صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بیتمکس به زودی از تمامی کاربرانی که قصد انجام معاملات روی این پلتفرم را دارند، تقاضای احراز هویت خواهد کرد. بیتمکس احراز هویت پلتفرم خود را از تاریخ ۲۸ آگست آغاز خواهد کرد و طی ۶ ماه تمامی کاربران باید با ارسال تصویر کارت شناسایی، ثبت آدرس محل سکونت، یک عکس سلفی مناسب، سوالاتی مرتبط با منبع درآمد و میزان تجربه معاملات، هویت خود را رسمی کنند.

طبق اعلام این شرکت، این تغییر استراتژی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بستری قابل اعتماد و امن‌تر برای تمامی کاربران بیتمکس فراهم کنند. طی یک مقاله، بیتمکس در خصوص اجباری شدن احراز هویت در وبلاگ رسمی خود نوشته است:

امروزه، احراز هویت کاربران به منظور دستیابی به استانداردهای قانون‌گذاری بین‌المللی یک امر ضروری است و بخش مهمی از ایجاد اعتماد در اکوسیستم ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

در ادامه این مقاله به این موضوع اشاره شده است که این پلتفرم با احراز هویت کاربران می‌تواند در مواقع ضروری مانند هک، اختلال یا موارد این چنین، سریعا به کاربران کمک کند.

هشدار برای کاربران ایرانی صرافی بیتمکس احراز هویت را اجباری می‌کند.
کاربران ایرانی با اجباری شدن احراز هویت بیتمکس باید سریعا دارایی‌های خود را از این پلتفرم خارج کنند.

بیتمکس همچنین اعلام کرده است که به زودی از جزئیات یک مسابقه معاملات ارزهای دیجیتال در هفته‌های آینده رونمایی خواهد کرد. در این مسابقه، کاربرانی که احراز هویت خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانند برای جوایزی بزرگ به رقابت بپردازند.

هشدار برای کاربران ایرانی: با اجباری شدن احراز هویت دارایی‌های خود را از بیتمکس برداشت کنید

با اجباری شدن احراز هویت در این پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال، حالا کاربران کشورهای تحریم شده از جمله ایران، باید هرچه سریع‌تر دارایی‌های خود را از این پلتفرم برداشت کنند.

پیش از این ایران و چند کشور دیگر توسط صرافی بیتمکس تحریم شده بودند که تنها با تغییر آی‌پی، کاربران قادر بودند از این پلتفرم به‌راحتی استفاده کنند. حال با توجه به ضرورت ارائه تصویری از کارت شناسایی و پاسپورت به منظور احراز هویت، انجام معاملات برای این کاربران غیرممکن خواهد شد.

البته انتشار این خبر باعث واکنش‌های منفی بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر شد.

نظر شما در خصوص اجباری شدن احراز هویت در این پلتفرم چیست؟ دیدگاه خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Cryptonews