صرافی بزرگ ارز دیجیتال کوین بیس (Coinbase) اعلام کرد، کاربران پلتفرم کوین بیس پرو (Coinbase Pro) ازین پس قادر خواهند بود از ارزهای فیات و بیت کوین برای معامله و خرید و فروش OmiseGo استفاده کنند. در ادامه این مطلب از کوین نیک به بررسی قابلیت خرید OmiseGo با دلار و بیت کوین در پلتفرم کوین بیس پرو خواهیم پرداخت.
در بیانیه‌ای که از طرف کوین بیس ارائه شده است، کاربران حرفه‌ای کوین بیس پرو از تاریخ ۱۸ می می‌توانند از توکن‌های OMG برای پس‌انداز، برداشت و معامله استفاده کنند.
اکنون کاربران Coinbase Pro می‌توانند OmiseGo یا همان توکن‌های OMG را به کمک دلار یا بیت کوین معامله کنند. این بیانیه باعث افزایش قیمت ۲۵ درصدی توکن‌های ERC20 شد.

خرید OmiseGo با دلار و بیت کوین

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس

این مطلب راهم مطالعه کنید: صرافی کوین بیس توضیح می‌دهد که چرا بیت کوین از طلا بهتر است

مراحل اجرایی شدن خرید OmiseGo با دلار و بیت کوین در پلتفرم کوین بیس پرو

اجرایی شدن این قابلیت در ۴ مرحله اجرا می‌شود:
در فاز اول که ۱۸ می آغاز شد، کاربران تنها قادر بودند، توکن‌های OMG را در حساب‌های Coinbase Pro خود واریز کنند. در فاز دوم کاربران توانستند سفارش‌هایی را ارسال کنند، اما سفارش‌های آن‌ها تطبیق داده نشد. پس از تطبیق سفارش‌ها درون پلتفرم، سفارش‌ها از بازار هنوز در درسترس نبود. در مرحله آخر عملکردها و سفارشات تجاری کامل برای OMG در دسترس قرار گرفت.
طبق بیانیه کوین بیس:
پس از تأمین کافی OMG روی پلتفرم، امکان ترید و معالمات از پیش سفارش داده شده OMG-USD و OMG-BTC آغاز می‌شود، در ابتدا تنها خریدها و معاملات از پیش فرستاده شده انجام می‌شود و معامله کامل تنها زمانی انجام خواهد شد که معیارهای لازم برای یک بازار سالم برآورده شود.

کوین بیس اعلام کرده است که در آینده نزدیک امکان استفاده از ارزهای دیگر مانند یورو و پوند هم برای خرید و ترید OmiseGo فراهم خواهد شد.
کوین بیس همچنین توضیح داد، این سرویس در حال حاضر در پلتفرم اصلی و اپلیکیشن موبایل در دسترس نیست و کاربران برای استفاده از این قابلیت باید از پلتفرم کوین بیس پرو استفاده کنند.

منبع: coindoo