خرید یا تجارت رمزارز کدام یک بهتر است و به کدام یک از آن‌ها می‌توان اطمینان بیشتری کرد؟ خرید و فروش رمزارزها در این روزها بسیار پرطرفدار است و این سوال را برای کاربران خود به وجود می‌آورد که اگر به فکر سرمایه‌گذاری رمزارزها هستند، در نظر داشته باشند که کدام یک از گزینه‌های خرید یا تجارت می‌توانند متناسب نیازهای شما باشند.خرید به معنای نگهداری رمزارزها به مدت طولانی است. کوین نیک در این مطلب برای شما پیشنهاداتی دارد که می‌تواند برایتان مفید باشد.

رمزارزها معمولا برای سرمایه‌گذاران گزینه جالبی نیستند. آن‌ها جذابیت طبیعی دارند، آن‌ها مسیری طولانی را طی کرده‌اند و سرمایه‌گذاران از بازده ظاهرا زیاد آن فریفته شده‌اند. نوسانات آن‌ها همچنین فرصت‌های زیادی را برای کسانی که به دنبال تجارت قیمت‌ها هستند، فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری داشته باشید می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که خرید یا تجارت رمزارز کدام یک بهتر است.

تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید رمزارز را بخرید یا تجارت کنید

شما می‌توانید تصمیم به تملک واحدهای رمزارزهای خود بگیرید یا مبلغ تجارت آن‌ها را معامله کنید. به وسیله تجارت می‌توانید با ابزارهای تجاری جانبی که CFD رمزارز خوانده می‌شوند، معاملات خود را بدون در دست گرفتن مالکیت، گمانه زنی کنید و خرید رمزارز یا تجارت آن بیشتر در نظر بگیرید.

با یک واحد رمزارز، شما مجبورید مبلغ کامل دارایی را پرداخت کنید و با روش تجارت، فقط باید بخش کوچکی از اندازه کل موقعیت خود را تنظیم کنید. این امر به شما اجازه می‌دهد تا در مورد قیمت، موضع اهرمی داشته باشید تا موقعیت بهتری با مقدار سرمایه‌گذاری شما در دسترس باشد. این رویکرد همچنین می‌تواند ارزان‌تر باشد. برای مثال سرمایه گذاران دسترسی به ارز هزینه‌های سپرده یا برداشت را ندارند.

تعدادی از مزایای مالیاتی برای تجارت نسبت به سرمایه‌گذاری وجود دارد. مجبور نیستید سود حاصل از تجارت رمزارز را بپردازید. در حالی که اگر مستقیم از خرید و فروش آن‌ها سود ببرید، باید اینکار را انجام دهید. از طرف دیگر، در صورت اشتباه بودن استراتژی، رویکرد تجارت می‌تواند ضررها را افزایش دهد.

این مطلب راهم مطالعه کنید: آموزش صفر تا صد خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی بایننس

حساب خود را راه‌اندازی کنید

برای خرید رمزارز، شما نیاز به خرید و فروش از طریق صرافی دارید. این به این معنی است که شما نیاز به ایجاد یک حساب کاربری ارزی و ذخیره کردن رمزارز در «کیف پول دیجیتالی » خود دارید. اگر می‌خواهید به سادگی به تجارت رمزارز بپردازید، فقط به یک حساب کارگزاری و دسترسی مستقیم به مبادله اصولی احتیاج دارید. کارگزار از طرف شما در معرض بازار زیرزمینی قرار خواهد گرفت. این کار معمولاً سریع‌تر و آسان‌تر است.

تصمیم بگیرید کدام ارز را می‌خواهید خرید و فروش کنید

در واقعیت، شما قادر نخواهید بود که همه ۱۵۰۰ رمزارز را تجارت کنید. با این حال، شما باید بتوانید تمام ارزهای اصلی از جمله بیت کوین، وجه نقد بیت کوین، اتریوم، Ripple XRP  و Litecoin  را تجارت کنید و همچنین، ارزهای جدید همواره اضافه می‌شوند. با وجود موارد بسیاری در اطراف، بهتر است آن‌هایی را انتخاب کنید که در مورد آنها چیزی می‌دانید. به جای اینکه ناشیانه رفتار کنید، در تغییر قیمت خود متخصص شوید.

