتر بیت کوین کش خواهد شد، اما اگر قدرت خرس‌های بازار بیشتر باشد، انتظار می‌رود بیت کوین کش تا محدوده ۳۷۵ دلار ریزش کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۵ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده صعودی  است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی شیب نزولی به سمت ۴۰ را نشان می‌دهد
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۴۵۰ و سپس ۴۵۹ دلار است
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین کش در محدوده ۴۰۰ و سپس ۳۷۵ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۴ بهمن (۲۳ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین کش که روز گذشته تا محدوده ۳۹۰ دلار هم سقوط کرده بود، در نهایت موفق شد روز جمعه را با قیمت ۴۲۴ دلاری به پایان برساند. امروز هم بیت کوین کش موفق شد نزدیک به ۴ درصد افزایش قیمت را تجربه کند و در زمان نگارش این مطلب کمی بالاتر از ۴۴۰ دلار معامله می‌شود.

بیت کوین کش که روز جمعه به زیر ترند نزولی خود سقوط کرده بود، در ۲۴ ساعت گذشته به محدوده میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خود یعنی ۳۷۵ دلار نزدیک شد.

اگر گاوهای بازار موفق شوند قیمت بیت کوین کش را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یعنی ۴۵۹ دلار بکشانند، انتظار داریم دوباره بیت کوین کش به مسیر صعودی باز گردد و برای قیمت‌های ۵۳۹ دلار بجنگد. اما خرس‌های به خوبی از این محدوده دفاع می‌کنند.

اگر بیت کوین کش موفق به عبور از این مقاومت ۴۵۹ دلاری نشود، انتظار داریم دوباره بیت کوین کش را در محدوده میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یعنی ۳۷۵ دلار ببینیم، حمایتی که چندین بار از ریزش بیشتر بیت کوین کش دفاع کرده است. در صورتی که BCH این حمایت را از دست بدهد، محدوده ۳۳۰ دلاری و سپس ۲۷۵ دلاری ایستگاه‌های بعدی بیت کوین کش در مسیر نزولی خواهند بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین کش

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده نزولی  است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۴۱ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۴۵۹ و سپس ۵۰۰ دلار است
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین کش در محدوده ۴۰۰ و سپس ۳۷۵ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲ بهمن (۲۱ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین کش که روز ۱۹ ژانویه موفق شده بود به مقاومت ۵۴۰ دلاری نزدیک شود، در دو روز متوالی روند نزولی را در پیش گرفت تا حالا به محدوده ۴۵۰ دلاری سقوط کند. دم بلند کندل روزانه قیمت بیت کوین کش نشان می‌دهد خرس‌های دست برتر را در بازار دارند و گاوها به شدت از محدوده حمایتی ۴۵۰ دلاری دفاع می‌کنند. اگر گاوها بتوانند قیمت را بالا بکشانند انتظار داریم بیت کوین کش دوباره قیمت‌های ۵۴۰ و ۶۳۰ دلاری را ملاقات کند. اما در صورتی که خرس‌ها همچنان با فشار فروش قیمت را به سمت پایین بکشانند، دیدن قیمت ۴۳۵ و حتی ۳۷۰ دلار برای بیت کوین کش دور از انتظار نخواهد بود.

بیت کوین کش در محدوده قیمتی ۳۷۰ دلار از حمایت بسیار خوبی برخوردار است که در صورت برخورد با آن انتظار داریم دوباره به سمت بالا پرتاب شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۲ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده نزولی  است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۳۶ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۴۸۸ و سپس ۵۰۰ دلار است
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین کش در محدوده ۴۵۰ و سپس ۴۳۵ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۱ بهمن (۲۰ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین کش که روز گذشته موفق شده بود از با افزایش قیمت ۱۰ درصدی خودش را به محدوده ۵۵۰ دلاری برساند، امروز ۸ درصد از ارزش خود را از دست داد و به محدوده ۴۸۰ دلاری رسید.  در زمان نگارش این مطلب بیت کوین کش با قیمت ۴۸۹ دلاری معامله می‌شود.

روز گذشته بیت کوین کش موفق به عبور از مقاومت ۵۰۰ و ۵۲۰ دلاری شد، اما با برخورد به مقاومت ۵۴۰ تا ۵۵۰ دلاری مجبور به عقب نشینی شد  و تا ۴۸۰ دلار سقوط کرد. البته بیت کوین کش موفق شد خودش را به ۴۹۰ دلار برساند. با این حال بیت کوین کش برای اینکه دوباره به روند صعودی باز گردد ابتدا باید از مقاومت ۵۰۰ دلاری عبور کند و موفق به تثبیت موقعیت خود در این محدوده شود. در صورت تحقق این امر انتظار داریم دوباره برای شکست مقاومت ۵۴۰ دلاری تلاش کند.

