در طول سال‌‌ها گذر از عمر اینترنت، مرورگرهای بسیار زیادی عرضه شده‌اند که تعداد کمی از آن‌ها توانسته‌اند برای خود نام و نشانی دست و پا کنند. اما هیچ کدام از آن‌ها به اندازه مرورگر Brave در طول چند سال اخیر نتوانسته‌اند سر و صدای زیادی راه بیندازند. اما چرا مرورگر بریو تا این حد مورد توجه قرار گرفته است؟ در این مطلب به آشنایی با مرورگر Brave می‌پردازیم. در ادامه هم با روش‌های کسب درآمد با مرورگر Brave هم آشنا خواهیم شد.

آشنایی با مرورگر Brave

تبدیل شدن اینترنت به بخش مهمی از زندگی روزانه ما، یک امر غیرقابل انکار است. اما مسئله‌ای که به ندرت شاهد رعایت شدن آن در فضای مجازی هستیم، احترام به حریم خصوصی و امنیت است. یکی از آزاردهنده‌ترین عناصری که در اینترنت وجود دارد،‌ تبلیغات مزاحم، بی‌ربط و شلوغ است که به تجربه کاربری بسیاری از ما لطمه وارد کر‌ده‌اند و مرورگرهای بزرگ از جمله کروم و فایرفاکس هیچ اقدامی برای جلوگیری از این مسئله در استراتژی خود نداشته‌اند (مگر آن که به سراغ اکستنشن‌ها برویم). همچنین دزدی اطلاعات شخصی، از دیگر مشکلات گشت و گذار در وب است.

حالا مدتی از حضور مرورگری به نام Brave می‌گذرد که شجاعانه از حریم خصوصی کاربران در برابر سایت‌های سرشار از تبلیغ محافظت می‌کند و فضایی امن برای گشت و گذاری و خلاص از هرگونه تبلیغ را در اختیارمان می‌گذارد. این مرورگر با محدود کردن دسترسی تبلیغ کنندگان به داده‌های کاربران،‌ دست آن‌ها را از انتشار تبلیغات نا به جا کوتاه می‌کند. از این طریق الگوریتم‌ها قادر نیستند داده‌های شما را دنبال کنند و در نهایت اطلاعاتی هم در اختیار بازاریاب‌ها یا سایت‌های مزاحم قرار نمی‌گیرد.

دقیقا به همین دلیل است که مرورگر بریو باعث کاهش مصرف باتری موبایل شده و صفحات حتی سریع‌تر بارگذاری می‌شوند. بنابراین سوال پیش می‌آید که چطور مرورگر بریو توانسته راه خود را از سایر مرورگرها جدا کند؟ در ادامه این مطلب از آشنایی با مرورگر Brave به این سوال پاسخ خواهیم داد.

آیا مرورگر بریو رایگان است؟

بله، مرورگر بریو رایگان است و در عین حال می‌توانید از آن کسب درآمد هم داشته باشید. مرورگر بریو از یک نوع توکن ERC-20 اتریوم استفاده می‌کند که Basic Attention Token یا BAT نام دارد. این توکن به افرادی تعلق می‌گیرد که با اختیار خودشان اجازه نمایش تبلیغات انتخاب شده توسط مرورگر بریو را آزاد می‌کنند.

در صورت اجازه این دسترسی به مرورگر بریو توسط کاربر، بریو یک سری اطلاعات خاص را از کاربر دریافت می‌کند و سپس تبلیغاتی برای او به نمایش می‌گذارد که مخصوص و مناسب این فرد است. راه‌اندازی و نمایش این تبلیغات واقعا مزاحمتی ایجاد نمی‌کنند و سازندگان بریو عملکری عالی برای متقاعد کردن مردم به منظور امن بودن این مرورگر انجام داده‌اند.

کاربرانی که تبلیغات این مرورگر را مشاهده کنند، توکن دریافت می‌کنند و در عین حال باعث پیشرفت این مرورگر می‌شوند. با این حال اگر نمی‌خواهید عضوی از این افراد باشید، همچنان می‌توانید به رایگان و بدون تماشای تبلیغات به گشت و گذار خود در اینترنت بپردازید.

