صرافی کوین بیس از ایردراپ اسپارک (Spark) پشتیبانی خواهد کرد و قرار است به همه هولدرهای XRP ارز دیجیتال رایگان داده شود. بدین ترتیب، مشتریان صرافی کوین بیس، ایردراپ دریافت خواهند کرد. کوین بیس نیز باید توکن اسپارک را لیست کند. هفته گذشته‌، شرکت صادرکننده این ایردراپ گفته بود که احتمالاً برای پشتیبانی کوین بیس خیلی دیر شده است. چندین صرافی دیگر نیز از این ایردراپ پشتیبانی می‌کنند.

بالاخره پشتیبانی کوین بیس از ایردراپ اسپارک اعلام شد

هفته گذشته، شبکه فلر (Flare)، شرکتی که هفته آینده مقدار معادلی از توکن اسپارک را برای همه هولدرهای XRP صادر خواهد کرد، گفت که «احتمالاً برای کوین بیس خیلی دیر شده است» تا به مشتریان خود اجازه دهد در این ایردراپ شرکت کنند.

اما دیروز، صرافی کوین بیس اعلام کرد که اوضاع را تغییر داده است. بالاخره این صرافی از ایردراپ اسپارک پشتیبانی خواهد کرد!

در اطلاعیه کوین صرافی بیس آمده:

«اگر شما یک مشتری واجد شرایط هستید که در کوین بیس یا Coinbase Pro در تاریخ و ساعت اسنپ شات یعنی ۱۲ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۰۰ صبح به وقت ساعت هماهنگ جهانی، موجودی XRP دارید، پس از راه‌اندازی شبکه فلر، توکن‌های اسپارک را از صرافی کوین بیس دریافت خواهید کرد.»

هشدار کوین بیس به مشتریان خود

هشدار به مشتریان کوین بیس! خرید با مسئولیت مشتری- آخرین مانعی که می‌تواند شانس شما برای دریافت ایردراپ را کاهش دهد، قانونگذاران هستند.

کوین بیس، یک صرافی مستقر در سانفرانسیسکو، متعهد به قانونگذاران و تنظیم کنندگان مقررات بوده، به نحوی که احکام آنها تعیین می‌کند که این صرافی کدام یک از سکه‌ها را می‌تواند لیست کند و کدام را نمی‌تواند.

بنابراین، حتی اگر پشتیبانی کوین بیس از ایردراپ انجام شود، ممکن است مشتریان خاصی واجد شرایط دریافت این سکه‌ها نباشند.

کوین بیس در اطلاعیه خود گفته:

«تصمیم ما برای پشتیبانی از هر دارایی نیاز به بررسی فنی و انطباق‌پذیری قابل توجهی دارد و ممکن است در برخی از حوزه‌های قضایی منوط به تصویب مقررات باشد. بنابراین، ما نمی‌توانیم تضمین کنیم که توکن اسپارک چه زمانی در هر حوزه قضایی خاص برای توزیع در دسترس خواهد بود.»

کدام حوزه‌های قضایی از این ایردراپ پشتیبانی می‌کنند؟ کوین بیس هنوز به این سؤال پاسخی نداده است.

پشتیبانی کوین بیس از ایردراپ اسپارک

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس از ایردراپ اسپارک پشتیبانی خواهد کرد

بیشتر بخوانید: آیا ایردراپ شبکه Flare باعث افزایش قیمت XRP به ۱ دلار خواهد شد؟

پشتیبانی سایر صرافی‌ها

سایر صرافی‌هایی که از این ایردراپ پشتیبانی می‌کنند عبارتند از کراکن، بایننس، بیت فینکس (Bitfinex)، بیت هامب (Bithumb)، بیت رکس (Bittrex)، ای تورو (eToro)، هوبی (Huobi)، اوککس (OKEx) و پولونیکس (Poloniex).

البته لازم به ذکر است که، هیچ تضمینی وجود ندارد که توکن‌های اسپارک در آینده ارزش داشته باشند.

نظر شما در مورد پشتیبانی کوین بیس از ایردراپ اسپارک چیست؟ آیا این توکن در آینده ارزشی خواهد داشت؟ نظرات خود را در کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: decrypt