کاردانو  پس از تلاش‌های ناموفق در آستانه ۲.۶۰ دلار در ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) به بالاترین سطح قیمتی تاریخ خود یعنی ۲.۶۴ دلار رسید. تحلیلگران معتقدند هجوم کاربران برای خرید رمز ارز ADA قیمت را به ۳.۰۰ دلار و فراتر از آن می‌رساند. گزارش می‌شود که راه اندازی قراردادهای هوشمند، به افزایش مداوم قیمت ADA کمک خواهد کرد.

داده‌ها نشان می‌دهد که سومین ارز دیجیتال ارزشمند از نظر میزان سرمایه در بازار، تلاش دیگری را در آستانه ۲.۶۰ دلار در ۲۰ آگوست انجام داده بود. با این حال، قیمت آن در ۲.۵۸ دلار کاهش یافت و عصر ۲۱ آگوست دوباره به ۲.۴۰ دلار کاهش یافت. رمز ارز ADA سپس صعود دیگری انجام داد و رکوردهای قبلی خود را شکست و به ۲.۶۴ دلار رسید. در زمان انتشار این مقاله، قیمت کاردانو  ۲.۶۱ دلار در حال معامله است.

وضعیت بازار کریپتو در زمان رکورد شکنی رمز ارز ADA

آلتکوین‌ها همگی دیروز با رنگ سبز پوشیده شده بودند و در نمودارها رشد چشمگیری داشتند. اتریوم برای مدت کوتاهی از ۳۳۰۰ دلار فراتر رفت، اما از آن زمان تا کنون کمی پیشرفت کرده و در حال حاضر زیر این سطح قرار دارد. قیمت بایننس کوین به بالاترین حد خود در سه ماه گذشته و به بیش از ۴۶۰ دلار رسید، سایر آلتکوین‌ها نیز پس از یک روند صعودی با اصلاح ۲ تا ۳ درصدی روبرو شدند.

خرید اتریوم

سولانا پس از تعیین ATH جدید در دیروز، ۵ دصد افت قیمت را مشاهده کرد. کوین بومی کاردانو از زمان اصلاح بازار در ۲۰ جولای که سبب کاهش قیمت آن به زیر ۱ دلار شد، ۱۶۰ درصد افزایش یافته است. دستاوردهای چشمگیرتر دیگری نیز از آلتکوین‌های کوچک‌تر بازار بدست آمد. پروتکل NEAR با افزایش ۳۰ درصدی عملکرد فوق‌العادی داشت  و پس از آن چیلیز، فایل کوین، کازمس و انجین با بیش از ۱۰ درصد صعود در رده‌های بعدی قرار دارند.

ارزش بازار کریپتو نیز تقریبا به بیش از ۲.۱ تریلیون دلار رسیده است

ورود قراردادهای هوشمند

یکی از عوامل کلیدی دیگر که در افزایش اخیر قیمت ADA نقش دارد، راه‌اندازی قرارداد‌های هوشمند است. در اوایل ماه، گزارش‌ها نشان داد که ارزش رمز ارز ADA بیست درصد افزایش یافته است. قیمت کاردانو پس از آنکه بنیانگذارش، چارلز هوسکینسون، اولین ویژگی قرارداد هوشمند را اعلام کرد، از ۱.۵۴ دلار به ۱.۸۸ دلار رسید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله تحلیل فاندامنتال کاردانو را مطالعه کنید.

پس از اجرای موفق هاردفورک آلونزو، قیمت کاردانو روند صعودی خود را ادامه داد تا بالاخره توانست که به بالاترین میزان تاریخ خود برسد. به نظر می‌رسد با ادامه این روند، روزهای بهتری نیز برای کاردانو در پیش باشد. پس اگر قصد خرید رمز ارز ADA را به صورت سریع و ریالی دارید،‌همین حالا می‌توانید با استفاده از کارت‌های شتاب در صرافی کوین نیک، آن را خریداری کنید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات دنیای کریپتو، شبکه‌های ما را در اینستاگرام، تلگرام و توییتر دنبال کنید.