در مورد استراتژی تجارت خود تصمیم بگیرید

شما باید مطمئن شوید که بازار خود را می‌شناسید و درک می‌کنید و همچنین می‌خواهید در مورد استراتژی تجارت خود تصمیم بگیرید. قیمت‌گذاری ارزهای رمزپایه به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ۱۲ ماه گذشته قیمت‌ها تحت تأثیر نگرانی‌ها در مورد مقررات دولتی، پوشش رسانه‌ای این بخش، ارزش دلار آمریکا و همچنین اظهارات افراد با نفوذ تجارت یا وزیران دولت بوده است. هرچه افراد بیشتر درگیر ارزرمز شوند، این عوامل متفاوت تاثیرگذارتر می‌شوند.

با قرار دادن معاملات استراتژی خود را اعمال کنید

پس از اتمام یک استراتژی تجاری، شما باید شرایط «نزدیک» خود را تعریف کنید. نقطه‌ای که شما را از تجارت خارج خواهد کرد. این می‌تواند یک سیاست مهم باشد. رمزارزها بی ثبات است و اجرای موقعیت‌های بزرگ باز بسیار خطرناک است. وقتی موقعیتی به هدف شما رسید، یا به حداکثر ضرر خود رسیدید، باید موقعیت خود را ببندید.

این فیلترها را می‌توان در مکان قرار داد تا بطور خودکار اتفاق بیفتند. شروع به کار کوچک یا آزمایش دانش خود با یک حساب آزمایشی می‌تواند به شما کمک کند که نحوه کار این بازارها و تأثیرگذاری بر آن‌ها را بدانید.

خرید یا تجارت رمزارز کدام یک بهتر است؟

تجارت رمز ارز

آیا شما یک سرمایه‌گذار رمزارز عادی هستید؟

تجارت با رمزارزها برای شرکت‌های ضعیف و کم جرات مناسب نیست. در طول ۱۲ ماه گذشته، قیمت بیت کوین به بالاترین حد یعنی ۱۹هزار و پایین‌ترین حد یعنی ۱۲۵۰رسیده است. ارزهای رمزنگاری شده دیگر ثبات بیشتری نشان داده‌اند، اما این منطقه جدید و مهیج است و به ناچار دلالان را به خود جلب می‌کند.

آیا شما یک سرمایه‌گذار رمزارز عادی هستید یا می‌خواهید کمی ماجراجویی داشته باشید؟ اگر تمایل به ریسک کردن دارید و یا در مورد فناوری‌های جدید هیجان‌زده می‌شوید، این می‌تواند یک منطقه جالب برای کشف باشد.

پول دیجیتالی رمزگشایی شد

رمزارزها، دیگرزمینه تجارت غیرقابل دسترس برای افراد اهل فناوری که امکانات واقعی سرمایه‌گذاری را به مردم واقعی ارائه می‌دهند، نیستند. به مدت ۳۰ سال، مشتریان City Index در کنار دسترسی به تحقیقات گسترده، از ایده‌های تجاری سریع، قابل اعتماد و عملی بهره‌مند شده‌اند.

امروزه، رمزارز به عنوان متخصص در تجارت، گسترش شرط‌بندی و مدیریت ریسک، بخش عمده‌ای از نمونه کارها را تشکیل می‌دهد.

می‌توانید ریسک معاملات تجاری را با free demo account with City Index  با ایجاد یک حساب کاربری رایگان ببینید و برای ایده‌های تجاری بیشتر به  City Index Cryptocurrency trading hub مراجعه کنید.

این مطلب راهم مطالعه کنید: معرفی انواع بلاک چین به زبان ساده، بلاک چین عمومی، خصوصی و کنسرسیوم چه تفاوتی دارند؟

اطلاعات بیشتر

CFD ها ابزار پیچیده‌ای هستند و با خطر بالای از دست دادن سریع پول به دلیل اهرم همراه هستند. ۷۶٪ از حساب‌های سرمایه‌گذار خرده‌فروشی هنگام تجارت CFD با ابزار پول خود از دست می‌‍‌‌‌دهند. باید در نظر داشته باشید که آیا می‌دانید CFD چگونه کار می‌کند و آیا می‌توانید ریسک از دست دادن پول خود را بر عهده بگیرید که ممکن است سرمایه شما در معرض خطر باشد.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر قصد خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجییتال را دارید با کارشناسان کوین نیک تماس بگیرید تا به ساده‌ترین و سریع‌ترین راه ممکن بتوانید خرید خود را انجام دهید.