اما در صورتی که بیت کوین کش نتواند موفق به حفظ موقعیت خود شود و از ۴۸۰ دلار پایین‌تر کشیده شود، ریزش تا محدوده حمایتی ۴۶۰ دلاری دور از انتظار نیست. در صورت از دست رفتن این حمایت ممکن است بیت کوین کش تا محدوده ۴۲۰ دلار هم سقوط کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین کش ۱ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده نزولی  است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۴۵ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۰۰ و سپس ۵۴۰ دلار است
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین کش در محدوده ۴۸۰ و سپس ۴۶۰ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۳۰ دی (۱۹ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین کش در حالی که روز گذشته را در محدوده قیمتی۴۸۰ دلاری به پایان رسانده بود، امروز موفق شد مانند بسیاری از آلت کوین‌های دیگر رشد دو رقمی را تجربه کند. بیت کوین کش امروز نزدیک به ۱۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و در زمان نگارش این مطلب با قیمتی در حدود ۵۳۰ دلار معامله می‌شود.

رشد ۱۰ درصدی بیت کوین کش در ۲۴ ساعت گذشته باعث شد، این ارز دیجیتال مقاومت مهم ۵۰۰ دلاری را پشت سر بگذارد و حالا با مقاومت ۵۳۰ تا ۵۵۰ دلاری روبرو شده است. در صورتی که بیت کوین کش موفق به عبور از این مقاومت شود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم دوباره این ارز را بالای محدوده ۶۰۰ دلاری ببنیم، البته در این مسیر به جز مقاومت ۵۴۰ تا ۵۵۰ دلاری یک مقاومت دیگر در محدوده ۵۸۵ دلاری قرار دارد. پس از آن انتظار داریم BCH بتواند به قیمت‌های بالاتر از ۶۰۰ تا ۶۳۰ دلار هم دست پیدا کند.

اما در صورتی که بیت کوین کش موفق به حفظ موقعیت خود بالای محدوده حمایتی ۵۰۰ دلاری نشود، ممکن است دوباره شاهد ریزش بیت کوین کش به محدوده ۴۷۵ تا ۴۸۰ دلاری باشیم، در صورت شکست این حمایت بیت کوین کش می‌تواند تا محدوده ۴۵۰ و حتی ۴۲۰ دلار هم سقوط کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین کش ۳۰ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده صعودی  است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۶۲ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۳۰ تا ۵۴۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت بیت کوین کش در محدوده ۵۰۰ و سپس ۴۸۰ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۹ دی (۱۸ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین کش (BCH) برای چهارمین روز متوالی است که مسیر نزولی را طی می‌کند و امروز به محدوده ۴۷۰ دلاری است. به این ترتیب بیت کوین کش در یک هفته اخیر بیش از ۵ درصد از ارزش خود را از دست داد.

در حال حاضر بیت کوین کش برای عبور از مقاومت ۵۰۰ دلاری تلاش می‌کند و در صورت موفقیت می‌تواند خودش را به ۵۲۰ دلار هم برساند، اما بیت کوین کش برای اینکه به ۶۲۰ دلار دست پیدا کند، باید از سد مقاومت‌های ۵۴۰ و ۶۰۰ دلاری هم عبور کند.

در صورتی که بیت کوین کش موفق به حفظ موقعیت خود نشود، احتمال ریزش قیمت تا محدوده ۴۵۰ و سپس ۴۳۵ دلاری وجود دارد. در صورت ادامه سیر نزولی محدوده ۴۰۰ دلار مهمترین سطح حمایت برای لایت کوین محسوب می‌شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین کش ۲۹ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده نزولی  است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۴۵ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۰۰ تا ۵۲۰ دلار است.
  • حمایت: بیت کوین کش در محدوده ۴۵۰ تا ۴۳۵ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۷ دی (۱۶ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین کش که روز پنجشنبه موفق شده بود دوباره خودش را به بالای محدوده ۵۰۰ دلاری برساند، روز جمعه همراه سایر ارزهای دیجیتال ریزش کرد و تا محدوده ۴۷۷ دلار پایین کشیده شد.

با وجود اینکه امروز بیت کوین کش کمی از قیمت از دست رفته خود را جبران کرده است اما همچنان موفق به عبور از ۵۰۰ دلار نشده و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۴۹۵ دلاری معامله می‌شود.

