پایانه مبتنی بر بلاک چین MiL.k با پایانه اسکان مسافر Yanolja وارد همکاری شدند تا بر قابلیت امتیاز خرید بیفزایند. امتیاز خرید درواقع پاداشی است که یک پایانه برای فعالیت کاربران و خرید آن‌ها در نظر گرفته و به آن‌ها ارائه می‌کند تا بتوانند به طور رایگان یا همراه با تخفیف از مزایای بخش‌های دیگر پایانه بهره‌مند شوند. برای اطلاع از اخبار و مطالب دیگر در حوزه بلاک چین با کوین نیک همراه باشید.

پایانه بلاک چینی MiL.k Alliance که برای خرید کاربران امتیاز در نظر گرفته به جهت بهبود سازگاری و کاربرد امتیاز خرید با پایانه اسکان در سفر جنوب شرق آسیایی به نام Yanolja وارد همکاری شده است.

بر اساس بیانیه‌ای که در این خصوص منتشر شده:

ادغام با این آژانس مسافرتی آنلاین کره جنوبی که به سرعت در حال گسترش و توسعه است به این معنا است که اعضای Yanolja اکنون می‌توانند اپلیکیشن Yanolja را به اپلیکیشن MiL.k متصل کرده و از این طریق امتیاز به دست آورند و در برنامه‌های MiL.k نیز مشارکت داشته باشند.

پایانه MiL.k فرآیند ارائه امتیاز خرید را آسان می‌کند

کسب امتیاز خرید می‌تواند تلاشی منحصربه‌فرد باشد. انتقال یا خرید این امتیازها معمولا ممکن نیست. همچنین از این امتیازها تنها می‌توان در شرکت مبدا استفاده کرد.

سیستم مبتنی بر بلاک چین MiL.k بر بخش تفریح، سبک زندگی، و سفر تمرکز دارد. این پایانه به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا از شرکت‌هایی که در بخش‌های اشاره‌شده فعالیت می‌کنند امتیاز کسب کرده و این امتیازها را روی پایانه MiL.k دریافت کنند.

همچنین بر اساس این بیانیه، مشتریان می‌توانند از امتیازهای خود در موارد مختلف استفاده و یا آن‌ها را مبادله کنند و به این صورت سازگاری بیشتری داشته باشند.

Yanolja که یک بازیکن بزرگ در آسیای جنوب شرقی به شمار می‌رود همچنین در فضای حمل‌ونقل، تفریحات، و اسکان سفر فعالیت دارد. این پایانه با تعداد بسیاری از نهادهای اصلی در این صنعت همکاری کرده است. در جدیدترین توسعه این شرکت، بستر Yanolja به طور مستقیم میزبان محصول مبتنی بر بلاک چین MiL.k بوده است. به لطف این بروزرسانی در ماه می، مشتریان می‌توانند کوین‌های Yanolja که سازگار با محیط MiL.k هستند کسب کنند.

مدیر عامل MiL.k Alliance، جیدن جو (Jayden Jo)، در بیانیه منتشرشده گفت:

با مشارکت در MiL.k Alliance، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات کاربردپذیری امتیاز خرید خود را افزایش می‌دهند و این می‌تواند مزیت آشکاری برای مشتریان باشد.

او همچنین افزود:

هرچه تعداد همکاران ما بیشتر شود، پایانه MiL.k به عنوان ابزار بازاریابی موثر عملکرد بهتری خواهد داشت و شرکت‌های همکار می‌توانند تعداد مشتریان خود را به شدت افزایش داده و تبلیغات و رویدادهای مشترک برای آن‌ها برگزار کنند.

جو همچنین در مصاحبه‌ای اضافه کرد که برنامه آتی MiL.k شامل گسترش فعالیت‌ها به بخش‌های دیگر می‌باشد. او در این خصوص اظهار داشت:

هدف ما نه تنها بخش سفر، بلکه تمام حوزه‌های مرتبط با سبک زندگی مانند فرهنگ است. قصد ما ایجاد مشارکتی گسترده است تا افراد بتوانند از توکن MLK در زندگی روزمره استفاده کنند.

پاییز گذشته، صرافی ژاپنی کوین‌چک نیز وارد به پایانه خود امتیاز خرید اضافه کرد و تا کاربران بتوانند آن‌ها را با دارایی‌های رمزارز مبادله کنند.

منبع: cointelegraph.com