یک موسسه آموزش عالی که مقامات عالی رتبه حزب کمونیست چین را آموزش می‌دهد، کتاب جدیدی درباره ارزهای رمزنگاری‌شده منتشر کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب از کوین نیک با ما همراه باشید.

بر اساس یک گزارش خبری محلی بلاک‌چین، در تاریخ ۱۹ ماه مه، مدرسه حزب کمونیست چین (که به‌عنوان مدرسه حزب مرکزی هم شناخته می شود) این کتاب را به‌عنوان بخشی از یک مجموعه کتاب‌ در مورد فناوری‌های نوآورانه منتشر کرد. یاداشت‌های قبلی این مجموعه شامل «گفتگو با رهبران حزب درباره هوش مصنوعی» و «گفتگو با رهبران حزب درباره بلاک‌چین » است.

هدف این مجموعه کتاب‌ها، فراهم‌کردن منبعی برای مسئولین حزب و عموم مردم برای یادگیری در مورد ظهور روندهای جدید فناوری است. از مدیران بانک مرکزی چین، مدیران بانکداری تجاری و قانو‌ن‌گذاران دعوت شد تا پیش‌گفتار کتاب جدید منتشر شده را بنویسند.

حزب کمونیست چین

پیدایش پول تا تولد بیت‌کوین

این مطلب راهم مطالعه کنید: صرافی ارزهای رمزنگاری شده چیست و چگونه کار می‌کند؟ نکاتی که به تجارت ارزهای رمزنگاری کمک خواهد کرد!

از مبدا پیدایش پول تا تولد بیت‌کوین

این کتاب منتشر شده توسط مدرسه حزب کمونیست چین با تاریخچه و منشا پیدایش ارز فیات آغاز می‌شود، سپس سیستم ارزی فعلی و روند نزولی آن را بررسی می‌کند. در ادامه این بررسی، بخشی از کتاب در مورد جنبش ارزهای رمزنگاری‌شده و تولد بیت‌کوین مطالبی را بیان می‌کند.

این کتاب به بررسی ماهیت و آینده ارزهای دیجیتال ادامه داده و به تفصیل توضیح می‌دهد که صرافی‌های ارزهای رمزنگاری‌شده و ICO چه هستند. این کتاب مسائل مربوط به مقررات این تحولات جدید را مورد بحث و تجزیه‌وتحلیل قرار می‌دهد.

حزب کمونیست چین و کتاب ارزهای رمزنگاری‌شده

ارزهای رمزنگاری شده حزب کمونیست

CBDC و اشکال دیگر ارزهای رمزنگاری‌شده

یک فصل کامل این کتاب منتشر شده توسط مدرسه حزب کمونیست چین به ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) اختصاص شده است. این فصل، استراتژی و هدف صدور یوان دیجیتال و تاثیر آن بر سیستم پرداخت فعلی را توضیح می‌دهد.

تجزیه‌و‌تحلیل مقایسه‌ای کاملی در مورد CBDC ، لیبرای فیس‌بوک و استیبل‌کوین در این فصل گنجانده شده است.

این فصل در مورد خطرهای ارزهای رمزنگاری‌شده فراحاکمیتی، مانند لیبرا هشدار داده و حاکمیت پولی کشورهایی را به چالش می‌کشد که زیرساخت‌های بازار مالی ناقصی دارند. در ادامه، اقدامات مقابله‌ای نظارتی برای مقابله با این روندها را ارائه می‌دهد.

همانطور که قبلا Cointelegraph گزارش داده بود، بانک مرکزی چین، تست‌های آزمایشی را روی CBDC در سایت‌های مختلف انجام داده است. علی‌رغم این‌که بانک مرکزی به بیانات ضدرمزنگاری خود ادامه می‌دهد، بنا بر گزارش‌ها، شرکت بایننس امروز رسما رمزنگاری را به چین برگردانده و آن را با دامنه جدیدی در دولت چین ثبت کرده است.

منبع: Cointelegraph