Cash App، اپلیکیشن انتقال پول نقد شرکت اسکوئر (Square)، امکان دریافت پاداش بیت کوین را فراهم کرده است. این اپلیکیشن اکنون به مشتریان خود امکان می‌دهد تا از طریق انتخاب گزینه Bitcoin Boost در هر تراکنش، بیت کوین کسب کنند.

پیش از این، Cash App فقط به مشتریان این امکان را می‌داد که در تراکنش‌های خود دلار به دست آورند.

در ماه نوامبر، در گزارش درآمد سه ماهه سوم این شرکت، اسکوئر اعلام کرد که این اپلیکیشن ۱/۶ میلیارد دلار بیت کوین درآمد کسب کرده که ۱۱ برابر نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

امکان دریافت پاداش بیت کوین در خریدها

این حرکت نشانه دیگری از روند رو به رشد پذیرش بیت کوین و اهمیت روزافزون این ارز دیجیتال پیشرو برای Cash App و شرکت مادر آن است.

همچنین، احتمالاً این یک حرکت به معنای یک گام جلو بودن از رقیب یعنی پی پال است که اخیراً وارد حوزه ارزهای دیجیتال شده است.

ارتقای Cash App و امکان دریافت پاداش بیت کوین، آخرین نسخه از روند ادامه‌دار عرضه محصولاتی با پاداش بیت کوین است. پیش از این شرکت وام‌دهنده ارزدیجیتال BlockFi از همکاری با شرکت ویزا (Visa) برای راه‌اندازی کارت اعتباری پاداش بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۱ خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: بلاک‌فای با همکاری ویزا، اوایل ۲۰۲۱ کارت اعتباری پاداش بیت کوین عرضه می‌کند

نظر شما در مورد ارائه محصولاتی با دریافت پاداش بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: coindesk