در حال حاضر مهمترین مقاومت برای بیت کوین کش، محدوده ۵۰۰ تا ۵۰۵ دلار است در صورت عبور از آن مسیر برای صعود بیت کوین کش به قیمت‌های ۵۴۰، ۵۹۰ و ۶۲۰ دلار هموار خواهد شد.

اما در صورتی که BCH موفق به حفظ موقعیت خود فعلی خود و حمایت ۴۹۰ دلاری را از دست بدهد ممکن است روند نزولی به خود بگیرد و تا محدوده ۴۵۰ دلاری و سپس ۴۲۰ دلاری ریزش کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین کش ۲۷ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده نزولی   است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۵۱ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۰۰ دلار است.
  • حمایت: بیت کوین کش در محدوده ۴۵۰ تا ۴۲۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۵ دی (۱۴ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین کش که در روزهای اخیر برای شکست مقاومت ۵۰۰ دلاری به مشکل خورده بود، امروز هم شانس خود را دوباره امتحان کرد و حتی موفق به ثبت قیمت ۵۰۵ دلاری هم شد، اما موفق به حفظ وضعیت خود نشد تا دوباره به زیر محدوده ۵۰۰ دلاری سقوط کند.

بیت کوین کش البته نسبت به روز گذشته رشد ۳ درصدی را نشان می‌دهد و در حال حاضر در بازار با قیمت نزدیک به ۴۹۵ دلار معامله می‌شود.

همانطور که واضح است اولین سطح مقاومت برای بیت کوین کش در محدوده ۵۰۰ دلاری قرار گرفته است و در صورت عبور از این ناحیه، بیت کوین کش می‌تواند شانس خود را برای شکست مقاومت ۵۷۰ و حتی ۶۲۰ دلاری هم آزمایش کند.

اما در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از مقاومت پیش روی خود نشود و حمایت ۴۹۰ دلاری را از دست بدهد ممکن است روند نزولی به خود بگیرد و تا محدوده ۴۵۰ دلاری و سپس ۴۲۰ دلاری ریزش کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین کش روز ۲۵ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در حال ورود به محدوده صعودی  است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۵۴ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۰۰ دلار است.
  • حمایت: بیت کوین کش در محدوده ۴۳۰ تا ۴۵۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۴ دی (۱۳ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین کش نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی را تجربه نکرده است و همچنان برای عبور از مقاومت ۵۰۰ دلاری با مشکل مواجه است.

بیت کوین کش الگوی سر و شانه تشکیل داده است که در صورتی که قیمت از خط گردن پایین‌تر کشیده شود می‌توانیم انتظار داشته باشیم قیمت بیت کوین کوش تا محدوده ۳۲۰ دلاری سقوط کند.

شرایط صعودی برای بیت کوین نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است و برای اینکه بتواند دوباره برای رسیدن به اهداف ۶۰۰ دلاری خود تلاش کند ابتدا باید موقعیت خود را بالای محدوده ۵۰۰ دلاری تثبیت کند و سپس از مقاومت‌های ۵۲۰، ۵۷۰ و ۶۰۰ دلاری عبور کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین کش ۲۴ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۵۰ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۰۰ دلار است.
  • حمایت: بیت کوین کش در محدوده ۴۳۰ تا ۴۵۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۳ دی (۱۲ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین کش که روز یکشنبه موفق شده بود با افزایش قیمت بیش از ۵۰ درصدی از ۶۰۰ دلار هم فراتر رفت، در ۲۴ ساعت گذشته و همراه با سایر ارزهای مهم دیجیتال بازار سقوط آزاد مهمی را تجربه کرد به صورتی که حتی در دقایقی قیمت بیت کوین کش به زیر ۴۱۰ دلار هم رسیده بود. خوشبختانه با روند صعودی بیت کوین، بازار هم جان تازه‌ای گرفت و به این ترتیب بیت کوین کش موفق شد تا بخشی از قیمت از دست رفته خود را جبران کند و در زمان نگارش این مطلب در حدود قیمت ۵۰۰ دلاری معامله می‌شود.

بیت کوین کش برای اینکه بتواند دوباره برای رسیدن به اهداف ۶۰۰ دلاری خود تلاش کند ابتدا باید موقعیت خود را بالای محدوده ۵۰۰ دلاری تثبیت کند و سپس از مقاومت‌های ۵۲۰، ۵۷۰ و ۶۰۰ دلاری عبور کند.