این مطلب راهم مطالعه کنید: همکاری مرورگر بریو با صرافی بیت فلایر برای ایجاد یک کیف پول رمزنگاری شده

آیا بریو یک مرورگر امن است؟

با وجود ویژگی‌های مثبت بریو، نمی‌توان در دنیای اینترنت به همه چیز مهر امنیت ۱۰۰٪ کوباند. فضای مجازی همیشه یک میدان رقابت برای طراحان امنیت و طراحان نفوذ به قفل‌های امنیتی بوده است. اما با این حال، اگر نمی‌خواهید اطلاعات زیادی از شما در فضای مجازی درز شود، مرورگر بریو می‌تواند نسبت به سایر رقبا انتخاب خوبی باشد.

کوکی‌ها، هر آن چه را که در فضای آنلاین انجام می‌دهید، دنبال می‌کنند. در اصل طراحی اینترنت به همین صورت انجام شده است. اما متاسفانه، دنیای مارکتینگ و تبلیغات در این بخش از اینترنت نفوذ بی‌حد و مرزی داشته است و هیچ قانونی برای آن وجود ندارد. همچنین واسطه‌های عظیم‌الجثه‌ای مانند گوگل، فیسبوک، آمازون و سایر شرکت‌هایی که پلتفرم‌ها و بازارهای بزرگی را تحت کنترل خود قرار داده‌اند، منبع گسترده‌ای از اطلاعات کاربران را هم در اختیار دارند.

در حالی که مرورگر بریو به طور مستقیم اطلاعات شما را درز نمی‌دهد، اما این مرورگر، از یک کیف پول به نام Uphold استفاده می‌کند که به راحتی می‌تواند این اطلاعات را فاش کند. این پلتفرم به شما اجازه می‌دهد تا توکن‌های BAT بریو را به هر نوع دارایی دیجیتال دیگری تبدیل کنید. اما مسئله این است که در هنگام راه‌اندازی و دریافت ارز مورد نظر خود، همه اطلاعات‌تان را باید برای احراز هویت به این پلتفرم بدهید. از آن جایی که شبکه بلاک چین شفاف و غیرقابل دست کاری است، در پروسه‌ معرفی کاربران، اطلاعات دارایی BAT شما در هر کیف پول اتریوم یا صرافی ثبت می‌شود.

البته مرورگر بریو در این زمینه مقصر نیست و نمی‌توان به آن ایراد گرفت. باید در نظر داشت که این طلاعات شما در فضای بلاک چین به صورت نام مستعار قرار می‌گیرند نه به صورت واضح و روشن.

آشنایی با مرورگر Brave : فهرست ویژگی‌های مرورگر ‌Brave
آشنایی با مرورگر Brave : فهرست ویژگی‌های مرورگر ‌Brave

آیا مرورگر بریو از گوگل استفاده می‌کند؟

مرورگر Brave به سه روش مختلف از گوگل استفاده می‌کند. ابتدا باید به کرومیوم (Chromium) اشاره کنیم. کرومیوم یک نرم‌افزار متن باز و رایگان از شبکه گوگل کروم است که توسعه دهندگان می‌توانند بر اساس این کدهای مشابه با کروم، مرورگر خود را بسازند.

با استفاده از این کدها و البته حذف کدهای مزاحم، اضافه کردن HTTPS در همه جا، مسدود‌ کردن ویژگی‌های رهگیری اطلاعات، اضافه شدن Tor، کیف پول BAT و دیگر ویژگی‌‌های مختلف، مرورگر بریو توانسته به جایگاه حال حاضر خود دست پیدا کند.

بخش دوم، مربوط به موتورهای جستجو است. شما می‌توانید از موتور گوگل به عنوان موتور پیش‌فرض جستجوی این مرورگر استفاده کنید. هرچند می‌توانید آن را به موتور Bing یا دیگر موتورهای جستجو تغییر دهید.

بخش سوم مربوط به اکستنشن‌های گوگل کروم است. با استفاده کرومیوم، شما می‌توانید اکستنشن‌های کروم را هم به این مرورگر اضافه کنید.

البته شما همچنین می‌توانید از سرویس‌های گوگل مانند جیمیل، یوتیوب یا موارد دیگر هم بهره‌مند شوید. اما تمامی تبلیغات، از جمله تبلیغات گوگل، روی مرورگر بریو نماش داده نمی‌شوند. چرا که ویژگی Brave Shield جلوی رهگیری داده‌ها را می‌گیرد و شرکت‌های بازاریابی و غیره، قادر به استفاده از این اطلاعات نخواهند بود.

