بنیانگذار اتریوم به تازگی از تلاش‌های بلاکچین EOS تشکر و قدردانی کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد حمایت بوترین از بلاکچین EOS با کوین نیک همراه باشید.

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) بنیانگذار اتریوم به تازگی در چند توییت از بلاکچین رقیب یعنی EOS تمجید کرد و فعالیت‌های آن در زمینه بازار جاویژه (niche) را مورد حمایت قرار داد.

بوترین در توییت خود در تاریخ ۱۵ می، گفته است:

اگر من قصد طراحی یک بلاک چین را داشتم که بتواند در کنار بیت کوین و اتریوم فعالیت کند، به دنبال انجام معاملات سیاسی می‌رفتم که بیت کوین و اتریوم حاضر به انجام آن نیستند.

مزایای بلاک چین EOS از زبان بوترین

بوترین که از طرف کوین‌تلگراف به عنوان پنجمین فرد تاثیرگذار ارزهای دیجیتال و بلاکچین شناخته می‌شود، نقش بسیار مهمی در این صنعت دارد.

بوترین به این نکته اشاره کرد که رای‌گیری درجه دوم مبتنی بر اداره شبکه و همه روش‌های رمزنگاری درون آن از مزایای بلاک چین EOS است. او همچنین به اوراکل‌های بلاک چین برای همه رویدادها به جای اینکه فقط روی تغییر قیمت متکی باشد، اشاره کرد.

حمایت باترین از بلاکچین EOS

مزایای بلاک چین EOS از زبان بوترین

این مطلب راهم مطالعه کنید: بسته شدن کیف پول EOS Ecosystem و ناپدید شدن ۵۲ میلیون دلار

استفاده از هویت بلاک چین

بوترین همچنین در مورد افزودن امکان شناسایی و تشخیص هویت در شبکه اشاره کرده است. او گفت شاید امکان ساخت یک هویت روی شبکه حداقل برای کاربرانی که قصد دارند روی اداره بلاک‌چین فعالیت کنند ایجاد شود. (کاربرانی که قصد همکاری در زمینه اداره شبکه را ندارند، همچنان می‌توانند ناشناخته باشند)

بوترین می‌گوید: «این ویژگی بسیار هوشمندانه‌تر از پلتفرم‌های فعلی است. به همین دلیل است که من به بلاک چین EOS و کارکنان آن احترام می‌گذارم.»

بوترین در پایان می‌گوید: « هرچند من با DPoS (اثبات سهام محول شده) مخالفم اما حداقل آن‌ها تلاش می‌کنند تا یک بازار گوشه منسجم و اصولی جایگزین را برای بیت کوین و اتریوم توسعه دهند.»

توضیح: اثبات سهام محول شده (delegated proof-of-stake) یکی از الگوریتم‌های اجماع اعضای تصمیم‌گیرنده در یک بلاک چین است که جایگزین روش اثبات کار (prof-of-work) شده است.

در آینده اگر توضیحات بیشتری در مورد حمایت باترین از بلاکچین EOS در این مورد منتشر شود حتما از طریق کوین نیک شما را در جریان آن خواهیم گذاشت.

منبع: Cointelegraph