حجم معاملات روزانه پی پال به بیش از ۲۴۰ میلیون دلار افزایش یافته است. ارائه دهنده سیستم پرداخت جهانی پی پال با حجم ۲۴۲ میلیون دلار دارایی دیجیتال که در تاریخ ۱۱ ژانویه دست به دست شده، رکورد پیشین خود را به دو برابر افزایش داد.

افزایش حجم معاملات روزانه پی پال

به گفته مرکز جمع‌آوری داده‌های بازار ازر دیجیتال Nomics، معاملات دیروز پی پال، رکورد قبلی ۱۲۹ میلیون دلاری آن را که در ۶ ژانویه ثبت شده بود، تحت الشعاع قرار داد. از تاریخ ۱ ژانویه، حجم معاملات روزانه ۹۵۰٪ از ۲۲/۸ دلار افزایش یافته است.

با اوج گرفتن حجم معاملات روزانه پی پال در بحبوحه افزایش بیت کوین به بالاترین سقف قیمتی، به نظر می‌رسد این شرکت پرداخت در ایالات متحده محبوبیت خود را در بین تریدرهای خرد به دست آورده است. الکس ساندرز (Alex Saunders) از Nuggets News اظهار داشت که افزایش حجم معاملات پی پال نشانه احتمالی افزایش پذیرش در میان تریدرهای خرد است و در توئیت خود نوشت: بازیگران خرد وارد شدند.

علی رغم اینکه بسیاری از افراد در جامعه ارز دیجیتال از ورود پی پال به حوزه رمز ارزها برای سوق دادن کاربران جدید به سمت دارایی‌های دیجیتال تمجید می‌کنند، برخی پی پال را به دلیل ایجاد یک جامعه «محصور و نیاز به ورودی» که از قابلیت برداشت پشتیبانی نمی‌کند، انتقاد کرده‌اند. توماس زوبل (Toomas Zobel)، کاربر توییتر، افزایش حجم معاملات را ناشی از کاپیتولاسیون خرده‌فروشی می‌داند:

آیا راهی وجود دارد که ببینید آیا این حجم خرید بوده یا فروش؟ در این دامپ عظیم، ممکن است به جای اینکه فشار خرید ایجاد کنند، فقط فروشندگان خرده فروشی تسلیم شوند.

بیشتر بخوانید: امکان تراکنش رمز ارزها برای ۲۸ میلیون فروشنده شبکه پی پال در سال ۲۰۲۱

حجم معاملات؛ صعودی یا نزولی؟

بحث در مورد صعودی بودن یا نزولی بودن حجم معاملات روزانه پی پال اندکی پس از آن رخ داد که مدیر عامل Nexo، آنتونی ترنچف (Antoni Trenchev) حدس زد سقوط اخیر بیت کوین از بالای ۴۰۰۰۰ دلار به خاطر سرمایه‌گذاران خردی بوده که برای تحقق سود خود همگی رو به فروش آورده‌اند.

خدمات ارز دیجیتال پی پال از طریق صرافی ایت بیت Paxos قابل دسترسی است. پی پال، ایت بیت (ItBit) را انتخاب کرد تا تراکنش‌های ازر دیجیتال آن را از طریق خدمات تجارت دارایی‌های دیجیتال که در اکتبر ۲۰۲۰ راه‌اندازی شده، اداره کند.

انتظار می‌رود پی پال در ماه‌های آینده خدمات ارز دیجیتال را به ۲۶ میلیون تاجر خود ارائه دهد، که احتمالاً تقاضای بیشتری برای خدمات ارز دیجیتال این شرکت به دنبال خواهد داشت.

به نظر شما حجم معاملات روزانه پی پال مربوط به خرید است یا فروش؟ نظرات خود را در وب سایت و شبکه های اجتماعی کوین نیک با ما در میان بگذارید.

منبع: cointelegraph