البته باید در نظر داشته باشید که ویژگی Brave Shield نه فقط تبلیغات را مسدود می‌کند، بلکه کوکی‌‌ها را کنترل می‌کند، HTTPS را آپگرید می‌کند، اسکریپت‌ها را مسدود می‌سازد و بسیاری از ویژگی‌های امنیتی دیگر. البته ممکن است برخی از ویژگی‌های نسخه دسکتاپ روی نسخه موبایل یا برعکس وجود نداشته باشد.

دانلود مرورگر Brave

حالا پس از آشنایی با مرورگر Brave و بخش کوچکی از توانایی آن، قطعا دوست دارید از این مرورگر استفاده کنید.

از نظر ما برای یک بار هم که شده، مرورگر بریو را امتحان کنید. همانطور که احتمالا می‌دانید، مرورگر کروم یکی از دشمنان خونین رم‌های کامپیوتر کاربران است. اما مرورگر بریو برای استفاده از رم کاملا بهینه شده و حتی روی کامپیوترهای قدیمی هم عملکرد بسیار خوبی دارد. البته لازم به ذکر است که این مرورگر روی کامپیوترهای پنتیوم ۳ اجرا نمی‌شود؛ باور کنید یا نه، چنین سیستم‌هایی هنوز وجود دارند.

از آن جایی که این مرورگر کاملا رایگان است، تنها با مراجعه به سایت Brave می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید.

این مطلب راهم مطالعه کنید: امکان برقراری تماس تصویری رمزنگاری شده در مرورگر بریو Brave

چطور از مرورگر Brave بدون تبلیغات استفاده کنیم؟

استفاده از مرورگر بریو بسیار آسان است. اگر می‌توانید با مرورگرهای عادی کار کنید، با بریو هم می‌توانید کار کنید. در ابتدا و پس از نصب، یک صفحه راه‌اندازی ساده وجود دارد که با پاسخ و عمل به چندین سوال، مرورگر خود را آماده می‌کنید.

در صفحه اصلی مرورگر بریو، با یک سری اعداد و ارقام رو به رو خواهید شد. این آمار، دقیقا همان چیزی است که مرورگر سعی به دستیابی آن دارد: توقف تبلیغات و دنبال کنندگان داده‌ها.

صفحه اصلی مرورگر بریو که میزان تبلیغات مسدود شده را نشان می‌دهد.
صفحه اصلی مرورگر بریو که میزان تبلیغات مسدود شده را نشان می‌دهد.

تعداد تبلیغات و ترکرهای مسدود شده، میزان پهنای باند (ترافیک) ذخیره شده به کمک این مرورگر و میزان زمان صرفه‌جویی شده در هنگام بارگذاری صفحات، از آماری هستند که این مرورگر به شما نشان می‌دهد. مرورگر بریو باعث می‌شود تا برخی از اطلاعات شما مانند موقعیت یا تاریخچه گشت و گذارتان، به سایت‌هایی که قصد دارند به شما تبلیغ نشا ندهند، نمایش داده نشود. این ویژگی فاش شدن اطلاعات‌تان برای تبلیغ کنندگان را محدود می‌کند و به همین دلیل قادر نخواهند بود با شما بازاریابی انجام دهند.

از طرفی دیگر، آپگرید‌های HTTPS از داده‌های شما با کمک رمزنگاری پیشرفته محافظت می‌کند. در اصل این ویژگی باعث می‌شود آنالیز و تحلیل ترافیک شما برای سایت‌ها و اشخاص مزاحم بسیار سخت‌تر شود.

همچنین در مورد بخش زمان صرفه‌جویی شده گفتیم. اینطور تصور کنید که شما از یک نقطه به نقطه دیگری قصد حرکت دارید اما در این بین افرادی هستند که می‌خواهند با شما خوش و بش کنند و وقت‌تان را بگیرند. این دقیقا همان عملکرد تبلیغات است، اگر نباشند، زمان برای‌تان صرفه‌جویی شده است.

کسب درآمد از مرورگر Brave

شاید فکر کنید دستیابی به ارزهای دیجیتال و کسب درآمد با آن‌ها فقط با سرمایه‌گذاری یا استخراج به دست می‌آید، اما نه، راه‌های دیگری هم وجود دارد. یکی از آن‌ها این است که از گوگل کروم یا فایرفاکس خود دل بکنید و به سراغ مرورگر تازه‌نفس و جذاب بریو بیایید.

همانطور که پیش از این در مطلب آشنایی با مرورگر Brave مطالعه کردیم، این مرورگر سریع‌تر، امن‌تر و بدون تبلیغات است.

