به تازگی خبر رسیده که مرورگر Brave با رشد خوبی همراه بوده است و توانسته تعداد کاربران و محتواسازان خود را به تعداد چشمگیری افزایش دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کوین نیک همراه باشید.

مرورگر Brave، یک مرورگر خصوصی است که در ماه گذشته، در زمینه تعداد محتواسازانی که به این پلتفرم پیوسته‌اند، رکورد خوبی را به جا گذشته است. در ماهی که گذشت، حدود ۱۰۰۰۰۰ سازنده کاملا جدید به این پلتفرم پیوسته‌اند. اطلاعاتی که از Bat.watch منتشر شده، نشان می‌دهد که بزرگترین پیشرفت برای این مرورگر، پلتفرم اشتراک ویدیو Vimeo بوده که میزان ۱۳۰ درصد در تعداد تولیدکنندگان افزایش یافته است.

افراد بیشتری برای برنامه پاداش‌های Brave جذب می‌شوند

علاوه بر روند رو به رشد و نرخ پیشرفت بسیار خوبی که مرورگر Brave در زمینه تعداد کاربران ثبت کرده بود، این مرورگر در زمینه تولیدکنندگان محتوا نیز با پیشرفت مواجه شده است. این مرورگر خصوصی، پیشرفت و رشد بسیار قابل توجهی را در تعداد تولیدکنندگان خود داشته که نشان می‌دهد این افراد مدل تبلیغاتی مرورگر Brave و به صورت کلی این پلتفرم را دوست داشته‌ و به سمت آن جذب شده‌اند.

طبق اطلاعاتی که از طرف وب‌سایت دنبال کننده‌ی داده، یعنی Bat.watch منتشر شده، هم‌اکنون ۶۶۳۸۹۹ محتواساز ثبت شده روی پلتفرم Brave وجود دارند. بیش از ۹۸۰۰۰ نفر از آن‌ها، تنها در ۳۰ روز گذشته به این پلتفرم پیوسته‌اند که آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود.

تعداد کل سازندگان، میزان ۱۷/۸ درصد افزایش داشته است. بیشترِ این ۹۸۲۸۹ نفر به یوتیوب آمده‌اند که تعدادشان در ماه گذشته ۳۵۰۴۹ خالق بوده است. حدود ۱۱۰۰۰ کاربر جدید توییتر (Twitter) ثبت شده‌اند و این در حالی است که پلتفرم Brave، تعداد ۱۲۰۰۰ کاربر را از Reddit به دست آورده است.

پلتفرم Brave هم‌اکنون ۵ تولید کننده محتوای یوتیوب دارد و همچنین تعداد دنبال کنندگان یا Subscribe آن‌ها به بیش از ۱۰ میلیون نفر می‌رسد. برترین و اولین ویدیوساز روی یوتیوب Trap Nation است که ۲۷ میلیون دنبال کننده دارد و پس از او نیز Spinnin Records با ۲۶ میلیون دنبال کننده در رده دوم قرار گرفته است. مرورگر Brave همچنین یک سری وب‌سایت‌های تولید کننده محتوا را نیز برای خود دارد. به عنوان مثال، وب‌سایت ویکی پدیا (Wikipedia)، وب‌سایت گاردین (TheGuardian) و WikiHow از نمونه‌های تولیدکننده محتوای Brave هستند.

این مطلب راهم مطالعه کنید: کاربران فعال مرورگر بریو درسال ۲۰۱۹ دوبرابر شدند

پلتفرم‌های اشتراک ویدیو برای Brave حرف اول را می‌زنند

با تمام این تفاسیر، در انتها باید بگوییم که که بیشترین رشد و پیشرفت در زمینه محتواساز و تولید کنندگان ثبت شده، روی Vimeo دیده می‌شود. این پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو، در مقایسه با پلتفرمی مانند یوتیوب، حرف خاصی برای گفتن ندارد و چه در زمینه تعداد کاربران و چه در زمینه میزان ساعت تماشای ویدیو، فاصله زیادی از یوتیوب می‌گیرد اما برای جوامع طرفداری کوچک‌تر که توسط محتواسازان و تولید کنندگان محاصره شده‌اند، همیشه به عنوان یک گزینه خوب و مناسب شناخته می‌شود.

پلتفرم اشتراک گذاری Vimeo در ۳۰ روز اخیر، ۱۳۰ درصد رشد را تجربه کرده و رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. از ماه آپریل تا ما می سال ۲۰۲۰، تعداد ۲۵۶۲۱ کاربر جدید به ثبت رسیده‌اند.

دومین رکورد بزرگ، برای GitHub بوده که به میزان ۲۸/۶ درصد پیشرفت و رشد را در تعداد تولید کنندگان خود مشاهده کرده است. این در حالی است که توییچ (Twitch)، تعداد ۷۲۱۳ کاربر جدید را در این مدت به دست آورده و رشد ۱۵/۷ درصدی را تجربه کرده است. تا زمانی که تولید کنندگان محتوای بیشتری به این پلتفرم بپیوندند، کاربران مرورگر Brave فرصت بیشتری برای کسب درآمد از مکان مورد نظر خود به دست می‌آورند. Brave در تلاش بوده تا ساختن، فرستادن و دریافت کردن پاداش‌ها و جوایز BAT یا Basic Attention Token را راحت‌تر سازد که به کاربران اجازه می‌دهد از محتواسازانی جدیدی که هر ماه به پلتفرم اضافه می‌شوند، پشتیبانی کرده و به آن‌ها بازخوردهای مفید بدهند.

نظر شما در مورد مرورگر مرورگر آشنا با رمزارز Brave و رکورد‌های ثبت شده برای این پلتفرم چیست؟

منبع: Cryptonewmedia