در صورتی که بیت کوین کش موفق به این کار نشود ممکن است محدوده ۵۰۰ دلاری را از دست بدهد، اولین سطح حمایت در مسیر نزولی بیت کوین کش در محدوده ۴۸۵ دلاری قرار دارد و در صورت شکست این حمایت می‌توانیم انتظار داشته باشیم بیت کوین کش قیمت‌های ۴۵۰ دلار و سپس ۴۳۰ دلار را ببیند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین کش ۲۳ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۵۰ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۰۰ دلار است.
  • حمایت: بیت کوین کش در محدوده ۴۵۰ تا ۴۸۵ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۲ دی (۱۱ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین کش که موفق شده بود، دو روز پیش با جهش قیمت ۵۰ درصدی از مقاومت ۶۰۰ دلاری عبور کند، در ۲۴ ساعت گذشته مانند سایز ارزهای دیجیتال مهم بازار عقب نشینی کرد و با ۲۰ درصد کاهش حالا در محدوده قیمتی ۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

البته بیت کوین کش ساعت گذشته حتی قیمت‌های ۴۵۰ دلاری را هم ملاقات کرد، اما موفق شد دوباره کمی از ارزش از دست رفته خود را جبران کند.

مهمترین خبری که امروز در مورد بیت کوین کش منتشر شد، ملحق شدن کیم دات‌کام (Kim Dotcom) کارآفرین و فعال سیاسی آلمانی-فنلاندی به جامعه کاربران بیت کوین کش است که صبح امروز در توییتی به آن اشاره کرد و  اعلام کرد تلاش می‌کند تا بیت کوین کش را به بهترین ارز دیجیتال برای پرداخت‌های آنلاین تبدیل کند.

بیت کوین کش برای اینکه دوباره به مسیر صعودی بازگردد، ابتدا باید از مقاومت ۵۰۰ دلاری عبور کند، در این صورت می‌توانیم انتظار داشته باشیم بیت کوین کش دوباره برای عبور از مقاومت ۵۶۰ دلار و سپس ۶۰۰ دلار تلاش کند.

اما در صورتی که بیت کوین کش موفق نشود در ادامه روز بالای سطح ۴۷۵ دلاری دوام بیاورد، ممکن است دوباره محدوده ۴۵۰ دلار و حتی پایین‌تر را تجربه کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

نمودار تغییرات قیمتی بیت کوین کش روز ۲۲ دی

 شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۴۸ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۵۰۰ دلار است.
  • حمایت: بیت کوین کش در محدوده ۴۵۰ تا ۴۷۵ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۱ دی (۱۰ ژانویه ۲۰۲۱)

بیت کوین کش (BCH) در ۲۴ ساعت گذشته یکی از بهترین عملکردها را داشته و با بیش از ۵۰ درصد جهش قیمتی موفق شد از مقاومت ۶۰۰ دلاری عبور کند و به ۶۲۰ دلار برسد. البته بیت کوین کش در ادامه با کمی اصلاح مواجه شد و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۵۸۳ دلار معامله می‌شود. با این حال بیت کوین کش در یک هفته گذشته افزایش قیمت ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد بیت کوین کش در قیمت ۶۳۲ دلار با مقاومت بسیار قوی مواجه شده است و برای ادامه روند صعودی نیاز به عبور از آن دارد. بیت کوین کش بیش از ۲ سال زیر مقاومت ۵۰۰ دلاری قرار داشته است و در صورت عبور از آن ممکن است حتی تا محدوده قیمتی ۱۰۰۰ دلار هم رشد کند.

اما در صورتی که موفق به عبور از آن نشود، سقوط بیت کوین کش تا حمایت ۴۳۷ تا ۴۵۰ دلاری دور از انتظار نیست.

جالب اینجاست همزمان با بیت کوین کش، بیت کوین اس وی (BSV) هم در ۲۴ ساعت گذشته موفق شد با جهش بیش از ۵۰ درصد از محدوده قیمتی ۳۰۰ دلار عبور کند. هر چند در حال حاضر  به محدوده ۲۵۰ دلاری بازگشته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش

تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش ۲۱ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای بیت کوین کش در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی عدد ۷۲ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای بیت کوین کش ۶۳۲ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای بیت کوین کش در محدوده ۴۵۰ دلاری شکل گرفته است.

فراموش نکنید شما هم می‌توانید نظرات و تحلیل‌های خود را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با سایر فعالان حوزه ارز دیجیتال به اشتراک بگذارید.