در ادامه این مطلب از آشنایی با مرورگر Brave حالا می‌خواهیم ۳ روش کسب درآمد با مرورگر بریو را به شما معرفی کنیم. اما پیش از این بهتر است با توکن مخصوص مرورگر بریو یعنی BAT بیشتر آشنا شویم.

توکن BAT مرورگر بریو چیست؟

بت (BAT) که مخفف کلمه Basic Attention Token است، یک توکن بر اساس پلتفرم اتریوم محسوب می‌شود که توسعه دهندگان آن به منظور پاداش به کاربران و تولید کنندگان محتوا در نظر گرفته‌اند.

همانطور که از نام آن پیدا است، این توکن بنا به توجه کاربران و محتوای تولید شده توسط ناشرین یا تولید کنندگان پاداش می‌دهد. بریو این کار را بر اساس دسته‌بندی تبلیغات منحصر‌به‌فرد خود انجام می‌دهد و در عوض علاوه بر این که به کاربران و تولید کنندگان محتوا پاداش می‌دهد، تبلیغات مزاحم را هم از بین می‌برد.

جالب است بدانید که توکن BAT در حال حاضر تا زمان نگارش این مطلب، به ارزش بازار بیش از ۵۱۵ میلیون دلاری رسیده است و در رتبه ۳۴ برترین ارزهای دیجیتال دنیا قرار دارد. قیمت این توکن در حال حاضر ۰٫۳۵۳۳ دلار است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: اهدای پاداش مرورگر بریو به تولید کنندگان محتوا با توکن BAT

۳ روش کسب درآمد با مرورگر Brave

مرورگر بریو چه برای کاربران و چه برای تولید کنندگان محتوا چندین راه برای کسب درآمد فراهم کرده است. در ادامه به معرفی این ۳ روش می‌پردازیم.

کسب درآمد با مرورگر Brave با تماشای تبلیغات

برای این روش باید بخش Brave ads را فعال کنید و تا در حین گشت و گذار در اینترنت، با تماشای تبلیغات توکن بت دریافت می‌کنید. تعداد این تبلیغات زیاد نیست و مزاحم شما نخواهند شد.

البته که قرار نیست از این طریق شما ثروتمند شوید، اما بهتر از این است که وقت خود را با مرورگرهایی نظیر کروم بگذرانید و هیچ چیزی کسب نکنید. از طرفی، شرکت بریو از این طریق شما را با ۷۰ درصد از درآمد تبلیغات خود سهیم می‌کند.

چطور از طریق تبلیغات مرورگر Brave درآمد کسب کنیم:

  • مرورگر بریو را باز کنید و روی لوگوی BAT کلیک کنید.
  • گزینه‌های Brave Rewards و Ads را فعال کنید.
  • در قسمت Ads Setting حداکثر تعداد تبلیغاتی را که مشاهده خواهید کرد، انتخاب کنید (از ۱ تا ۵ تبلیغ).
  • حالا شما با گشت و گذار در اینترنت، نوتیفیکشن‌های تبلیغاتی را دریافت خواهید کرد که هم مزاحم نیستند و هم بر اساس تنظیمات شما انتخاب می‌شوند.
فعالسازی کسب درآمد با مرورگر Brave از طریق تبلیغات
کسب درآمد با مرورگر Brave از طریق تبلیغات

چقدر می‌توان از طریق تبلیغات مرورگر Brave کسب درآمد داشت؟

تماشای تبلیغات در بریو اجباری نیست. اگر از تبلیغات خوش‌تان نمی‌آید، مجبور به تماشای آن‌ها در تجربه کاربری‌تان در این مرورگر نیستید. هرچند، اگر دوست دارید مقداری ارز دیجیتال کسب کنید، گزینه Brave Rewards مخصوص شماست. می‌توان بر اساس کشوری که در آن قرار دارید، ماهانه نزدیک به ۵ دلار معادل توکن BAT کسب درآمد داشته باشید.

البته لازم به ذکر است که بخش تبلیغات در حال حاضر برای همه کشورها در دسترس نیست. کشورهایی که در حال حاضر تبلیغات بریو برای آن‌ها در دسترس است عبارت‌اند از:

  • United States (US)
  • United Kingdom (UK)
  • Canada
  • France
  • Germany
  • Australia
  • Ireland
  • New Zealand
  • Argentina
  • Austria
  • Brazil
  • Switzerland
  • Chile
  • Colombia
  • Denmark
  • Ecuador
  • Israel
  • India
  • Italy
  • Japan
  • Korea
  • Mexico
  • Netherlands
  • Peru
  • Philippines
  • Poland
  • Sweden
  • Singapore
  • Venezuela
  • South Africa

کسب درآمد با مرورگر Brave از طریق Airdrop

اگر در کشوری زندگی می‌کنید که در آن تبلیغات بریو پشتیبانی نمی‌شوند، همچنان راه دیگری برای کسب درآمد با مرورگر Brave وجود دارد. یکی از این روش‌ها، گشت و گذار با مرورگر بریو و Airdropها است.

