بیت‌‌ فلایر، بزرگ‌ترین صرافی ژاپن به تازگی با مرورگر محبوب رمزنگاری شده و خصوصی بریو (Brave) قرارداد تازه‌ای امضا کرده است. هدف از همکاری مرورگر بریو با صرافی بیت فلایر ژاپن (BitFlyer)، ایجاد یک کیف پول رمزنگاری شده دیجیتالی برای کاربران مروگر بریو است. این همکاری همچنین به مرورگر بریو کمک خواهد کرد تا با تمام قدرت، به یکی از روبه‌رشد ترین بازارهای ژاپن وارد شود.

صرافی بیت‌ فلایر در خصوص این توافق همکاری گفته است:

بریو یک مرورگر متصل به BAT است و گشت و گذار در اینترنت، یکی از فعالیت‌های روزانه محسوب می‌شود. گشت و گذار در اینترنت، موقعیتی جدید برای کاربران برای استفاده و دریافت ارز رمزنگاری شده است. ما این روش را مدلی جدید برای نشان دادن پتانسیل‌های ارزهای رمزنگاری شده می‌دانیم. ما می‌خواهیم از طریق همکاری مرورگر بریو با صرافی بیت فلایر ژاپن، کاری کنیم تا مردم احساسی آشنا‌تر با ارزهای رمزنگاری شده داشته باشند.

یکی از عوامل محبوبیت مرورگر بریو، استفاده این مرورگر از BAT است. BAT با نام کامل Basic Attention Token، یک پلتفرم متن باز غیرمتمرکز تبادل آگهی بر اساس بلاک چین اتریوم است که با استفاده از توکن، کاربران را تشویق به استفاده از این مرورگر می‌کند. البته به دلیل قانون‌گذاری کشور ژاپن، کاربران مرورگر بریو در این کشور، به جای استفاده از توکن BAT، از Basic Attention Points استفاده می‌کنند. این قانون به این دلیل است که در قانون گذاری کشور ژاپن، شهروندان این اجازه را ندارند تا از ارزهای دیجیتالی که می‌توان مستقیما با پول رسمی در صرافی‌ها تبادل کرد، استفاده کنند.

توسعه یک کیف پول رمزنگاری شده توسط صرافی و مرورگر، ممکن است این رویه را تغییر دهد تا در نهایت شهروندان ژاپنی بتوانند توسط گشت و گذار در اینترنت، BAT به دست بیاورند.

همکاری بریو با صرافی بیت فلایر
همکاری مرورگر بریو با صرافی ژاپنی بیت فلایر برای ایجاد یک کیف پول دیجیتال رمزنگاری شده

مزایای همکاری مرورگر بریو با صرافی بیت فلایر

هنوز جزئیات زیادی در خصوص این همکاری منتشر نشده است، اما طی این معرفی اشاره شده که اطلاعات بیشتر در رویدادی در کشور توکیو در تاریخ ۳۰ جولای منتشر خواهد شد. در حال حاضر سخنگوی مرورگر بریو، اشاراتی به گمانه‌زنی‌های مرتبط با این کیف پول به اشتراک گذاشته است:

در این لحظه، ما از سیستم امتیاز برای پاداش به کاربران استفاده می‌کنیم، اما محدودیت‌های وجود دارد. از طریق این همکاری، بر این باور هستیم که این امکان به وجود بیاید تا به فراتر از این قدم بگذاریم.

مرورگر بریو توانسته در بازار ژاپن به محبوبیت خوبی دست پیدا کند. ماه پیش، این مرورگر با یکی از گروه‌های موسیقی مشهور کره‌ای به نام BTS و یکی از تیم‌های موفق ورزش‌های الکترونیکی به نام راش گیمینگ (Rush Gaming) به منظور توسعه یک مرورگر اختصاصی برای کاربران ژاپن، قرارداد همکاری امضا کرد. برای مثال، کاربران و طرفداران راش گیمینگ می‌توانند با دریافت امتیازات مرورگر بریو، تیم خود را حمایت کنند.

این مطلب راهم مطالعه کنید: اهدای پاداش مرورگر بریو به تولید کنندگان محتوا با توکن BAT

طی چندین ماه اخیر، چندین صرافی ارزهای رمزنگاری شده در ژاپن، توکن BAT مرورگر بریو را در فهرست توکن‌های قابل معامله خود قرار دادند و حالا مرورگر بریو قصد دارد از این فرصت بهترین استفاده را ببرد. به نظر می‌رسد صرافی بیت فلایر و مرورگر بریو قصد دارند کمپینی تبلیغاتی به منظور آگاهی مرزدم از ارزهای رمزنگاری شده و تکنولوژی بلاک چین برگزار کنند.

نظر شما در خصوص قدرت گرفتن مرورگر بریو در یکی از بازارهای مشتاق به ارزهای دیجیتال چیست؟ نظر خود را در خصوص همکاری مرورگر بریو با صرافی بیت فلایر با کوین نیک به اشتراگ بگذارید.

منبع: Bitcoin Exchange Guide