اگر یک کاربر تازه‌وارد هستید، می‌توانید تنها با نصب و استفاده از بریو ۵ دلار معادل توکن BAT به دست بیاورید. همچنین پس از آن، هر ماه بین ۲۴ تا ۴۰ بت به صورت تصادفی با انجام وب‌گردی می‌توانید درآمد داشته باشید.

همه کاری که برای دریافت BAT از این طریق باید انجام دهید، فعال کردن Brave Rewards در بخش تنظیمات است. سپس توکن‌های رایگان هر ۳۰ روز به شما تعلق خواهند گرفت. پس از فعال کردن Brave Rewards، در صورت دریافت توکن‌ها، نوتیفیکشن‌ دریافت خواهید کرد. سپس برای این که BATهای خود را دریافت کنید، در قسمت Rewards کافی است تا گزینه Claim را انتخاب و سپس یک پازل کپچا ساده را انجام دهید.

کسب درآمد با مرورگر Brave از طریق تولید محتوا

اگر یک پادکستر، گروه موسیقی، وبلاگ‌نویس، یوتیوبر و غیره هستید، می‌توانید با عضو شدن در بخش Brave Rewards program for Creators با تولید هر محتوا به کسب درآمد با مرورگر Brave بپردازید. حتی اگر یک گیمر هستید، با اضافه کردن کانال توییچ خود می‌توانید با بریو هم کسب درآمد کنید.

با ویژگی Brave Rewards کاربران می‌توانند با توکن BAT مستقیما به هر سایت یا تولید کننده محتوایی که می‌خواهند، پاداش بدهند. حال این کار می‌تواند یک بار انجام شود یا به صورت ماهانه و خودکار کاربران با گشت و گذار در اینترنت، مستقیما توکن‌های خود را به تولید کنندگان محبوب ارسال کنند. کاربران با این روش به نوعی به صورت مخفیانه به سایت یا کانال محبوب خود کمک کرده‌اند.

البته در صورت درآمد مناسب از این طریق، دیگر حتی نیازی نیست به عنوان یک تولید کننده محتوا به تبلیغات تکیه کنید.

برای کسب درآمد به عنوان یک تولید کننده محتوا در مرورگر بریو، مراحل زیر را طی کنید:

  • در بخش Brave Creator به صورت رایگان ثبت نام کنید.
  • پس از ثبت نام، می‌توانید اکانت وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های محبوب خود از جمله یوتیوب، ویمئو، توییتر، ردیت، گیت‌هاب، توییچ و غیره را وارد کنید.
  • پس از یک اعتبارسنجی کوتاه، حالا می‌توانید منتظر دریافت BAT از سوی کاربران باشید.

آیا می‌توان توکن BAT را به بیت کوین تبدیل کرد؟

بله شما قادر به انجام این کار هستید، اما باید در کیف پول داخلی بریو که Uphold نام دارد ثبت نام کنید. سپس از این طریق می‌توانید توکن‌های BAT خود را به Bitcoin و دیگر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید.

  • برای انجام این کار کافی است یک حساب کاربری در Uphold ایجاد کنید و سپس مراحل اعتبار سنجی را انجام دهید.
  • سپس برای دریافت توکن‌های خود به بخش Rewards بروید و روی گزینه Withdraw Funds کلیک کنید.

مقایسه مرورگر Brave با Google Chrome و Firefox

اما جدا از بحث پاداش‌ها، آیا مرورگر بریو واقعا برای گشت و گذار، وب‌گردی و انجام کسب و کار نسبت به دیگر مرورگرها مناسب‌تر است؟

مقایسه مرورگر بریو با مرورگر گوگل کروم

در مقایسه مرورگر Brave با مرورگر Google Chrome کدام امن‌تر و بهتر هستند؟ به راحتی می‌توان گفت بریو نسبت به گوگل کروم یک مرورگر بهتر است. گوگل کروم در حقیقت طراحی شده تا وسیله‌ای برای هدایت بازاریابی گوگل باشد. این مرورگر در حال حاضر ۶۴/۴۵ درصد از سهم بازار را از آن خود کرده‌ است. مرورگر کروم داده‌های کاربران را جمع آوری می‌کند و با استفاده از آن‌ها الگوریتمی به منظور ارائه محتوا و تبلیغات به کاربران ارائه می‌دهد. بنابراین هر کاربر، همانند یک محصول برای گوگل است.

از طریق نمایش تبلیغات در کروم، بارگذاری صفحات هم کاهش پیدا می‌کند. همچنین پردازنده و رم‌های کامپیوتر شما بسیار درگیر‌تر هستند و مصرف باتری موبایل افزایش پیدا می‌کند. مصرف برق و زمان، مسائلی هستند که بریو نسبت به گوگل کروم برتری خود را به رخ می‌کشد.

مقایسه مرورگر بریو با فایرفاکس و گوگل کروم
مقایسه مرورگر بریو با فایرفاکس و گوگل کروم

مقایسه مرورگر بریو با فایرفاکس

براندن آیک (Branden Eich) مدیر اجرایی شرکت توسعه دهنده مرورگر بریو، خالق جاوا اسکریپت و مدیرعامل شرکت موزیلا، تولید کننده مرورگر فایرفاکس بوده است.

فایرفاکس درآمد خود را به عنوان یک مرورگر محبوب، از طریق تبلیغات و دریافت سهم از موتورهای جستجو به دست می‌آورد. با این که فایرفاکس یک مرورگر رایگان و متن باز است، اما با این حال از آن جایی که در اختیار شرکت موزیلا قرار دارد، یک محصول برای کسب درآمد این شرکت محسوب می‌شود. اما برتری فایرفاکس، در بخش پلاگین‌ها است. فایرفاکس بخش شخصی‌سازی پلاگین‌های قدرتمندی دارد.

اما توسعه دهنده بریو سعی کرده تا با رفع نواقص فایرفاکس و ایجاد ویژگی‌های بهتر، نسبت به مرورگر محبوب برتری خود را نشان دهد.

مزایا و معایب مرورگر Brave

قطعا در این مطلب از آشنایی با مرورگر Brave متوجه شده‌اید که مزایای آن بسیار بیشتر از معایب آن است. وقتی صحبت از امنیت و مسدود‌سازی دنبال کنندگان داده‌ها می‌شود، بریو بهترین انتخاب نسبت به سایرین است. همچنین مسدودساز تبلیغات خودکار به صورت پیش فرض که باعث افزایش سرعت بارگذاری و حذف المان‌های مزاحم‌ها صفحات می‌شود، بریو را در صدر مرورگرها قرار می‌دهد.

یکی از معایب بریو که می‌توان نام برد، عدم انتقال پسووردها از دیگر مرورگرها است. بسیاری از شما قطعا با پی بردن به ویژگی‌های این مرورگر خواهان کوچ به سمت بریو هستید، اما پسووردهای شما روی مرورگرهایی نظیر گوگل، ممکن است مانع از انجام این کار شوند.

همچنین متاسفانه توکن BAT و کیف پول آن یعنی Uphold در حال حاضر در بسیاری از کشورها پشتیبانی نمی‌شوند. این مسئله می‌تواند بسیاری از کاربرانی را که به دنبال کسب درآمد با مرورگر Brave بودند، از خود دور کند.

جمع‌بندی

مرورگر بریو سریع، امن، راحت و قدرتمند است و ویژگی‌های جذاب آن نظیر حذف تبلیغات و کسب درآمد،‌ آن را به گزینه‌ای عالی تبدیل کرده است. اما در نظر داشته باشید که بریو یک مرورگر ۱۰۰٪ امن نیست و همچنان باید در به اشتراک گذاشتن اطلاعات خصوصی خود در آن دقت کافی را به خرج دهید. اما به طور کلی مصرف رم و باتری بسیار کمتر است، و عدم نمایش تبلیغات به شدت مزاحم روی صفحات سایت‌ها، بریو را برای افرادی که زندگی خود را در دنیای مجازی می‌گذرانند، به یک انتخاب ایده‌آل تبدیل می‌کند.

حال پس از آشنایی با مرور Brave و روش‌های کسب درآمد با آن، نظر شما در مورد این مرورگر چیست؟ آیا از بریو استفاده می‌کنید؟ تجربه کاربری و دیدگاه خود را در مورد این مرورگر با کوین نیک به اشتراک بگذارید.